AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Leste artikkelen på vg, om yrkene som blir borte. Hva skal mennesker ehentlig gjøre til slutt? Tror dere data er årsaken til depresjon? Anonymous poster hash: 81caa...646
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Ja, i større og større grad. Det blir nok vanskelig å erstatte alt som krever menneskelig kontakt, men flere og flere yrker kan automatiseres, f. eks. vil svært mange av stillinger som omhandler rutineoppgaver på kontorer forsvinne de neste 10-20 årene. Anonymous poster hash: 96db9...622
Wildstar Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Mindre og mindre jobber, fler og fler folk, sier seg selv at dette ikke går opp i opp. Blir spennende å se hvordan det går.
JimmyOlsen Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Er redd det vil komme til å spøke for noen arbeidsplasser, ja...
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Maskiner kommer alltid til å utrydde yrker. Skjedde under den industrielle revolusjonen også det. Så det spøker nok for enkelte yrker ja, mens andre vanskelig kan fjernes. Sånn sett føler jeg meg ganske trygg i helsefaget som krever et element av menneskelig kontakt:P Men maskeiner som hjelper meg å løfte, bære osv. slik at jeg ikke herper ryggen sier jeg ikke neitakk til. Anonymous poster hash: f97ca...c82
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #7 Skrevet 20. mai 2015 Men det er jo mennesker som må utvikle og bygge disse maskinene som må ta over for oss. Anonymous poster hash: 39597...fb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå