AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Er det verdt å ta hårkur hos frisør? Jeg har veldig tørt og slitt hår for tiden, pga mye bruk av rettetang/hårføner/krølltang. Håret spriker og får hvite tupper. Tenkte jeg skulle klippe vekk det slitte og ta en hårkur hos frisør. Men er det verdt det? Eller blir det ikke noe bedre enn om jeg bruker vanlig hårkur hjemme? Anonymous poster hash: 90047...1e9
Djungelvrål Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Nei, det er det absolutt ikke. For prisen kan du heller kjøpe kuren og kure håret hjemme 15 ganger. 3
aalyah Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Enig med DreamOn, men samtidig..har tatt det flere ganger /om ikke ved hver besøk. Er litt deilig å få en slags hodebunnsmassasje og hele den opplevelsen.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Nei. Det koster like mye som hele boksen med hårkur gjør alene. Gjort det en gang, aldri mer! De spurte uten å opplyse om ekstra kostnad. Anonymous poster hash: a51a6...79b
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Tenkte kanskje de brukte en sterkere type som funket bedre hos frisøren. Men hvis de ikke gjør det, så får jeg heller fortsette å kure håret mitt selv Anonymous poster hash: 90047...1e9
Djungelvrål Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Tenkte kanskje de brukte en sterkere type som funket bedre hos frisøren. Men hvis de ikke gjør det, så får jeg heller fortsette å kure håret mitt selv Anonymous poster hash: 90047...1e9 De selger de samme merkene som de selv bruker. Det du kan gjøre for å forsterke effekten er å væte et håndkle i varmt vann, vri det opp og tvinne det rundt håret mens du har i kur. Varmen gjør at kuren trenger dypere inn.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 Jeg er frisør selv og vi har hele tiden bare hatt de samme kurene i salongen som vi har til salgs. Eneste forskjellen er at vi kan massere i tillegg, og da får du i gang blodsirkulasjonen. Eller vi kan sette på varme, som gjør at kuren virker bedre. Nå har vi fått noe nytt som heter Olaplex da. Du kan ta salongbehandling på en salong. Da bruker de to forskjellige, og så får du med det tredje steget hjem. Det er helt klart bedre enn de du får kjøpt ellers Anonymous poster hash: b3771...dd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå