AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 han far her i huset skylder ALT på at det er sånn det er å ha unger...... nå har ikke 2,5åringen sovnet ennå, og jeg sier oppgitt "åh jeg er så lei av å aldri ha noe tid..... tenk å bare hatt LITT alenetid fra klokken var 20" Det er vel ikke så mye forlangt!!! Jeg vet jo jeg og at det ikke alltid er sånn! Og at jo, sånn er det med barn... men herregud da, det må da være lov å utrykke hva jeg føler uten at han bestandig skal pynte påm det med å si det.... ja unger er unger, men de kan da for guds skyld oppføre seg som folk alikevel! (ikke at hu ikke er folk fordi hu ikke ville sove akkurat ikveld.. men på grunnlag av alt da.....) eheh utblåsning.. Anonymous poster hash: 85c18...ede 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Det er sykt digg og ikke ha unger! Jeg sover akkurat når det passer meg og bare slapper av! Life's good! Anonymous poster hash: ed9a7...8ea 23
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Det er sykt digg og ikke ha unger! Jeg sover akkurat når det passer meg og bare slapper av! Life's good! Anonymous poster hash: ed9a7...8ea haha ja det er det. kos edeg du! Det er sykt digg og HA unger og... bare ikke hele tiden! ts <3 Anonymous poster hash: 2d904...4d7 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Ikke snakk 😁 Mine sovner ALDRI før kl 22!! Så her er det ikke mye kvalitetstid etter leggetid nei... Anonymous poster hash: fca6f...d1e
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Ikke snakk Mine sovner ALDRI før kl 22!! Så her er det ikke mye kvalitetstid etter leggetid nei...Anonymous poster hash: fca6f...d1e uff nei jeg bør ikke klage sånn.... trengte bare lufte dette litt.. SÅ ille er det ikke her. som regel aldri senere enn halv ni. Hørtes ikke gøy ut. Dette går jo opp og ned hele tiden, bare de periodene som er ille virker alt så innmari ILLE... Jaja vi får bare legge oss nå selv da og komme sterkere tilbake imorgen. Anonymous poster hash: 2d904...4d7
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Kanskje han bare er lei av klaging? Det er greit nok en gang iblant, men om det stadig vekk er negative uttalelser om ting man ikke kan eller vil endre så får man jo nok. Det er greit å holde noen negative tanker inne i seg og - alt trenger ikke komme ut. "Sånn er det å..." er typiske ting man sier når andre klager hull i hodet på deg. Anonymous poster hash: 08c32...9b2 8
Harlekin Skrevet 20. mai 2015 #7 Skrevet 20. mai 2015 Jeg synes faktisk de ordene er trøstende jeg, og så er det jo helt sant. Det er det jeg sier til meg selv når det blir slitsomt: "sånn er det å ha barn", men så passer jeg på å legge til "men det er bare for en periode". Jeg har lært meg å ta en dag av gangen, så virker ikke alt så uoverkommelig. Før du vet ordet er det slitsomme over og noe nytt har dukket opp 4
Gjest crazycatlady Skrevet 20. mai 2015 #8 Skrevet 20. mai 2015 Det er sykt digg og ikke ha unger! Jeg sover akkurat når det passer meg og bare slapper av! Life's good! Anonymous poster hash: ed9a7...8ea Enig! Helt herlig er det! Krapyl er overhodet ikke min greie! Derimot kan jeg "klage" over hår på klærne mine og da sier samboeren "sånn er det å ha katter" Men kattene sover i det minste om natta og det fins ikke noe mer beroligende enn et par malende katter på fanget! I skrivende stund tråkker en av kattene meg forsiktig på magen mens han maler. Gjør alltid det før de legger seg til, herlige, fantastiske pusene. <3 5
Lillemini Skrevet 20. mai 2015 #9 Skrevet 20. mai 2015 haha ja det er det. kos edeg du! Det er sykt digg og HA unger og... bare ikke hele tiden! ts <3Anonymous poster hash: 2d904...4d7 Unger er fantastiske, de bringer med seg så mye glede, mening til livet og kjærlighet. Men herrefred så deilig det er når de sover. 😂 Husker så godt da datteren min var 5 måneder gammel, hadde kolikk, sov ALDRI, og jeg trodde jeg skulle dø av søvnmangel. Alle rundt meg snakket om hvor herlig det var med babyer, og jeg nikket og smilte, men følte at jeg måtte være tidenes dårligste mor som var sliten 24/7. En dag på lokalbutikken sa damen i kassen "ååå for en skjønn baby. Men du, er det ikke bra deilig når hun endelig sovner? Ingen vil si det, men alle vil jo egentlig bare at ungene skal sove". Vet ikke om det var posene under øynene mine, gråfargen i ansiktet mitt, eller genseren med gulp på som fikk henne til å si det, men gud så deilig det var å høre noen si noe sånt. Hjalp meg virkelig til å føle på at det faktisk er lov til å bli lei. