apriljente Skrevet 29. august 2004 #1 Skrevet 29. august 2004 Så var dagen omme. Dagen derpå og jeg heter plutselig fru J.... Mange tanker fra i går. Bryllupet var helt toppers! Dagen før ble lokalet pyntet og stasjet. Fikk vite fra min forlover at det var spådd regn og bare 16 grader. Humøret sank noen hakk. Når jeg våknet lørdag kl 0530, tenkte jeg. Pytt pytt været får være som det er. Værre var det med talen....som ikke var skrevet :o . En venninde kjørte meg til frisøren, hun brukte 20 min mer enn opprinnelig avtalt. Litt stress i tillegg til at det striregna. Forlover kom og hjalp på med kjolen og det ble bedre og bedre... En gammel A-ford tutet utenfor kl 12, var 10 min forsinka! Men når kjolen og slør var på plass. DA kom brudefølelsen....MEN talen var ikke skrevet. På veg til kirka i den gamle bilen fortsatte jeg...Briste eller bære. Brudgommen smilte, folk gråt i kirka, han svarte JA. Alt var over på 25 minutter. Det mest fantastiske var at solen skinte gjennom kirkevinduet...vidundelig, da ble det utendørsfotografering - bla. på trampoline! Noen andre som har prøvd? Var veldig gøy og kan anbefales Lokalet og omgivelsene var så nydelige, solen skinte og maten smakte utmerket. Brudgommen holdt en nydelig tale. Jeg tenkte fortsatt på talen min men var ikke nervøs lengre... Men etter 2 glass vin så rant ordene ut av munnen min. Den ble veldig bra, ikke minst fordi den var uten manuskript.. En vidunderlig kveld med dans til langt på natt...... Å gifte seg kan med andre ord. ANBEFALES. Mer siden, nå drar vi til Italia i to uker...CIAO
Vimsevips Skrevet 29. august 2004 #2 Skrevet 29. august 2004 Kos dere i Italia Gratulerer så mye, og så bra at Dagen ble slik den skal være. Helt fantastisk!
Lullu Skrevet 30. august 2004 #8 Skrevet 30. august 2004 Gratulerer så mye! Tøff du var som tog talen på sparket :-)
hoppende Skrevet 30. august 2004 #9 Skrevet 30. august 2004 Gratulerer så masse. Gøy med bilder på trampolinen. Håper dere har en fin tur
Smiley Skrevet 30. august 2004 #10 Skrevet 30. august 2004 GRATULERER kjempemasse, og kos dere på bryllupsreisen....
Rød Skrevet 30. august 2004 #12 Skrevet 30. august 2004 :blomst_opp: Gratulerer - gleder meg til bilder.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå