Gå til innhold

Andre som kvier seg for å innlede et forhold med kvinner pga...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja pga alle ryktene og sladringa om alle slags mulige private ting som du ikke ønsker skal komme ut den dagen en av partene sier takk for seg ?

Det virker som alle kvinnfolk (i mitt tilfelle) er slik for å hevne seg eller rett og slett fordi de bare er slik, Jeg har respekt uansett og sier aldri noe, og vil ikke synke ned på det nivået som mann.

Hva er vanlig ..?

Anonymous poster hash: 6f714...bfd
  • Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En veldig enkel løsning på det problemet er jo bare å sluse bittelitt hva du sier.

• Liker 1
Gjest gjestvest
Skrevet

Så trist. Hva slags verden dette har blitt.

Gjest Castielz
Skrevet

Alle mine ekser var utro, men de gjorde fremdeles sitt ytterste for å spre dritt om meg etter det var slutt.

Jeg holdt kjeft, ingen tror en mann over en jente i disse dager uansett.

Gjest Enhjørning
Skrevet

Jeg er jente og har aldri sagt videre ting eksene mine har sagt til meg i fortrolighet tross for mange stygge brudd. Tror ikke alle er sånn. Men den enkleste løsningen er å ikke fortelle sine mørkeste hemmeligheter til noen.

AnonymBruker
Skrevet

Har noen ekser på samvittigheten, men de eneste jeg snakker ned er de to som var utro. Resten var fine gutter det. Og private ting mellom oss forblir mellom oss.

Cluet er å ikke innlede et forhold til en dame, som sier mye dritt om alle sine ekser (og andre mennesker generelt). Da vet du selv hvor du ant vil ende en vakker dag.

Anonymous poster hash: 14f0b...74f
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har hørt historier om enkelte bitre menn som selv har snakket om å sende nakenbilder av eksen hjem til eks-svigers da. Om det bare var prat eller ikke derimot er ikke godt å vite.

Anonymous poster hash: 75a29...d80

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min første 'kjæreste' voldtok meg. Min andre kjæreste prøvde å være utro og ble tatt på senga av meg, og reagerte med sinne som om det var min feil. Jeg har likevel aldri satt ut rykter om dem eller sagt noe hemmelig videre. Man kan miste litt håpet når man opplever vonde ting, men det siste du skal gjøre TS er å bli som en av de flere bitre einstøingene her inne. Fortsett å være snill og god, så vil du nok finne deg en snill og god kjæreste etterhvert!

Jeg har selv nå en samboer som er en skikkelig godgutt. Det finnes ganske mange snille og gode både jenter og gutter der ute :) Det er bare at det er litt vanskelig å skille klinten fra hveten av og til om jeg kan si det sånn.

Anonymous poster hash: 6bdb5...844
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ingen liker å bli dumpet eller avvist og dette med å fremstille eksen i et negativt lys skjer både for kvinner og menn. Har selv avvist menn vennlig og fått ille reaksjoner. Har heller aldri opplevd at noen jeg kjenner - mann eller kvinne - har kommet ut av et forhold og sagt rett ut at dette var deres egen feil. Det er vel alltid den andre som er gal, sjalu, umoden og urimelig? Mennesker flest er selvrettferdige.

Hvis ethvert forhold du har ender med en kjempekrangel og intriger så er det riktignok noe å tenke over - hvorfor det ble slik.

Ellers signerer jeg vedkommende over, at du må anse deres karakter i sin helhet. Er de sladrete og baksnakkende generelt, så er de det, og da får du styre unna. Jeg velger bevisst ikke venninner som slenger dritt om andre jenter og jeg antar de er like uegnet for forhold.

Anonymous poster hash: 7fa69...e1e
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid sørget for å spre rykte og sladre på playere, eller hvis eksen avsluttet på en urimelig måte. Det syns jeg faktisk er til pass for dem. :rasende:

Anonymous poster hash: 4a844...3ce
Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

Du trenger å finne noen med samvittighet.

En som ikke kan gjøre et annet menneske vondt. En som vil få søvnvasker ved dårlig samvittighet.

Endret av gjestvest
AnonymBruker
Skrevet

Alle mine ekser var utro, men de gjorde fremdeles sitt ytterste for å spre dritt om meg etter det var slutt.

Jeg holdt kjeft, ingen tror en mann over en jente i disse dager uansett.

Heh ja er litt sånn jeg og tenker ...da får de jo virkelig bensin på bålet.

Jeg har valgt å være singel og vært det i mange år pga dette ..med ett tanken slår meg om de positive sidene så slår det meg hvor mye jeg vil gå og grue meg til den dagen. Da er det liksom like greit å leve alene å vite at man ikke trenger å bekymre seg over når den dagen kommer.

Jeg tror kanskje det er også derfor mange menn velger å være litt distanserte iforhold også ?

TS

AnonymBruker
Skrevet

En tommelfingerregel er å aldri fortelle noen dine usikkerheter eller dypeste problemer.

Det VIL bli brukt mot deg. Kvinner er notoriske på det. De kan bruke det i en krangel, eller ved brudd.

Pass på hva du sier.

Forøvrig er det jo slikt at man ikke kan gardere seg mot løgner.

Anonymous poster hash: 6322a...010
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En tommelfingerregel er å aldri fortelle noen dine usikkerheter eller dypeste problemer.

Det VIL bli brukt mot deg. Kvinner er notoriske på det. De kan bruke det i en krangel, eller ved brudd.

Pass på hva du sier.

Forøvrig er det jo slikt at man ikke kan gardere seg mot løgner.

Her TS er et eksempel på noen du ikke har lyst å bli. Tro meg. Vær som du er TS!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her TS er et eksempel på noen du ikke har lyst å bli. Tro meg. Vær som du er TS!

Hvordan er dette rådet jeg gir noe annerledes enn det noen andre her i tråden nevner. Burde han da ikke høre på hva vi andre sier, og heller forbli som han er? Tullball.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er dette rådet jeg gir noe annerledes enn det noen andre her i tråden nevner. Burde han da ikke høre på hva vi andre sier, og heller forbli som han er? Tullball.

Selvsagt burde han forbli som han er. Det er veldig dumt å stenge en kjæreste ute bare fordi han har hatt dårlig erfaring tidligere. Det er ikke TS som er problemet. Problemet er at han dessverre har vært uheldig med tidligere kjærester.

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare det at jeg sjeldent har hørt tilsvarende private saker og utleveringer fra kamerater som har vært iforhold med kvinner før egentlig.

Samtidig får det meg til å reflektere litt over hvor mange jenter som føler at forholdene deres er litt for "distanserte" - hvor de opplever at mannen kan være tung å få til å snakke om følelser og litt "dypere" ting. Må si at jeg kan skjønne hvorfor det har blitt slik hvis det er menn som har de samme erfaringene som meg. Har ikke lyst til å være slik men ser jo på det som en nødvendig tilpasning mer eller mindre.

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt burde han forbli som han er. Det er veldig dumt å stenge en kjæreste ute bare fordi han har hatt dårlig erfaring tidligere. Det er ikke TS som er problemet. Problemet er at han dessverre har vært uheldig med tidligere kjærester.

Man trenger ikke fortelle dama alt. Hva oppnår man ved å fortelle sine svakheter og gamle problemer til dama? Hun får ikke gjort noe med de uansett. Det er unyttig informasjon og en bagasje hun ikke trenger å bære.

Det er bare det at jeg sjeldent har hørt tilsvarende private saker og utleveringer fra kamerater som har vært iforhold med kvinner før egentlig.

Samtidig får det meg til å reflektere litt over hvor mange jenter som føler at forholdene deres er litt for "distanserte" - hvor de opplever at mannen kan være tung å få til å snakke om følelser og litt "dypere" ting. Må si at jeg kan skjønne hvorfor det har blitt slik hvis det er menn som har de samme erfaringene som meg. Har ikke lyst til å være slik men ser jo på det som en nødvendig tilpasning mer eller mindre.

TS

Der har du det. Menn som blir kloke av skade vet å ikke fortelle dama alt som ikke er relevant for dagens livssituasjon.

AnonymBruker
Skrevet

TS

Jeg har droppa menn fordi de har snakka så mye skit om sine ekserdamer. Baksnakkere snakker stygt om alle uansett og de er det bare å holde seg unna. Men møter du en som faktisk kommer med positive ting om ekser, og unnlater å snakke mye om de, så har du en potensiell bra partner foran deg.

Anonymous poster hash: 14f0b...74f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er mere vennindene til kvinnene som prater, som får mannen/eksen til å føle seg baksnakka og dermed dele masse dritt om dama selv.

Selv har jeg aldri sagt et eneste ondt ord om mine ekser, men fått høre dritt om meg selv og når jeg da har spurt hvorfor så får jeg høre "du har jo spredd masse dritt om meg". Og da har det vist seg at det er synsinga til vennindene mine som har tatt av. "Bra det var slutt for jeg syns han aldri gadd å være med henne uansett, han må ha vært døds kjip, ja jeg hørte faktisk rykter om at han hadde vært kriminell så da har han sikkert slått henne også!" osvosv.
Så nå har jeg lært meg å aldri gå public med hvem jeg dater eller er sammen med fordi andre folk har så utrolig lite å prate om så de må prate om andre ting de ikke har noe peil på bare for å ha noe å snakke om. Deler også lite personlig med de jeg dater eller er sammen med av akuratt samme grunner.

Anonymous poster hash: 9a999...7b8
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...