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #10 Skrevet 21. mai 2015 Ja samme her..lei av å ikke ha noe liv om kvelden..;D skulle så gjerne bare hatt en kveld, se tv HELE kvelden og slappe av med et glass vin og ikke tenke på leggingen eller forholde meg til klaging syting og skriking. Men man er jo heldig så har dette nydelige barnet da.. Kansje det er noe dere kan gjøre? Stå opp tidlig og legge tidligere feks. Anonymous poster hash: 71be6...e18 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #11 Skrevet 21. mai 2015 Kanskje han bare er lei av klaging? Det er greit nok en gang iblant, men om det stadig vekk er negative uttalelser om ting man ikke kan eller vil endre så får man jo nok. Det er greit å holde noen negative tanker inne i seg og - alt trenger ikke komme ut. "Sånn er det å..." er typiske ting man sier når andre klager hull i hodet på deg. Anonymous poster hash: 08c32...9b2 Hvis han er så lei, så kan han jo si det i klartekst så slipper man å tolke. "Jeg er lei av at du klager hele tiden"Anonymous poster hash: a737c...806 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #12 Skrevet 21. mai 2015 Hvis han er så lei, så kan han jo si det i klartekst så slipper man å tolke. "Jeg er lei av at du klager hele tiden"Anonymous poster hash: a737c...806 Ville du mottatt denne klarteksten på en god måte eller ville det blitt starten på en krangel? Anonymous poster hash: 08c32...9b2 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #13 Skrevet 21. mai 2015 Ville du mottatt denne klarteksten på en god måte eller ville det blitt starten på en krangel?Anonymous poster hash: 08c32...9b2 Jeg ville blitt lei meg, men ikke startet en krangel. Hva er poenget ditt?Anonymous poster hash: a737c...806 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #14 Skrevet 21. mai 2015 Du er lei av å høre "sånn er det å ha unger"? Vel, sånn er det å ha unger. Hehe, unnskyld, klarte ikke dy meg. Jeg synes det er litt trøst i ordene, jeg, som en annen bruker skrev over. Anonymous poster hash: a9e88...e4c
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #15 Skrevet 21. mai 2015 Er godt å vite at man ikke er alene. Vår bruker ekstra lang tid på å sovne for tiden. Blir lei ja.Anonymous poster hash: 47134...d11
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #16 Skrevet 21. mai 2015 stå opp til faste tider om morgenen, type 07.00, hver dag, helger også, ikke dupp på dagen. Ungen legger seg da 19.00 om han i det hele tatt er fysisk aktiv i løpet av dagen og får mat i magen til kvelds. Anonymous poster hash: 625da...11b
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #17 Skrevet 21. mai 2015 stå opp til faste tider om morgenen, type 07.00, hver dag, helger også, ikke dupp på dagen. Ungen legger seg da 19.00 om han i det hele tatt er fysisk aktiv i løpet av dagen og får mat i magen til kvelds. Anonymous poster hash: 625da...11b lett å si det gitt, fordi DU har hatt det spnn da eller?? om du har barn? nei.... vi star opp fast innen 8 hver morgen..ALDRi dupp eller tegn til dupp.. og hu er i seng hver kvedl innen 20... ikke noe å si på det her ihvertfall. Anonymous poster hash: 2d904...4d7 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #18 Skrevet 21. mai 2015 Jeg ville blitt lei meg, men ikke startet en krangel. Hva er poenget ditt?Anonymous poster hash: a737c...806 synd at det ikke er tilfelle at jeg "klager" hele tiden heller da ts Anonymous poster hash: 2d904...4d7 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #19 Skrevet 21. mai 2015 ikveld var hun en engel folkens. Ikke n knysk etterpå, herlig og pusse, nattanuss,kos "elster deje" <3 <3 <3 hehee ts Anonymous poster hash: 2d904...4d7
Lillemini Skrevet 21. mai 2015 #20 Skrevet 21. mai 2015 ikveld var hun en engel folkens. Ikke n knysk etterpå, herlig og pusse, nattanuss,kos "elster deje" <3 <3 <3 hehee tsAnonymous poster hash: 2d904...4d7 Så koselig. Det er da man vet at det er verdt alt slitet. Var skikkelig sur og trøtt her en morgen etter en natt med null søvn. Plutselig sa 2-åringen "så fin du er mamma. Kjempefin!" Da betyr plutselig ikke 3 timers søvn så veldig mye lengre. Unger har jo alltid perioder der de er ekstra vanskelige. Trass, perioder med lite søvn osv. Heldigvis er det stort sett bare perioder som går over. Men at det er slitsomt mens det står på er ikke til å stikke under en stol. Søvnmangel er mild tortur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå