Gå til innhold

Svart kjole med ermer - hvor? :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere! Begynner å bli gal av jakten på ´den lille sorte´, skulle tro det var enkelt å finne.

Jeg ser etter en sort kjole som rekker til knærne, den skal være figurnær og av et stoff som holder fasongen. Med 3/4 ermer. Vill ikke ha noe dill dall på den, ikke pynt, åpen rygg osv, bare noe helt enkelt og stilrent.

Har noen kommet over noe slikt i butikk eller på nett? Har praktisk talt lett overalt uten å komme noe lenger, evig takknemmelig for all hjelp :) Pris må være under 1500 kr.

Anonymous poster hash: a1331...48f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener jeg så noe slikt på Vikikes for noen uker siden! :)

Gjest morhjertegod
Skrevet

Jeg har en slik Gant kjole, men den ble kjøpt til jul i fjor. Vet Filippa K har hatt en del slike, men tror dette blir verre nå som sommerkolleksjonene er ute. Bor du ikke alt for langt unna, så ville jeg testet Norwegian outlet på vestby, stort utvalg av butikker og kjoler.

Skrevet

Jeg har en fra b-young, kjøpt i januar. Trekvartlange ermer, "folder" over hele kjolen, noe som gjør at den sitter perfekt selv om man har litt ekstra, eller ønsker å få frem litt ekstra former.

Gjest morhjertegod
Skrevet

Sjekk ut zalando, så nettopp en slik der!

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk ut kolleksjonen til Tiger, de pleier å ha en del klassisk.

Anonymous poster hash: e0843...353

AnonymBruker
Skrevet

Det skal jeg, tusen takk dere!

Ts

Anonymous poster hash: a1331...48f
Gjest Tigress
Skrevet

Sjekk Ricco Vero også, eg kjøpte ein slik frå dei i oktober.

AnonymBruker
Skrevet

Så nylig en hos Filippa K :)

Anonymous poster hash: 8f43e...02e

Skrevet (endret)

Filippa K! Jeg har en som er HELT lik som den du beskriver, og den er skikkelig fin på og sitter som et skudd. Ikke blitt større/mindre i vask eller noe annet rart med den. Jeg elsker den :)

Edit: jeg har hatt den i 3 år ca :) god kvalitet :)

Endret av Gray

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...