AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Jeg skal ta full voksing av underlivet for første gang, og ser at syntetiske stoffer kan irritere ekstra. Jeg har bomullstruser, men bruker løse bukser/skjørt. Hva pleier dere bruke rett etter voksing når det er for kaldt ute til å gå i skjørt uten strømpebukse? Har bare løpetights/jeans, men det blir jo både trangt og syntetisk.Anonymous poster hash: cfd67...8c1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Litt baggy bukser. Helst hiver jeg på meg pyjamasen når jeg kommer hjem. Pleier å legge voksingen litt strategisk til døgnmessig slik at jeg kan daffe hjemme resten av dagenAnonymous poster hash: 3cdf1...581
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Litt baggy bukser. Helst hiver jeg på meg pyjamasen når jeg kommer hjem. Pleier å legge voksingen litt strategisk til døgnmessig slik at jeg kan daffe hjemme resten av dagenAnonymous poster hash: 3cdf1...581 Gjerne kombinert med en kommandodag, så får det virkelig luftet seg. (Nei kjære kverulanter, jeg sitter ikke naken i sofaen)Anonymous poster hash: 3cdf1...581
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Mitt tips -la vær å vokse deg, da kan du gå i hva du vil! Anonymous poster hash: d2239...ff3 2
Gjest minge Skrevet 21. mai 2015 #5 Skrevet 21. mai 2015 (endret) Hva med sånne litt baggy tights som fås i de fleste klesbutikker. F.eks denne: https://cubus.com/no/7031115_F990 De er supercomfy og også stiligere enn typiske dassejoggebukser. Elsker mine kosebukser Endret 21. mai 2015 av minge 1
J_9 Skrevet 21. mai 2015 #6 Skrevet 21. mai 2015 Hvor lenge holder resultatet seg av voksing?? Har hyppig hårvekst og vurderer dette sterkt når jeg skal til syden i sommer!
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 Hva med sånne litt baggy tights som fås i de fleste klesbutikker. F.eks denne: https://cubus.com/no/7031115_F990 De er supercomfy og også stiligere enn typiske dassejoggebukser. Elsker mine kosebukser TS her Sånne har jeg faktisk - kjøpte dem til barseloppholdet etter fødsel Vurderte også bomullstights - de du linker til er faktisk syntetiske. Jeg har skikkelig dårlig erfaring med det ei gang jeg tørrbarberte leggene(jada, helt idiotisk) og satt i bil noen timer etterpå. Det gnisset mot huden og endte opp med brannsåraktig følelse - klarte ikke sove på to døgn og kunne ikke ha noenting inntil Anonymous poster hash: cfd67...8c1
Gjest minge Skrevet 21. mai 2015 #8 Skrevet 21. mai 2015 TS her Sånne har jeg faktisk - kjøpte dem til barseloppholdet etter fødsel Vurderte også bomullstights - de du linker til er faktisk syntetiske. Jeg har skikkelig dårlig erfaring med det ei gang jeg tørrbarberte leggene(jada, helt idiotisk) og satt i bil noen timer etterpå. Det gnisset mot huden og endte opp med brannsåraktig følelse - klarte ikke sove på to døgn og kunne ikke ha noenting inntil Anonymous poster hash: cfd67...8c1 Uff, det hørtes absolutt ikke bra ut! Får håpe du finner noen greie noen da, lykke til med jakten!
Gjest lolle Skrevet 21. mai 2015 #9 Skrevet 21. mai 2015 Går helt fint å gå med vanlige klær etter voksing!
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #10 Skrevet 21. mai 2015 Går truseløs i to dager etter voksing, og kun joggebukse eller harembukse! Bruker jeg truse eller stramme bukser gjør det drit vondt og jeg får utslett som ikke går bort på mange uker, og da blir det jo til at jeg ikke får vist noen det nyvoksede underlivet mitt siden det både er kjempestygt og kjempevondt. De første gangene jeg vokset så kom hår ut igjen etter bare 2 uker, og vaginaen så litt ut som et hode med kreft på med hårtuster her og der og skalla områder andre steder *knis*, men etter tredje gangen fikk jeg "full effekt" og hadde ikke hårvekst på 5-6 uker. Da lar jeg det vokse til 1-2 cm, før jeg går å vokser meg på nytt Anonymous poster hash: 1bff2...2c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå