Gå til innhold

Hvordan funker datingen når man har barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ett barn fra tidligere forhold. Er fullstendig klar over at det er mange (spesielt her inne) som har null interesse av å date noen med barn fra før, men nå er det ikke dette jeg vil snakke om ;)

Det er 3 år siden det ble slutt med barnefaren (han er i bildet og har mye samvær), men har ikke datet noen andre etter det.. Nå har jeg på en måte møtt en fyr som har invitert meg på date. Han vet at jeg har ett barn. Problemet er bare at han slår meg ikke som typen som er mest hypp på å ha så mye med unger å gjøre?

Jeg kan jo ikke akkurat være impulsiv, alt må planlegges og jeg er ikke tilgjengelig for å møtes annet enn annenhver helg. Er dette noe som funker for noen?

Er egentlig på jakt etter innspill fra andre med barn som har vært gjennom denne prosessen.. Hvordan gjorde dere det?

Anonymous poster hash: 3a2f7...5d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med det, men denne praten bør du nok ta med han om dere liker hverandre godt og blir sammen :) også er det vel relativt vanlig å vente lenge med å introdusere barnet for denne nye?

Anonymous poster hash: 9e1dc...c9f
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med det, men denne praten bør du nok ta med han om dere liker hverandre godt og blir sammen :) også er det vel relativt vanlig å vente lenge med å introdusere barnet for denne nye?

Anonymous poster hash: 9e1dc...c9f

Tusen takk for svar :) andre?

AnonymBruker
Skrevet

Du må bare ned i kvalitet. Du må se etter menn som aldri har fått oppmerksomhet fra damer, og tar det de får kastet mot seg. Disse mennene vil gjerne være der for å hjelpe deg gjennom hverdagen med barn.

Ekte menn med respekt for seg selv holder seg unna alenemødre. For mye bagasje og for mye problemer. For mye ansvar og for mye forvetninger.

Anonymous poster hash: dd23a...71b
AnonymBruker
Skrevet

Du må bare ned i kvalitet. Du må se etter menn som aldri har fått oppmerksomhet fra damer, og tar det de får kastet mot seg. Disse mennene vil gjerne være der for å hjelpe deg gjennom hverdagen med barn.

Ekte menn med respekt for seg selv holder seg unna alenemødre. For mye bagasje og for mye problemer. For mye ansvar og for mye forvetninger.

Anonymous poster hash: dd23a...71b

Det var som sagt ikke dette jeg spurte om :) du kan lage en ny tråd hvor du kan lufte hvor jævelig det er med folk med barn fra før ;)

• Liker 1
Skrevet

Du må bare ned i kvalitet. Du må se etter menn som aldri har fått oppmerksomhet fra damer, og tar det de får kastet mot seg. Disse mennene vil gjerne være der for å hjelpe deg gjennom hverdagen med barn.Ekte menn med respekt for seg selv holder seg unna alenemødre. For mye bagasje og for mye problemer. For mye ansvar og for mye forvetninger. Anonymous poster hash: dd23a...71b

Jeg er alenemor og jeg har da aldri opplevd at jeg må ned i kvalitet. Hvilke problemer er det alenemødre fører med seg da? Hvilket ansvar og forventninger er det til en mann som dater en alenemor?

Ts, jeg har vært singel nesten like lenge som deg og har et barn. Jeg har ikke møtt noe hindringer når det gjelder å treffe noen annenhver helg. Dette har som regel gått seg til fordi begge er opptatt med jobb, venner og hobbyer i tillegg. Han første jeg holdt på med var jeg med annenhver helg og da snakket vi en del i ukedagene. Det har vært en del fridager siden nyttår så vi brukte også disse dersom jeg ikke hadde barnet mitt.

Nå treffer jeg en annen som bor i nærheten av meg, og han har også stor forståelse for at jeg ikke kan treffes når jeg har barnet mitt, delvis fordi han selv har vokst opp med en alenemor som ikke introduserte de for kjærester.

Jeg forstår veldig godt hvordan du har det mtp å være impulsiv uten å planlegge, men jeg tror nok at om du treffer en mann som er interessert i deg, så vil dere nok finne en løsning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...