AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 I slutten av 20-årene ble jeg sammen med han jeg trodde var min livs store kjærlighet.. Etter 5 år og et rote år er vi helt ferdige.. Hovedårsaken var at han ikke ville stifte familie.. Jeg har nå en ny flamme søt og snill-sånn orntelig god gutt.. Jeg har et desperat ønske om barn , men har ikke tatt det opp med han, han har vel ikke gitt signaler som tyder på at han egentlig vil, - heller motsatt.. vil ikke bruke tid om han ikke vil ha barn, samtidig kan jeg ikke forvente at han alt nå skal vite om han vil ha barn med meg.. Men .. Jeg kan ikke vente årevis.. Klokka tikker.. Hvordan ta det opp på en diskré måte ??Anonymous poster hash: 0aa1c...827
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Hvorfor skal du ta opp noe som er veldig viktig for deg på en diskret måte? si det rett ut og fortell hva du ønsker og at du føler at du begynner å få dårlig tid Anonymous poster hash: 54845...fea
Wildstar Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Du får ta det opp, så får det heller briste eller bære. Bare spør rett ut.
Gjest Faerunpedia Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Ta det opp med ham, det er jo bare å spørre om han vil ha barn en gang i fremtiden. Som frivillig barnløs har jeg alltid tatt det opp på 1-2 date, da jeg ikke ville bruke tid på menn med barneønske:)
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Hvor gammel er han? Ting som ekteskap og barn kommer jo opp i samtale uten at man "tar det opp". Dersom dere nettopp har begynt å date og du stiller ham til veggs vil det nok virke avskrekkende og som om du er noe desperat. Det naturlige er at man prater om det på en generell måte. Ikke som i "du og jeg og fremtiden vår", men som i en samtale rundt familie, venner, livet, fremtiden osv. Alle mennene jeg har datet har sagt ting som tyder på hvor de står generelt i løpet av noen dates. Men da er det selvsagt gitt at man har ordentlige samtaler med hverandre. Anonymous poster hash: 6ccba...aa9
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 Hvor gammel er han? Ting som ekteskap og barn kommer jo opp i samtale uten at man "tar det opp". Dersom dere nettopp har begynt å date og du stiller ham til veggs vil det nok virke avskrekkende og som om du er noe desperat. Det naturlige er at man prater om det på en generell måte. Ikke som i "du og jeg og fremtiden vår", men som i en samtale rundt familie, venner, livet, fremtiden osv. Alle mennene jeg har datet har sagt ting som tyder på hvor de står generelt i løpet av noen dates. Men da er det selvsagt gitt at man har ordentlige samtaler med hverandre.Anonymous poster hash: 6ccba...aa9 Møtes i midten av februar... Så er relativt ferskt, men siden jeg er nærmere 40 enn 30 så har jeg dårlig tid ... Anonymous poster hash: 0aa1c...827
nyher Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 Kan du ikke prøve å diskret komme inn på hvorfor det ble slutt med han forrige, så får du vite hva han nye mener om barn Kanskje starte med å spørre han om hvorfor forholdet hans tok slutt, så er dere i gang
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #8 Skrevet 21. mai 2015 Kan du ikke prøve å diskret komme inn på hvorfor det ble slutt med han forrige, så får du vite hva han nye mener om barn Kanskje starte med å spørre han om hvorfor forholdet hans tok slutt, så er dere i gang Han har som prinsipp at vi ikke snakker om ekser.. Han har sakt at han ikke bryr seg om hvem, hvor mange og slikt- og må jeg snakke om noe jeg og eksen gjorde- så omtaler jeg han som en bekjent -ikke eksen.. :/Anonymous poster hash: 0aa1c...827
nyher Skrevet 21. mai 2015 #9 Skrevet 21. mai 2015 Han har som prinsipp at vi ikke snakker om ekser.. Han har sakt at han ikke bryr seg om hvem, hvor mange og slikt- og må jeg snakke om noe jeg og eksen gjorde- så omtaler jeg han som en bekjent -ikke eksen.. :/Anonymous poster hash: 0aa1c...827 Da må du nesten bare hoppe i det og spørre rett ut om han ønsker seg barn da Si på en "pen" måte at du ikke ønsker å være sammen med en som ikke vil ha barn. Lettere sagt enn gjort da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå