AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Del Skrevet 20. mai 2015 Noen som har noen gode oppskrifter med lett matfløte?Anonymous poster hash: a5853...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Del Skrevet 20. mai 2015 Trenger ikke være slankemat forrestenAnonymous poster hash: a5853...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvrosen Skrevet 20. mai 2015 #3 Del Skrevet 20. mai 2015 Du kan bruke lett matfløte i alle retter der det skal være melk eller der fløten ikke skal piskes. Ofte kan lett matfløte også brukes i stedet for rømme eller creme fresh, selv om en da går glipp av litt syre. Jeg nevner i fleng: Potetmos, rotmos, brun saus (kald skinke, kjøttkaker eller fiskekaker), hvit saus (kokt fisk, fiskeboller), suppe (fisk, kjøtt, blomkål, tomat, asparges eller pose), lapskaus, gryterett, grateng (fisk, pølse eller makaroni), becamelsaus i lasagne, pannekaker, vafler, sveler, grøt, på kompott eller jordbær og mye mer. Mulighetene er mange, og jeg tror alle disse rettene kan bli veldig gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mijaa Skrevet 20. mai 2015 #4 Del Skrevet 20. mai 2015 Jeg bruker ofte lett matfløte i stedet for vanlig matfløte, fløte og melk. Favoritten er soppstuing til svin eller storfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poserose Skrevet 20. mai 2015 #5 Del Skrevet 20. mai 2015 Jeg bytter alltid ut matfløte med lett matfløte med unntak av når fløten skal være en saus i seg selv. Den lette tykner nemlig ikke spesielt når den kokes og da blir den ikke like god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå