AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Får enkelte snaps som er ganske morsomme, men jeg aner egentlig ikke hvordan man skal svare dem. Synes det er litt mye å sende snaps tilbake bare for å skrive "morsomt!", burde det ikke vært en "like" funksjon som på facebook? Anonymous poster hash: 09d96...703
sweg Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Tar et bilde av meg selv der jeg ler og skriver "AHAHAHAH" eller noe lignende. Aldri vært et problem. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Jeg pleier skrive "lol" med svart skjerm Eller "Haha xD" Anonymous poster hash: 43de7...cea
frk91 Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Tar som regel en selfie der jeg ser lite attraktiv ut, presser frem en dobbelhake og skriver "haha".
peppermyntete Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Kommer an på hvem som sender den. Tar som regel bilde av meg selv med lite flatterende leende ansikt hvis det er nære venner, hvis ikke blir det bare et bilde av det som er rett foran meg. Teksten er noe ala "hahaha!"
Gjest iGirl Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Til nære venner svarer jeg med et lite flatterende bilde av meg selv hvor jeg gjør promiskuøse gestikuleringer i form av upassende håndbevegelser o.l, samtidig som jeg passer på å inkludere en passende smiley. Til ikke så nære venner/mamma osv tar jeg som regel et bilde av hva enn jeg har foran meg og skriver noe slikt som "haha" eller "lol". 👍 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 Svarer som regel via chat med emoji Anonymous poster hash: 62b5c...837
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå