Gå til innhold

Noen som har tatt til takke med noen fordi de gir opp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får aldri de jeg vil ha som kjæreste, og det er mulig jeg er narsissist og dermed ser på meg selv som bedre enn hva virkeligheten tilsier. Ja jeg har noen krav som alle andre, og selvfølgelig vil jeg ha en oppegående kjekk mann.

Helt siden barneskolen har jeg ønsket meg de kjekke, samt litt slemme gutta, men i voksen alder ser jeg at det ikke har ført noe annet med seg enn kun sex, og kjærlighetssorg. Har derfor lært at jeg skal slutte å prøve meg på menn som er kjekke, og heller ta de som ingen helt legger merke til.

Har drevet på med min bestevenn i flere år, men dessverre ble det aldri oss. Han er perfekt utseendet-messig og jeg sammenligner menn med han stadig vekk. Er det kanskje grunnen til at jeg blir skuffet...

Flere?

Hilsen kvinner 23.

Anonymous poster hash: bf561...ecc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har i hvert fall god tid når du er så ung.

Ingen grunn til å stresse.

Det er bra at du har skjønt at du må styre unna badboys, men det finnes også kjekke som er snille og bra partnere.

Og å ta til takke med noen er en dårlig strategi. Det fører som oftest til at folk blir desillusjonerte og misfornøyde etter en stund.

AnonymBruker
Skrevet

du opplever ok mer suksess om du slutter å gå etter utseendet og typer, men heller ser personligheter og kjenner etter om kjemien er der..

ta en pause og heller bli både kjent med deg selv og trygg på den du er. Så løsner nok dette.

Anonymous poster hash: d3a9f...fd0
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør de fremtidige mennene en tjeneste og ikke ha noe med de å gjøre.

Det er noe som heter:"Dont try to step in another great mans shoes". Det at du hele tiden egentlig ville ha noen andre, og at du sammenlikner han mot de, er en oppskrift på katastrofe.

Overlat heller disse mennene til kvinner som ikke er blitt ødelagte, og som ikke ser på de som andrevalget. Menn fortjener bedre og det vet du.

Det finnes faktisk kvinner der ute som er tiltrukket av de, og ikke bare prøver rasjonalisere som du gjør. La heller de ha noe med han å gjøre. Sjansen for at de lykkes er mye større.

Anonymous poster hash: 55260...987
  • Liker 2
Skrevet

Nei. Så viktig er det ikke, å ha en kjæreste bare for å ha noen. Da klarer jeg meg nok bedre alene.

Skrevet

Jeg har ei venninne som tok til takke meg en kar, og jeg skjemmes på hennes vegne.

AnonymBruker
Skrevet

Er lei av disse trådene som liksom er skrevet av unge kvinner, men som egentlig er skrevet av menn.

TS, du avslører deg på dette med ønsket om de 'slemme' gutta. Kvinner skriver ikke slik.

Anonymous poster hash: 43e8a...fe1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er lei av disse trådene som liksom er skrevet av unge kvinner, men som egentlig er skrevet av menn.

TS, du avslører deg på dette med ønsket om de 'slemme' gutta. Kvinner skriver ikke slik.

Er så lei kvinner som deg som kommer og angriper TS fordi hun mener og skriver på en annen måte enn deg. Hvorfor hater du menn sånn?

Anonymous poster hash: 7c293...332

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

TS, du avslører deg på dette med ønsket om de 'slemme' gutta. Kvinner skriver ikke slik.Anonymous poster hash: 43e8a...fe1

Kanskje du ikke burde ha skrevet menn, men i stedet en mann.

Anonymous poster hash: f9490...da2

AnonymBruker
Skrevet

Er så lei kvinner som deg som kommer og angriper TS fordi hun mener og skriver på en annen måte enn deg. Hvorfor hater du menn sånn?

Anonymous poster hash: 7c293...332

Det er jo åpenbart at det er skrevet av en mann. Kom igjen.

Anonymous poster hash: 44684...a17

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flere?

Hilsen kvinner 23.

Jeg er mann på 27. Tror ikke jeg kommer til å "ta til takke", altså ta en jeg ikke liker, men om jeg er villig til å senke kravene om jeg går for lenge singel siden jeg har lyst på familie om noen år. Nå er jeg rimelig sikker på at det kommer til å ordne seg for meg, men hvis ikke så senker jeg kravene.

Ikke alle får drømmekjæresten og om man ønsker seg en familie så må enkelte velge om de skal senke kravene eller leve uten å stifte familie. Forstår de som velger å ikke stifte familie, men synes ikke noe om å se ned(som O.G gjør) på de som velger annerledes enn en selv.

Anonymous poster hash: f3dec...cd7

AnonymBruker
Skrevet

Ts her, nei jeg er kvinne.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her, nei jeg er kvinne.

Sikker på det lille venn? :lur:

Anonymous poster hash: 98e4b...3d7

AnonymBruker
Skrevet

Sikker på det lille venn? :lur:

Anonymous poster hash: 98e4b...3d7

Hva er problemet ditt?

Anonymous poster hash: 55260...987

Skrevet

Tror ikke jeg kommer til å "ta til takke", altså ta en jeg ikke liker, men om jeg er villig til å senke kravene om jeg går for lenge singel siden jeg har lyst på familie om noen år. Nå er jeg rimelig sikker på at det kommer til å ordne seg for meg, men hvis ikke så senker jeg kravene.Anonymous poster hash: f3dec...cd7

Er ikke "å ta til takke" og "å senke kravene" akkurat det samme? Det koker jo ned til at du går for noen du innerst inne ikke er fornøyd med. Du velger f.eks. ikke hva du synes er pent - det tar hjernen stilling til på egen hånd - uten at du får et ord med i laget.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke "å ta til takke" og "å senke kravene" akkurat det samme? Det koker jo ned til at du går for noen du innerst inne ikke er fornøyd med. Du velger f.eks. ikke hva du synes er pent - det tar hjernen stilling til på egen hånd - uten at du får et ord med i laget.

Meg du svarte, kanskje er det det samme, men da jeg skrev innlegget tenkte jeg at det var en forskjell. "Ta til takke" var å bli sammen med en man f.eks ikke tente på, man senker kravene rimelig mye og hvor man vil ende opp i et dårlig forhold. "Senke kravene" så senker man dem kanskje sånn at man ikke har et perfekt forhold, men ikke like mye som når man "tar til takke".

Men det var bare en distingsjon jeg lagde, ser at jeg burde skrevet tydeligere og riktigere hva jeg mente.

Og til de andre i tråden, slutt å avspor tråden med spekualsjoner om TS er mann eller kvinne.

Anonymous poster hash: f3dec...cd7

AnonymBruker
Skrevet

Love is total acceptance of what is.

Du vil aldri finne den perfekte partner, men du vil finne et godt forhold når du skjønner dette.

Anonymous poster hash: 36d04...02b
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen som er perfekte, poenget er om du klarer å leve med det uperfekte. Meningen er jo at du skal elske personen for det den er. Det gode skal veie mer en det dårlige. Det at du er misfornøyd med personen, ikke tiltrukket og generelt ser det som offer/nederlag at dere er sammen sier seg selv ikke bra for noen av dere. Du kommer til å skade selvfølelsen til den du er sammen med og du vil alltid ha en stemme i hode som sier "jeg fortjener bedre," Og ettersom sex er den vanligste form for nærhet og intimitet vil din mangel på tiltrekning føre med seg usikkerhet og avstand. Det at du letter etter noen som bestevennen din er kanskje grunnen til at du er lei, Du vil ikke finne noen som er som han og det at du måler alle opp til han er urettferdig.

Anonymous poster hash: f4406...bf8
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...