Gå til innhold

Gravid og baby på 4 måneder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg har ikke tatt en test, da jeg har fortrengt muligheten en ukes tid. Jeg lurer såklart ikke på om jeg er gravid, test skal tas i morgen.

Jeg søker erfaring fra andre som har blitt gravide mens de har baby. Rett og slett for å berolige meg på at ting kan gå fint dersom testen er positiv. Da slipper jeg å få totalt panikk her jeg er alene hjemme.

Jeg er student, og skal etter planen skrive master til høsten. Jeg tok permisjon ett semester for å nyte tiden med barnet, og få ladet opp til masterskriving. Far skal ha permisjon til høsten mens jeg igjen er student.

Er ikke særlig opptatt av det økonomiske. Det er mer det å ha baby samtidig som jeg er gravid, og omtrent ha to spedbarn på likt. Noen med erfaring eller råd?

Anonymous poster hash: 7e1df...18d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser den havnet på feil underforum. Moderator må gjerne flytte den til riktig sted

Anonymous poster hash: 7e1df...18d

AnonymBruker
Skrevet

Det er litt større mellomrom mellom mine; det er ganske nøyaktig 2 år mellom mine to.

Klart det er en del arbeid med to som bruker bleier og har hver sine leggerutiner, men det går veldig fint og det er tydelig at de er glad i hverandre.

Ingen søskensjalusi å spore her. Blir greit når de blir eldre og kan leke mer sammen også, de trives allerede godt i hverandres selskap.

Anonymous poster hash: 14d28...822
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ta bekymringene på forskudd. Ta testen først.

Anonymous poster hash: 31a77...cac

• Liker 2
Skrevet

En venninne av meg har elleve måneder mellom sine to barn. Det var et sabla slit i starten, men det blir fort veldig morsomt og hun sier at hun gjerne hadde gjort det igjen. Me, not so much.

AnonymBruker
Skrevet

Ei jeg kjenner har 11 måneder mellom første barnet og tvillinger. De har det travelt nå med en ettåring og to små babyer, men de tar en dag om gangen og er glade for de barna de har fått :) de har ordnet seg veldig praktisk med tanke på stellemuligheter og slik.

Anonymous poster hash: fca0d...849

Skrevet

Jeg har tretten måneder mellom mine to. Jeg vet jo ikke annet, men synes det har gått fint. Nå er de fire og snart tre år. De kler seg selv, går på do selv, osv. Kjempe greit :) er gode venner ( er jo selvfølgelig litt søskenkrangling, og har mye selskap i hverandre. Føler ikke jeg har vært ettbarnsmor egentlig.

Personlig synes jeg det virker mer slitsomt å få ett barn tørt og litt selvstendig, og så begynne helt på nytt med en ny baby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...