AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Hei! Tok for to dager siden hyarulonsyre (collagen?) i leppene, og rett etterpå merket jeg at de fikk store klumper. Hun prøvde heller ikke å fordele klumpene. Dagen etterpå var leppene myyyye større, og jeg hadde enda flere og større klumper. Jeg fikk beskjed av hun at jeg skulle bruke en varm klut til å klemme hardt på områdene jeg syntes var for store (rundt 5 ganger i 5 min hver), så de lettere fordelte seg. Men da kunne jeg risikere at hyarulonsyren for ut? Jeg gjorde da dette, og nå, dagen etterpå dette (to dager etter jeg fylte i leppene) synes jeg leppene ser mye mindre ut enn rett etter behandlingen. Har noen av dere hørt noe om det å bruke varme for å fordele/minske leppene etter behandling? Noen som har erfaring med dette og kan hjelpe meg og gi meg svar? Hun jeg tok det hos har ingen oppfølgingstimer, og kom ikke med mange ordentlige svar. Da jeg snakket med henne kom hun rett i "forsvarsmodus" og jeg ble for det meste bare skjelt ut. Anonymous poster hash: 907c4...73d
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Beklager forresten for dårlig skrevet innlegg. Anonymous poster hash: 907c4...73d
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Kan ikke si annet enn at du må huske på at du ikke er alene -du har desverre selskap. Anonymous poster hash: 10337...109
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Jeg tok også hyarulonsyre! Klumpene forsvant etter 1-2 uker:) Anonymous poster hash: a774f...492
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Jeg tok også hyarulonsyre! Klumpene forsvant etter 1-2 uker:) Anonymous poster hash: a774f...492 Ble leppene mindre da klumpene forsvant? Eller fordelte klumpene seg i leppene? Anonymous poster hash: 907c4...73d
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 De fordelte seg Ganske jevnt. Nå tok jeg 1 ml for første gang (noe som ikke er mye..det meste gikk til å lage kant). Er litt avhengig av behandleren også mener jeg, min var flink til å massere ut klumpene, så fikk ikke mange...men noen...de jevnet seg ut! Leppene ble mindre ja, men det blir de alltid når hevelsen går ned! Jeg fikk beskjed om å komme tilbake om klumpene ikke forsvant...og jeg dro tilbake etter 3 dager. Han masserte litt til...og etter 1-2 uker var de helt borte. Anonymous poster hash: a774f...492
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #7 Skrevet 20. mai 2015 hva skjedde med skriften nå? Anonymous poster hash: a774f...492
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #8 Skrevet 20. mai 2015 De fordelte seg Ganske jevnt. Nå tok jeg 1 ml for første gang (noe som ikke er mye..det meste gikk til å lage kant). Er litt avhengig av behandleren også mener jeg, min var flink til å massere ut klumpene, så fikk ikke mange...men noen...de jevnet seg ut! Leppene ble mindre ja, men det blir de alltid når hevelsen går ned! Jeg fikk beskjed om å komme tilbake om klumpene ikke forsvant...og jeg dro tilbake etter 3 dager. Han masserte litt til...og etter 1-2 uker var de helt borte. Anonymous poster hash: a774f...492 Tusen takk for svar:) Anonymous poster hash: 907c4...73d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå