AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Nå har jeg vært ute med en veldig fin fyr to ganger. Jeg bad han ut, vi drakk øl i 5 timer og det var en veldig hyggelig date for min del. Sendte han melding dagen etter (over Tinder) der jeg skrev at jeg gjerne ville se han igjen. Det gikk 11 dager før jeg fikk svar, hvor han skyldte på eksamen og sa at han gjerne ville ses igjen. Date nr. 2 varte i 6,5 time og var for min del enda koseligere. Jeg hadde veldig lyst til å kysse han på slutten, men syns det var vanskelig å lese signalene hans. Det har ikke vært noe særlig flørting, men fordi jeg ikke kjenner han vet jeg ikke om han er sånn eller om det er fordi han ikke var så interessert. Jeg endte likevel opp med å kysse han og han kysset tilbake. Vi avtalte ikke konkret å ses igjen. Nå har det gått en uke. Jeg har ikke hørt noe. Jeg vet han er busy og alt sånt, men jeg kan ikke se at han er så interessert når det går så lang tid uten kontakt? Jeg kommer i alle fall ikke til å sende melding når jeg har tatt alt initativ. Anonymous poster hash: 0ed79...133
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Nå har jeg vært ute med en veldig fin fyr to ganger. Jeg bad han ut, vi drakk øl i 5 timer og det var en veldig hyggelig date for min del. Sendte han melding dagen etter (over Tinder) der jeg skrev at jeg gjerne ville se han igjen. Det gikk 11 dager før jeg fikk svar, hvor han skyldte på eksamen og sa at han gjerne ville ses igjen. Date nr. 2 varte i 6,5 time og var for min del enda koseligere. Jeg hadde veldig lyst til å kysse han på slutten, men syns det var vanskelig å lese signalene hans. Det har ikke vært noe særlig flørting, men fordi jeg ikke kjenner han vet jeg ikke om han er sånn eller om det er fordi han ikke var så interessert. Jeg endte likevel opp med å kysse han og han kysset tilbake. Vi avtalte ikke konkret å ses igjen. Nå har det gått en uke. Jeg har ikke hørt noe. Jeg vet han er busy og alt sånt, men jeg kan ikke se at han er så interessert når det går så lang tid uten kontakt? Jeg kommer i alle fall ikke til å sende melding når jeg har tatt alt initativ. Anonymous poster hash: 0ed79...133 Høres desverre ikke som om han er veldig interessert. 11 dager? Han fant jo tid til å treffe deg første gang selvom han hadde eksamen, så han kunne sendt en kort sms og sagt at han har eksamen nå, blir opptatt men vil gjerne ses igjen. Samme andre gang.... Synes du skal date videre :-) Anonymous poster hash: 74c60...aee
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Høres desverre ikke som om han er veldig interessert. 11 dager? Han fant jo tid til å treffe deg første gang selvom han hadde eksamen, så han kunne sendt en kort sms og sagt at han har eksamen nå, blir opptatt men vil gjerne ses igjen. Samme andre gang.... Synes du skal date videre :-) Anonymous poster hash: 74c60...aee Enig, vet godt at han er midt oppi masse nå, men syns faktisk ikke det er for mye å forlange å få én sms. Kjipt når man selv har hatt det så hyggelig med personen da. Anonymous poster hash: 0ed79...133
Wildstar Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 En sms tar ikke lang tid, og en som er virkelig interessert tar seg de to minuttene for å si ifra at de vil møte deg igjen. Dette hadde jeg droppet. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Enig, vet godt at han er midt oppi masse nå, men syns faktisk ikke det er for mye å forlange å få én sms. Kjipt når man selv har hatt det så hyggelig med personen da. Anonymous poster hash: 0ed79...133 Ja, flott at du ser det selv! :-) Du finner nok en som passer deg bedre og som setter stor pris på deg. Han der hadde jeg virkelig ikke brukt energi på. Anonymous poster hash: 74c60...aee
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Enig, vet godt at han er midt oppi masse nå, men syns faktisk ikke det er for mye å forlange å få én sms. Kjipt når man selv har hatt det så hyggelig med personen da. Anonymous poster hash: 0ed79...133 Ja, kjipt at dere hadde det hyggelig. Men mulig det var tidsfordriv for han på ett vis og at han ikke ser på det som "Nok" for sin del til å bli interessert. Gå videre :-) Anonymous poster hash: 74c60...aee
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #7 Skrevet 20. mai 2015 Han er OVERHODET ikke interessert. Anonymous poster hash: 4dd24...a5b
Rosaprosa20 Skrevet 20. mai 2015 #8 Skrevet 20. mai 2015 Dropp han. Gutter som ikke kan sende én tekstmelding i løpet av uka er ikke verdt å spare på
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #9 Skrevet 20. mai 2015 Æsj, er jo helt enig med dere, det er jo bare å droppe det. Kan se for meg at jeg får en melding når han er ferdig med eksamen, men det er jo ikke godt nok. Gidder ikke jage etter folk som ikke er interessert. Anonymous poster hash: 0ed79...133
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #10 Skrevet 20. mai 2015 Jeg synes egentlig ikke du burde gi opp helt enda. Selv om han ikke er superinteressert akkurat nå (i en stresset periode, til og med), kan det ta seg opp etter hvert. Jeg synes det er så mange her som setter krav til at man skal være helt vill i fletta og superinteressert med det samme, men ting kan faktisk oppstå litt gradvis også. Kanskje han rett og slett bare er en veldig avslappet type som ikke er veldig på jakt, men som kan vokse inn i noe med deg likevel? Dette med at man må være helt på tuppa med det samme synes jeg i alle fall bare er idealistisk sprøyt. Anonymous poster hash: 7e277...4e6 5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #11 Skrevet 20. mai 2015 følg magefølelsen din. Som regel vet man allerede svaret om man kjenner etter. Jeg kjenner ingen av dere. Men det kan være mange ting som spiller inn her. Kanskje han dater noen andre? Kanskje han nettopp er ute av et forhold? Kanskje han dater nye hver uke? Kanskje han skal flytte fra byen? Kanskje han har økonomiske problemer? osv osv osv. Det jeg VET med sikkerhet, er at når man har funnet noe bra som man ikke ønsker å miste til noen andre så sender man den ene meldingen, gjerne flere, for å legge inn aksjer. Han fyren har ikke tatt noe initiativ ovenfor deg overhodet. Det er du som mlder, du som koser deg, du som inviterer, du som kysser. Så jeg anbefaler deg til å glemme han for the time being... kos deg med oppmerksomheten fra noen andre.... noen som faktisk sender en mld i uka... Anonymous poster hash: cc2af...4ee
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #12 Skrevet 20. mai 2015 Jeg synes egentlig ikke du burde gi opp helt enda. Selv om han ikke er superinteressert akkurat nå (i en stresset periode, til og med), kan det ta seg opp etter hvert. Jeg synes det er så mange her som setter krav til at man skal være helt vill i fletta og superinteressert med det samme, men ting kan faktisk oppstå litt gradvis også. Kanskje han rett og slett bare er en veldig avslappet type som ikke er veldig på jakt, men som kan vokse inn i noe med deg likevel? Dette med at man må være helt på tuppa med det samme synes jeg i alle fall bare er idealistisk sprøyt. Anonymous poster hash: 7e277...4e6 Joda, men det krever jo litt at den andre personen er på samme nivå. Mitt inntrykk er også at det sjeldent skjer..hvertfall for meg og mine venner. Anonymous poster hash: 74c60...aee
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #13 Skrevet 20. mai 2015 Jeg synes egentlig ikke du burde gi opp helt enda. Selv om han ikke er superinteressert akkurat nå (i en stresset periode, til og med), kan det ta seg opp etter hvert. Jeg synes det er så mange her som setter krav til at man skal være helt vill i fletta og superinteressert med det samme, men ting kan faktisk oppstå litt gradvis også. Kanskje han rett og slett bare er en veldig avslappet type som ikke er veldig på jakt, men som kan vokse inn i noe med deg likevel? Dette med at man må være helt på tuppa med det samme synes jeg i alle fall bare er idealistisk sprøyt. Anonymous poster hash: 7e277...4e6 Hei, takk for et litt annet synspunkt! Vet selv at jeg hadde nok også vært dårlig på kontakt i en eksamensperiode. Det som gjør meg skeptisk er at jeg har både tatt initativ til begge datene og kysset han. Er redd jeg har tatt for mye initativ og skremt han. Jeg er jo ikke helt på tuppa selv, men jeg syns han var så interessant og det er sjelden jeg syns det med en gang. Vanligvis er det største problemet mitt at jeg ikke har noen interesse. Derfor er det vel så typisk at dette skjer. Har jobbet en del med å slappe av og ikke analysere (på tross av denne tråden, ja..), og jeg kunne fint tatt det veldig gradvis, jeg trenger jo tid selv på å bli skikkelig interessert. Men samtidig må man vel kunne stille litt krav? Ingen kontakt i det hele tatt er jo ikke et veldig godt tegn. Anonymous poster hash: 0ed79...133 1
sjonkelrolf Skrevet 20. mai 2015 #14 Skrevet 20. mai 2015 Dropp han. Gutter som ikke kan sende én tekstmelding i løpet av uka er ikke verdt å spare på Ja, en liten melding klarer man alltids å sende, eksamenstid eller ikke. Om ikke annet, for å avslutte. Jeg møtte jo ei på mandag, som jeg ikke syntes at var en god match. Hadde det hyggelig, riktignok, men det stoppet der. Selvfølgelig sendte jeg en høflig avslutningsmelding i går. Det er ikke mer enn normal folkeskikk.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #15 Skrevet 20. mai 2015 Jeg synes egentlig ikke du burde gi opp helt enda. Selv om han ikke er superinteressert akkurat nå (i en stresset periode, til og med), kan det ta seg opp etter hvert. Jeg synes det er så mange her som setter krav til at man skal være helt vill i fletta og superinteressert med det samme, men ting kan faktisk oppstå litt gradvis også. Kanskje han rett og slett bare er en veldig avslappet type som ikke er veldig på jakt, men som kan vokse inn i noe med deg likevel? Dette med at man må være helt på tuppa med det samme synes jeg i alle fall bare er idealistisk sprøyt. Anonymous poster hash: 7e277...4e6 Anonymous poster hash: 4daf6...469
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #16 Skrevet 20. mai 2015 Jeg synes egentlig ikke du burde gi opp helt enda. Selv om han ikke er superinteressert akkurat nå (i en stresset periode, til og med), kan det ta seg opp etter hvert. Jeg synes det er så mange her som setter krav til at man skal være helt vill i fletta og superinteressert med det samme, men ting kan faktisk oppstå litt gradvis også. Kanskje han rett og slett bare er en veldig avslappet type som ikke er veldig på jakt, men som kan vokse inn i noe med deg likevel? Dette med at man må være helt på tuppa med det samme synes jeg i alle fall bare er idealistisk sprøyt. Anonymous poster hash: 7e277...4e6 Oh please! Ts: Ikke hør på dette. Ta seg opp etter hvert?? Fyren er ikke interessert! Hele innlegget over er bare idealistisk sprøyt. Anonymous poster hash: 4daf6...469
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #17 Skrevet 20. mai 2015 Oh please! Ts: Ikke hør på dette. Ta seg opp etter hvert?? Fyren er ikke interessert! Hele innlegget over er bare idealistisk sprøyt. Anonymous poster hash: 4daf6...469 Nei. Jeg har vært i samme situasjon selv og kjenner flere som har vært det. Det er bare teit å forvente at kirkeklokkene skal ringe med det samme. Kanskje han ikke er interessert, men jeg synes TS skylder seg selv en forsøk til, i alle fall. Tenk så irriterende å gå rundt og tenke "hva hvis". Mitt forrige forhold begynte med at jeg var ganske pågående mot en fyr som var halvveis lunken og tenkte litt "la gå, jeg har ikke så mye bedre å ta meg til" i begynnelsen, men endte opp som noe veldig fint med masse følelser fra oss begge. Ja da, alt dette er bare anekdoter og TS må selv bestemme, men jeg synes det er viktig at hun får flere perspektiver enn at hun skal gi opp. Kanskje blir hun avvist, men hva så? Så lenge hun ikke legger seg langflat etter ham, er det faktisk ikke så ille. Det er verdt å prøve, særlig siden hun er av den typen som ikke så lett finner noen hun klikker med. Lykke til, TS, uansett hva du gjør. Anonymous poster hash: 7e277...4e6
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #18 Skrevet 20. mai 2015 Les boken som heter "Han er faktisk ikke så interessert" En mann som er interessert i en kvinne tar kontakt. Ferdig arbeid. Og hvis ikke han greier det, så er han ikke mann. Anonymous poster hash: 63824...530
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #19 Skrevet 20. mai 2015 Jeg synes egentlig ikke du burde gi opp helt enda. Selv om han ikke er superinteressert akkurat nå (i en stresset periode, til og med), kan det ta seg opp etter hvert. Jeg synes det er så mange her som setter krav til at man skal være helt vill i fletta og superinteressert med det samme, men ting kan faktisk oppstå litt gradvis også. Kanskje han rett og slett bare er en veldig avslappet type som ikke er veldig på jakt, men som kan vokse inn i noe med deg likevel? Dette med at man må være helt på tuppa med det samme synes jeg i alle fall bare er idealistisk sprøyt. Anonymous poster hash: 7e277...4e6 Enig. Skulle tro mannen var djevelen selv fordi han ikke sender smsAnonymous poster hash: b7e73...70f
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #20 Skrevet 20. mai 2015 En sms tar ikke lang tid, og en som er virkelig interessert tar seg de to minuttene for å si ifra at de vil møte deg igjen. Dette hadde jeg droppet. Da burde vel ts greie å gjøre det samme istedet for å sitte å vente på sms fra hanAnonymous poster hash: b7e73...70f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå