Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er fullstendig klar over at jeg burde ha sett dette komme for lenge siden og vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette innlegget, sikkert ingen som bryr seg. Men jeg skal prøve å holde det kort.

Det hele begynte i februar. Jeg og en veninne tulla rundt på tinder for morroskyld og hadde egentlig ingen planer med det. Jeg fikk mange matcher og begynte å snakke mye med én av dem. Jeg er 19 år og han er 25. Jeg er en veldig sjenert person og har ikke vært i noe seriøst forhold tidligere. Han kom ganske nylig ut av et langt forhold med en annen jente på min alder. Dette høres ikke lovende ut, I know.

Vi snakket sammen konstant i over en måned før vi møttes. Vi snakket om det meste, men det ble også sendt en del risky bilder. Jeg viste ikke helt hva jeg var ute etter og bare gjorde det som føltes riktig der og da. Han har hele veien hintet til sex, men jeg har alltid ledd det bort. Dette er fordi jeg er ekstremt usikker på kroppen min og har aldri ligget med noen før.

Jeg dro hjem til han, 2 timer unna og vi hadde det hyggelig. Jeg hadde konstatert på forhånd at det ikke var aktuelt å ligge sammen da. Det gjorde vi heller ikke, men jeg sov over. Etter at jeg kom hjem følte jeg at jeg hadde ødelagt hele greia, jeg likte han godt, men klarte ikke å gi av meg selv fordi jeg er så beskjeden.

Vi fortsatte å snakke etter at jeg var hos han i mars, men interessen har vært veldig varierende. Han har hatt problemer med eksen, og jeg har følt meg som en "nødløsning" eller noen han kan snakke med da han kjeder seg. Jeg har virkerlig åpnet meg opp for han og vi har snakket om mine psykiske problemer som ingen andre egentlig vet om. Han har vært til stor hjelp og kommet med støttende ord.

Nå kommer jeg til problemet! Jeg vil gjerne møte han igjen, men han vil ikke møtes igjen uten at vi ligger sammen. Jeg vil ligge med han, men tror ikke jeg klarer det uten å få følelser for han. Jeg vil egentlig bare møte han og chille, sånn som sist jeg var hos han, men det er nok for kjedelig for han. Jeg må vel innse at jeg har fått litt følelser for han, siden han fikk meg til å føle meg bra nok. Det er tydelig at han ikke har noen følelser for meg i det hele og er ute etter noen å ligge med. Det jeg ikke skjønner da er hvorfor han da har brydd seg om meg ellers? Jeg er heller ikke ute etter noe seriøst forhold, men vil jo hvertfall møte han igjen...

Anonymous poster hash: 020ab...81d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du dropper ham kontant.

Det er tydelig at han ikke har noen følelser for meg i det hele og er ute etter noen å ligge med. Det jeg ikke skjønner da er hvorfor han da har brydd seg om meg ellers?

Fordi han håper på sex? Det er ganske åpenbart.

Anonymous poster hash: fda29...09c
  • Liker 3
Skrevet

Det jeg ikke skjønner da er hvorfor han da har brydd seg om meg ellers?

Hva mener du med det spørsmålet?

Skrevet

Enkelte menn har lært seg trikset med å lytte. Damene går fem på ;)

Men seriøst... om han bare vil møte deg for å ha sex etter at du har fortalt han at du sliter finner jeg bare en konklusjon: han er en drittsekk som burde vite bedre. Styr unna og finn deg noen som faktisk fortjener deg!

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med det spørsmålet?

Jeg skjønner ikke hvorfor han har brukt så mye tid på å snakke med meg og høre på mine problemer hvis han kun ville ha et ligg... Det er det jeg mener med det! Vi har snakket så og si hver dag siden februar.

AnonymBruker
Skrevet

Enkelte menn har lært seg trikset med å lytte. Damene går fem på ;)

Men seriøst... om han bare vil møte deg for å ha sex etter at du har fortalt han at du sliter finner jeg bare en konklusjon: han er en drittsekk som burde vite bedre. Styr unna og finn deg noen som faktisk fortjener deg!

Ja, vet jo egentlig at det er sånn det er! Men han er avhengighetsskapende haha! Men får prøve å holde meg unna uansett! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor han har brukt så mye tid på å snakke med meg og høre på mine problemer hvis han kun ville ha et ligg... Det er det jeg mener med det! Vi har snakket så og si hver dag siden februar.

De fleste legger da inn noe effort for sex. Det kommer ikke bare man knipser. Og du responderte jo på "risky" bilder helt fra starten, og da har han jo fått et hint om at sex er i kortene.

Anonymous poster hash: fda29...09c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...