AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Så jeg driver å prater litt med en fyr på nettet, og vi må vel møtes snart hvis det skal gå noen vei. Jeg har et veldig godt inntrykk av han og etter 1 år på denne datingsiden er han den eneste jeg faktisk har lyst til å treffe.. Men.. jeg er midt i et hudprogram og dette resulterer i kjempetørr, litt flassende hud i ansiktet og litt utbrudd av småkviser (det meste av kvisene lar seg dekke med sminke).. Nå er jeg usikker på om jeg i det hele tatt kan møte han (kuren er ikke over før ca juli og jeg kan jo ikke utsette så lenge..). Hva tenker dere om dette "problemet"? En annen ting, mange av mine venner har flyttet til andre byer.. føler meg nesten litt venneløs. Er dette en dealbreaker for dere? Anonymous poster hash: e2cb5...c39
mijaa Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Nei, kjør på. Han vil neppe bry seg. Enig! Hvis det gjør deg veldig usikker, så kan du informere om det på forhånd og si at det er unntakstilstand.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Jeg har vært i samme situasjon, gikk på isotretinoin. Det er bare å fortelle sannheten, blir alltid bare møtt med forståelse når jeg forteller om det Anonymous poster hash: 950b1...f54
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Jeg har vært i samme situasjon, gikk på isotretinoin. Det er bare å fortelle sannheten, blir alltid bare møtt med forståelse når jeg forteller om det Anonymous poster hash: 950b1...f54 Jeg og. Anbefaler forøvrig å bruke fuktmasken til Decleor som hverdagskrem. Da blir du hverken flasset eller oljete i ansiktet Anonymous poster hash: b32ba...b24
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Hadde ikke vært et problem i det hele tatt for meg, i hvert fall. Det mener jeg oppriktig. Antall venner i nærområdet synes jeg ikke isolert sett har noe å si, det kan det være mange grunner til. Det hadde betydd noe hvis vennene dine hadde flyttet til andre byer på grunn av deg, men det er jo ikke akkurat det som har skjedd her. At det blir litt stille fordi folk tilfeldigvis har flyttet til andre steder er ikke annet enn naturlig. Anonymous poster hash: b862e...ab4 1
avida30 Skrevet 20. mai 2015 #7 Skrevet 20. mai 2015 Hvis det plager deg mye, kan du fint utsette. Si at du skal reise utenlands for å jobbe to måneder, men gjerne vil møte han når du er tilbake igjen!
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #8 Skrevet 20. mai 2015 Så jeg driver å prater litt med en fyr på nettet, og vi må vel møtes snart hvis det skal gå noen vei. Jeg har et veldig godt inntrykk av han og etter 1 år på denne datingsiden er han den eneste jeg faktisk har lyst til å treffe.. Men.. jeg er midt i et hudprogram og dette resulterer i kjempetørr, litt flassende hud i ansiktet og litt utbrudd av småkviser (det meste av kvisene lar seg dekke med sminke).. Nå er jeg usikker på om jeg i det hele tatt kan møte han (kuren er ikke over før ca juli og jeg kan jo ikke utsette så lenge..). Hva tenker dere om dette "problemet"? En annen ting, mange av mine venner har flyttet til andre byer.. føler meg nesten litt venneløs. Er dette en dealbreaker for dere?Anonymous poster hash: e2cb5...c39 Bare si til ham på forhånd at du er kvisete og flassete akkurat nå, fordi du er midt i et hudprogram, hvis det er så påfallende. Og menn bryr seg ikke om hvor stort sosialt nettverk du har, det er en kvinnegreie. Anonymous poster hash: cc23c...e41
sjonkelrolf Skrevet 21. mai 2015 #9 Skrevet 21. mai 2015 Hvis det plager deg mye, kan du fint utsette. Si at du skal reise utenlands for å jobbe to måneder, men gjerne vil møte han når du er tilbake igjen! Er det så lurt med nødløgner, egentlig? 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #10 Skrevet 21. mai 2015 Er det så lurt med nødløgner, egentlig? Enig med deg- nei, nødløgn om utenlands opphold høres ut som en god oppskrift på å ødelegge altAnonymous poster hash: 4c0a9...757
