Gå til innhold

å ta på ballene...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Typen min elsker at jeg tar forsiktig på ballene hans og på en måte masserer de...Han sier det gjør han avslappet...

Jeg trodde dette var noe gutter hatet! Liker deres partnere det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg fikser ikke når jenta begynner å ta meg der. Høres kansje litt dumt ut men jeg er liksom ikke helt fornøyd med å legge eksistensen til mine etterkommere i hendene på en tilfeldig kvinne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Samme om det er ett flertalls ord eller ikke (selfølgelig er det baller) så liker de fleste gutter å bli behandlet pent der. Vi er ganske følsomme der nede og pungen er en erogen sone som fint kan være med på leken (den bør gjerne helst være med). Ved oralsex også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Samme om det er ett flertalls ord eller ikke (selfølgelig er det baller) så liker de fleste gutter å bli behandlet pent der. Vi er ganske følsomme der nede og pungen er en erogen sone som fint kan være med på leken (den bør gjerne helst være med). Ved oralsex også.

Har du bare én?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg mente mer har du bare én balle...

(Jeg vet ikke om noen som har to punger.)

Men noen hemmeligheter skal du få ha her på forumet så du ikke oppgi antall baller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Men noen hemmeligheter skal du få ha her på forumet så du ikke oppgi antall baller :)

Vel, jeg får komme ut av skapet med mine to baller. Håper ikke dette gjør noe med min anonymitet. Men tilbake til tema: behandler du dem begge snilt, blir mannen glad. Området rundt er også ganske så erogent, så lek og vær glad :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm... jeg har en underlig forkjærlighet for å leke med mannens baller med nesa...

Og apropos entall/flertallsord: en mann viste en gang frem sine manglende baller til meg (øh... eller i alle fall hvordan han så ut etter ballene var fjernet etter kreft). Siden ballene er erogene soner, betyr det at noe av nytelsen forsvinner for ham og andre som har ballene fjernet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pungen skal behandles med særs stor varsomhet. Stryking er greit, men noe særlig klemming liker jeg ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg er sammen med nå liker det, men forrigemann hatet det. Godt min nåværende har vett til å be om det han vil ha, ellers hadde jeg nok ikke turt å nærme meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...