Gå til innhold

Gravid og baby på 4 måneder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg har ikke tatt en test, da jeg har fortrengt muligheten en ukes tid. Jeg lurer såklart ikke på om jeg er gravid, test skal tas i morgen.

Jeg søker erfaring fra andre som har blitt gravide mens de har baby. Rett og slett for å berolige meg på at ting kan gå fint dersom testen er positiv. Da slipper jeg å få totalt panikk her jeg er alene hjemme.

Jeg er student, og skal etter planen skrive master til høsten. Jeg tok permisjon ett semester for å nyte tiden med barnet, og få ladet opp til masterskriving. Far skal ha permisjon til høsten mens jeg igjen er student.

Er ikke særlig opptatt av det økonomiske. Det er mer det å ha baby samtidig som jeg er gravid, og omtrent ha to spedbarn på likt. Noen med erfaring eller råd?

Anonymous poster hash: 7e1df...18d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser den havnet på feil underforum. Moderator må gjerne flytte den til riktig sted

Anonymous poster hash: 7e1df...18d

AnonymBruker
Skrevet

Det er litt større mellomrom mellom mine; det er ganske nøyaktig 2 år mellom mine to.

Klart det er en del arbeid med to som bruker bleier og har hver sine leggerutiner, men det går veldig fint og det er tydelig at de er glad i hverandre.

Ingen søskensjalusi å spore her. Blir greit når de blir eldre og kan leke mer sammen også, de trives allerede godt i hverandres selskap.

Anonymous poster hash: 14d28...822
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ta bekymringene på forskudd. Ta testen først.

Anonymous poster hash: 31a77...cac

• Liker 2
Skrevet

En venninne av meg har elleve måneder mellom sine to barn. Det var et sabla slit i starten, men det blir fort veldig morsomt og hun sier at hun gjerne hadde gjort det igjen. Me, not so much.

AnonymBruker
Skrevet