sjonkelrolf Skrevet 21. mai 2015 #11 Skrevet 21. mai 2015 Enig med deg- nei, nødløgn om utenlands opphold høres ut som en god oppskrift på å ødelegge altAnonymous poster hash: 4c0a9...757 Ja, for det er jo veldig tillitsvekkende å starte en relasjon på løgn
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #12 Skrevet 21. mai 2015 Jeg og. Anbefaler forøvrig å bruke fuktmasken til Decleor som hverdagskrem. Da blir du hverken flasset eller oljete i ansiktet Anonymous poster hash: b32ba...b24 Hva heter den? jeg går nemlig på isotretinoin begynner å bli vanskelig med sminken også når huden flasser sånn :/ TsAnonymous poster hash: e2cb5...c39
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #13 Skrevet 21. mai 2015 Ble litt overrasket over svarene, men positivt overrasket:) selv om jeg sliter litt med å tenke at han kommer til å syntes jeg er spesielt flott med flassende og småkvisete ansikt man vil jo gjerne vise seg fra sin "beste side"... TsAnonymous poster hash: e2cb5...c39
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #14 Skrevet 21. mai 2015 Nå er jeg jente da, men jeg har selv hatt mye uren hud. Min oppfatning er at man ser det virkelig aller best selv. Han kommer neppe til å tenke noe særlig over det. Anonymous poster hash: 5f555...993 1
Gjest Kili Skrevet 21. mai 2015 #15 Skrevet 21. mai 2015 Jeg ville ikke brydd meg. Er han en skikkelig mann så bryr han seg ikke.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #16 Skrevet 21. mai 2015 Jeg ville ikke brydd meg. Er han en skikkelig mann så bryr han seg ikke. Er han en "skikkelig mann" så bryr han seg ikke om utseendet til kvinnen? Snakk om å gi dårlige råd. Det er selvsagt fordelaktig at kvinnen prøver å se så bra ut som mulig. Og har hun en midlertidig skavank som er veldig påfallende, er det lurt å opplyse ham om at det bare er midlertidig. Anonymous poster hash: cc23c...e41
Gjest Kili Skrevet 21. mai 2015 #17 Skrevet 21. mai 2015 (endret) Er han en "skikkelig mann" så bryr han seg ikke om utseendet til kvinnen? Snakk om å gi dårlige råd. Det er selvsagt fordelaktig at kvinnen prøver å se så bra ut som mulig. Og har hun en midlertidig skavank som er veldig påfallende, er det lurt å opplyse ham om at det bare er midlertidig. Anonymous poster hash: cc23c...e41 Noe så lite bryr ingen voksne seg om. Guttunger der i mot.. Bryr seg om alt. Alt må være perfekt. Sånn var jeg også som tenåring. Nå vet jeg at ingen kan være perfekt. Alle er som de er. Godta det eller forbli singel. For den perfekte finner man aldri. Kanskje på en annen planet i et annet solsystem. Endret 21. mai 2015 av Kili
Gjest Faerunpedia Skrevet 21. mai 2015 #18 Skrevet 21. mai 2015 Jeg ville informert ham om det på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #19 Skrevet 21. mai 2015 Jeg ville informert ham om det på forhånd. Klok kvinne. Anonymous poster hash: cc23c...e41
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #20 Skrevet 21. mai 2015 Hva heter den? jeg går nemlig på isotretinoin begynner å bli vanskelig med sminken også når huden flasser sånn :/ TsAnonymous poster hash: e2cb5...c39 Google "decleor fuktmaske", det er første bildet som dukker opp. Den heter noe med hydral floral, men decleor-produktene endrer ofte navn. De selger den på parfymelle-/koch-parfymeri. Du kan sikkert få en prøve først Jeg brukte den selv da jeg gikk på ISO Anonymous poster hash: b32ba...b24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå