Betasuppe Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Hvorfor vil noen seg selv så vondt? https://youtu.be/1hhIgmiPnFY?t=941 7
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Det er fordi forpliktelsen er i boks, og da er det ikke vits å bruke tid på å ha langt hår. Hvorfor skal hun plages med langt hår når hun allerede har en mann i livet sitt. Du ser også en utrolig stor andel kvinner som har denne sveisen som også er overvektige. De gir rett og slett faen. Anonymous poster hash: ba727...2c3 7
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 En grunn er at når man kommer opp i en viss alder endrer hårkvalitet og farge seg, slik at det for mange rett og slett blir uflatterende med langt hår. Men det er absolutt mulig å være fin på håret allikevel, man er ikke nødt til å se ut som damene på den videoen. Anonymous poster hash: 45c5a...429 21
Gjest O.G. Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Hvorfor vil noen seg selv så vondt? https://youtu.be/1hhIgmiPnFY?t=941 Antageligvis av samme grunn noen har pappakropp.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Antageligvis av samme grunn noen har pappakropp. Men pappakropp er trendy, har du ikke fulgt med? Feministsveis derimot er turnoff, uansett hvem det er som har den. Anonymous poster hash: ba727...2c3
Gjest O.G. Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Men pappakropp er trendy, har du ikke fulgt med? Feministsveis derimot er turnoff, uansett hvem det er som har den. Anonymous poster hash: ba727...2c3 Hjelper ikke meg hvor trendy det er, ulekkert er det uansett.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #7 Skrevet 20. mai 2015 Tja, synes mange eldre damer kan bli harry med langt hår, spesielt om det er ustelt og har gråskjær i seg. Anonymous poster hash: e4dda...f26 14
Nanami Skrevet 20. mai 2015 #8 Skrevet 20. mai 2015 Kjenner ei dame som hadde kledd konehår bedre enn det hun har nå. Hun har langt, tykt grått hår som ser ut som stålull. Det ser helt forferdelig ut. Men det finnes vel en mellomting mellom det og kort guttehår som i den videoen 6
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #9 Skrevet 20. mai 2015 Har sett flere kvinner på over 40-50 som har hatt langt og slitt heksehår. Ugh. Kan de ikke heller klippe seg en bob eller noe. Det er mye finere. Anonymous poster hash: f9864...5a9 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #10 Skrevet 20. mai 2015 Kjenner ei dame som hadde kledd konehår bedre enn det hun har nå. Hun har langt, tykt grått hår som ser ut som stålull. Det ser helt forferdelig ut. Men det finnes vel en mellomting mellom det og kort guttehår som i den videoen Enig. Selv klipte jeg bob da jeg var 15 og har fortsatt hår som nesten når ned til skuldrene. Har merkelig nok aldri hatt problemer med å få meg kjæreste for det. Det viktigste er å være komfortabel med seg selv. Anonymous poster hash: f9864...5a9 2
skreppamedleppa Skrevet 20. mai 2015 #11 Skrevet 20. mai 2015 (endret) Har hatt kort hår siden jeg var 17 og fikk litt selvinnsikt nok til å fatte at ikke alle kler langt hår. At alt som er kort hår er konehår/kjærringsveis eller feminist hår er like tåpelig som å si at alle med langt hår har heksehår Noen kler kort hår, noen ikke, noen kler langt hår og noen ikke på samme måte som noen ikke kler alle farger. Har dog aldri stått på interesse av fra menn, men så er det heller ikke menn som bestemmer over min sveis, hårfarge, mine klær eller hvordan jeg ellers velger å se ut. Voksne kvinner kler på seg selv, og velger en sveis de selv liker. Endret 20. mai 2015 av skreppamedleppa 15
Tabris Skrevet 20. mai 2015 #12 Skrevet 20. mai 2015 Det er også slik at kort hår, spesielt kort hår med permanent som mange eldre har, er mye lettere å holde. Etterhvert som man blir eldre så er det en del som sliter med armene, og det å holde langt hår eller en omstendelig frisyre kan bli tungt. 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #13 Skrevet 20. mai 2015 Det er også slik at kort hår, spesielt kort hår med permanent som mange eldre har, er mye lettere å holde. Etterhvert som man blir eldre så er det en del som sliter med armene, og det å holde langt hår eller en omstendelig frisyre kan bli tungt. Hvis man sliter med armene som 40 åring har man større problemer enn at håret er langt. Anonymous poster hash: ba727...2c3 8
Gjest gjestvest Skrevet 20. mai 2015 #14 Skrevet 20. mai 2015 Nå står det helt stille for meg. Det er en arbeiderpartipolitiker som har rødt hår. Hun har hatt samme sveisen i alle år. Hun har kort hår. Litt glatt og litt krøllet. Jeg tenker at hun ville sett bedre ut med en hvilken som helst annen sveis og farge enn det hun har. Jeg har så lyst til å gi henne en makeover.
Gjest Lille-pus Skrevet 20. mai 2015 #15 Skrevet 20. mai 2015 Det er ganske interessant hvordan disse kvinnenes sønner får boxer'n i tvist over mødrenes frisyrer. Er det bare meg som synes det er helt koko at de er så opptatt av frisyrene til mamma'n sin og mammas venninner? 14
Nerdemamma Skrevet 20. mai 2015 #16 Skrevet 20. mai 2015 Jeg har kort hår, grunnen er enkelt og greit fordi håret mitt er så tynt at hvis jeg har noe lengde på det så former det seg etter hodeskallen min og ser bare helt grusomt ut. Kort hår kler meg mye bedre rett og slett fordi jeg ikke ser ut som en vandød bakfra.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #17 Skrevet 20. mai 2015 Det er ganske interessant hvordan disse kvinnenes sønner får boxer'n i tvist over mødrenes frisyrer. Er det bare meg som synes det er helt koko at de er så opptatt av frisyrene til mamma'n sin og mammas venninner? Egentlig ikke, for hvis de ser at dette er noe som venter de, så får de jo andre tanker. Ingenting må være mer turn off enn å ta dama bakfra, og så er man egentlig litt usikker på om det er en gutt eller jente. Fordi hun har kort hår. Anonymous poster hash: ba727...2c3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #18 Skrevet 20. mai 2015 Hvis man sliter med armene som 40 åring har man større problemer enn at håret er langt. Anonymous poster hash: ba727...2c3 HAHAHAHA DAGENS!!Anonymous poster hash: db75c...c5c 3
Gjest Mythic Skrevet 20. mai 2015 #20 Skrevet 20. mai 2015 Det er ganske interessant hvordan disse kvinnenes sønner får boxer'n i tvist over mødrenes frisyrer. Er det bare meg som synes det er helt koko at de er så opptatt av frisyrene til mamma'n sin og mammas venninner? Eventuelt bestemor og hennes venninner. De så godt voksne ut de damene på den videoen. Neppe representativt for vår generasjon, frøken pus Det slår meg at det ikke er et eneste kvinnemenneske som skal gå fri fra KG mennenes forakt. Denne gang; bestemødregenerasjonen. Folk må ha forferdelig lite å gjøre.... Det er en gang sånn at når man blir 65+ forandrer håret seg, slik at det er mest flatterende å ha kort hår. Mange damer i den generasjonen er også vant til å ta permanent, og holder på den livet gjennom. Jeg kan virkelig ikke fatte at det kan plage unge menn at eldre damer har kort hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå