AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 La den feil sted, så prøver å lage nytt emne selv på riktig sted. Hei. Jeg har ikke tatt en test, da jeg har fortrengt muligheten en ukes tid. Jeg lurer såklart ikke på om jeg er gravid, test skal tas i morgen. Jeg søker erfaring fra andre som har blitt gravide mens de har baby. Rett og slett for å berolige meg på at ting kan gå fint dersom testen er positiv. Da slipper jeg å få totalt panikk her jeg er alene hjemme. Jeg er student, og skal etter planen skrive master til høsten. Jeg tok permisjon ett semester for å nyte tiden med barnet, og få ladet opp til masterskriving. Far skal ha permisjon til høsten mens jeg igjen er student. Er ikke særlig opptatt av det økonomiske. Det er mer det å ha baby samtidig som jeg er gravid, og omtrent ha to spedbarn på likt. Noen med erfaring eller råd?Anonymous poster hash: 7e1df...18d
Mus-Katt Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 fikk positiv da lillemor var 7 mnd. Nå er minsten 6 mnd og det er gått mye bedre enn forventet. Lillemor var 14 mnd da han kom, selv om minsten sleit veldig de 3 første mnd så ble jeg ikke skremt av opplevelsene og kunne gjort det igjen. selv var jeg kvalm og kastet opp hver dag, så det er jo vanskelig hvis man føler seg dårlig. Min svigerinne har hypermesis og gravid med en på 14 mnd hjemme, og har slitt mye. Hun har vært mye hos meg og sin mor mens hun har vært dårlig. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Har gjort det og syntes det gikk veldig greit Litt slitsomt å være gravid-dårlig samtidig som jeg hadde baby, men alt går jo. Etter fødselen ble det bedre. Anonymous poster hash: 85046...b60
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 mine barn er det 10,5 mnd mellom har bare positive erfaringer klart det er hektisk og slitsomt det er ikke til og stikke under en stol. men de har utrolig glede av hverandre. også synes jeg det er greit at når de blir eldre kan jeg ha de samme rutinene på dem osv minsten fylte 3 i april og storebror fyller 4 i juni Anonymous poster hash: 00c06...49f
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 har to med 10,5 mnd mellom men ikke som hun over her som har minste i slutten av en mnd og største i begynnelsen av en mnd, jeg har minste i begynnelsen av en mnd og største i midten av mnd etter, jeg har også et større barn, og jeg var på krykker av bekkenløsning, og med nr 3 var jeg morgenkvalm døgnet rundt og kastet opp bare jeg beveget meg, var kvalm fra jeg var 6 uker på vei til jeg var 7 mnd på vei, men det gikk fint for jeg fikk kvalmestillende tabletter av legen, få den tabletten i munnen og litt vann til å skylle etter med uten å bevege annet enn underkjeven og tunga og holde meg helt i ro i 30-40 minutt til kvalmen hadde gitt seg, da kunne jeg bevege meg uten å kaste opp :-), men vil si at bekkenløsninga var verst Anonymous poster hash: a3207...764
Strawberrygirl Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Jeg ble gravid når vesla var 6mnd. Blir 15,5 mnd mellom dem. Jeg var skikkelig dårlig idé starten av svangerskapet, kastet opp mye. Mange ganger jeg måtte ta med vesla på badet i full fart når vi for eksempel spiste mat, for å kaste opp. Stakkar, hu skjønte vel ikke så mye akkurat. Var veldig slitsomt akkurat det. Heldigvis gikk det over når jeg kom inn i uke 13. Har gått veldig bra til nå, nå har jeg kraftig bekkenløsning. Pappaen til vesla jobber mye, så får lite med avlastning. Noe som Gjør at jeg bærer alt for mye. Det kjenner jeg begynner å bli veldig slitsomt. Gleder meg til jeg har født og kan få tilbake kroppen. Er halveis, så noen uker igjen gitt... Det positive med å Være gravid med barn, er jo at tida går veldig fort. Men skulle jeg valgt omigjen, ville jeg nok ha venta med dette svangerskapet til vesla gikk inn barnehage. Da hadde jeg fått avlastning på dagtid (hjemmeværende for øyeblikket)
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #7 Skrevet 21. mai 2015 Søsteren min har to barn med 13 mnd forskjell. Den eldste blir nå tre i oktober. De leker seg godt og hun sier hun er glad de har sø mye nytte av hverandre. Det heg tror hun har glemt et hvordan det var når det stod på som værst. Det har ikkr jeg.. Hun var helt utkjørt stakkar. Både jeg og familien prøvde å gi så mye avlastning som mulig, men hjelpes så sliten de var. Siden eldste er født etter barnehagefristen så fikk ikke han barnehage før året etter. Kan ikke huske å ha sett så slitene og sure mennesker noen gang..Anonymous poster hash: 807d3...ee7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå