Gå til innhold

Et helt halvt år/Me before you (advarsel: spoilere)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp lest boken "Et helt halvt år". Den er så... sørgelig. Morsom. Ekte! Jeg har ledd, vært irritert, håpefull og nå trist. Sitter igjen og tenker på at det er en kjærlighetshistorie jeg virkelig ønsket skulle ordne seg...

Jeg er dog veldig spent på filmen! De har foreløpig valgt gode skuespillere, b.la to fra "game of thrones!" Emilia Clarke (som Lou) og Charles Dance (enten som Mr. Traynor eller faren til Lou)! :)

Hva tenkte du om boken?

Anonymous poster hash: d1ef4...3e9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde også den følelsen da jeg var ferdig med boken, skulle ønske at det var en lykkeligere slutt at kjærligheten vant eller lignende :P Men det er kanskje derfor den er så bra?

Skrevet

Jeg likte boken veldig godt! Gleder meg til å se filmen og er også veldig fornøyd med at de har brukt Emilia Clarke som Lou! Filmen er som oftes ikke like bra som boka, hvis jeg har lest boken først, men må sees :) Det at forfatteren går for en slik slutt syns jeg er spennende. Moro at hun tør å være litt utradisjonell og går for en litt annerledes slutt en den faste happy endingen :) Selv om det hyggeligste hadde vært om han valgte å leve selvfølgelig :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er ikke favorittboken min akkurat, men en fin historie, og slutten er med på å holde den på et høyere nivå. Hadde den hatt en Hollywoodslutt så hadde den falt ned blant tusen klisjefylte romantiske bøker. Men den holdt seg heldigvis for god til det. Fin bok :) Personlig likte jeg faktisk "Den ene pluss en" hakket bedre, synes det er mer flyt i teksten der.

Anonymous poster hash: 83cb8...0f9
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...