Gå til innhold

Populære mennesker er mer inkluderende?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har det inntrykket at de som kanskje har minst egeninteresse av å være inkluderende er de mest inkluderende?

Synes også at en del av de som ikke er så populære er mindre inkluderende. Og da mener jeg ikke bare at de ikke ønsker å møte nye mennesker, men at de kun prøver å bli venner med folk som er populære, mens de som ser litt ensomme ut blir ignorert.

Og om dere er enige, er det noen som vet hvorfor det er sånn?

Anonymous poster hash: d610e...c26
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror populære mennesker ofte er hyggelige mot de fleste og generelt snille, lite dømmende ja, de blir likt av mange. De snakker heller ikke så mye stygt om andre men prøver heller å finne positive ting å si i stedet for å fornærme andre for å stryke eget ego. Det er hvertfall det mitt inntrykk er.

Anonymous poster hash: 12da3...70f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Populære folk er de verste. Overlegne drittunger.

Anonymous poster hash: 8273f...2d1

Anonymous poster hash: 8273f...2d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sluttet å omtale folk som populær/upopulær da jeg gikk ut av ungdomsskolen. Hvor gammel er du, TS?

Anonymous poster hash: 1900f...d11

Skrevet

Kan jo være at det er derfor de faktisk ER populære...

• Liker 1
Skrevet

Det finnes folk som er populære av forskjellige grunner. En av grunnene tenker jeg er folk som er genuint hyggelige og inkluderende, som får en stor omgangskrets som følge av det. På andre siden av spekteret har du kanskje de som er populære pga status eller ressurser. De er kanskje ikkje like inkluderende igjen. Kanskje.

Så, du finner nok inkluderende mennesker både blant "populære" og "upopulære". Om det er noen sammenheng er vanskelig å vite

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har helt andre erfaringer. De som er populære blir gjerne nedringt av andre om å henge sammen, og er derfor dårlig til selv å finne på ting, ta initiativ og inkludere andre, nettopp fordi de ikke trenger det.

Anonymous poster hash: 496d7...02a
  • Liker 1
Skrevet

Så klart. Utadvendte mennesker -> liker å snakke med andre -> blir godt likt -> får en stor omgangskrets -> blir populær -> liker fortsatt å snakke med andre = inkluderende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...