AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Han har vært i et forhold i ca ett år. Den siste måneden hadde hun såret han veldig, og han begynte å miste følelsene for henne. Noen dager etter at han møtte meg første gang(bare snakket litt sammen, var ingenting mellom oss enda da), slo han opp med kjæresten sin. Vi fikk fort god kontakt, og han fortalte meg allerede etter et par uker at han hadde sterke følelser for meg. Merker det på måten han snakker til meg, og han gir tydelig inntrykk for at han vil noe seriøst. At det føles helt riktig og at jeg er den han vil ha. Vi er enige om at det er litt for tidlig for han å gå inn i et nytt forhold enda, og derfor går vi aldri lenger enn å holde litt hender når det er bare oss to. Jeg har følelser for han også, føler vi har en fantastisk kjemi. Men jeg syns det er litt skummelt at han snudde om så fort. Plutselig slo han opp med kjæresten sin og ble kjempeforelsket i meg. Tenk om det skjer like lett igjen? Vil gjerne høre deres tanker rundt situasjonen. Noen som har opplevd noe lignende?Anonymous poster hash: 802e9...3fb
Gjest Sleeve Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Ville nok tatt ting rolig slik at du får blitt bedre kjent med han før et eventuelt forhold, men det at han slo opp med exen så raskt trenger ikke ha betydning for det forholdet dere har sammen. Kanskje hun aldri var den rette for han, og kanskje er du det Uansett er det jo greit å ta ting litt rolig.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Jeg er jente, men jeg kan jo fortelle litt om min opplevelse med tilsvarende: Jeg gjorde det slutt med kjæresten min gjennom flere år fordi jeg forelsket meg i en annen. Dette forholdet var overmodent uansett, og jeg hadde ønsket meg ut en god stund, så jeg gikk ikke rett fra å ha masse følelser for en person til å få masse følelser for en annen. Det eneste jeg ville vært skeptisk til i ditt tilfelle er at det virker som om alt har gått litt fort i hans tilfelle. At han hadde "begynt å miste følelsene for henne" den siste måneden og så falt for deg kan muligens tyde på at han går litt raskt opp og ned. På den andre siden kan det hende at du rett og slett er riktigere for ham enn det hun var, så jeg ville ikke nødvendigvis sett så svart på det. Men ta dere litt tid, og sørg for at han er ærlig både mot seg selv og mot deg. Anonymous poster hash: 2cd5a...f43
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Takk for svar Enig i at vi bør ta det rolig, og det gjør vi. Både fordi det lett går skeis om man haster inn i noe, og i respekt for eksen hans. Hadde sett for meg at flere skulle kommentert at det ikke var verdt å satse på, at slikt skjer igjen og at han trenger å være singel litt. Hva tror dere? Jeg synes det er rart at han er såå interessert så tidlig. Fyren har masse venner og venninner, men likevel sier han at det var "meningen" at vi skulle møtes. Han ser for seg en fremtid med meg allerede. TSAnonymous poster hash: 802e9...3fb
Gjest Sleeve Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Takk for svar Enig i at vi bør ta det rolig, og det gjør vi. Både fordi det lett går skeis om man haster inn i noe, og i respekt for eksen hans. Hadde sett for meg at flere skulle kommentert at det ikke var verdt å satse på, at slikt skjer igjen og at han trenger å være singel litt. Hva tror dere? Jeg synes det er rart at han er såå interessert så tidlig. Fyren har masse venner og venninner, men likevel sier han at det var "meningen" at vi skulle møtes. Han ser for seg en fremtid med meg allerede. TSAnonymous poster hash: 802e9...3fb Tror ikke nødvendigvis det er at en må være singel så lenge før man går videre. Når det kommer til exen hans så er det jo fint at dere også tenker litt på respekten ovenfor henne, jeg bare mener at jeg ikke tror på dette "en gang utro, alltid utro" greiene, selv om utroskap ikke har noe med dette å gjøre selvfølgelig. For han kan du jo nettopp være den rette, og da vil han jo ikke forelske seg på nytt igjen. Kanskje har han bare ikke følt noe slikt for noen andre før
Gjest Peeves Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Rebound Han er nok betatt av deg og tror han liker deg, men du er en måte å komme seg videre på bare. Det kan ende bra, såklart
Gjest Peeves Skrevet 20. mai 2015 #7 Skrevet 20. mai 2015 (endret) dobbelpost 😒 Endret 20. mai 2015 av Peeves
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #8 Skrevet 21. mai 2015 Rebound Han er nok betatt av deg og tror han liker deg, men du er en måte å komme seg videre på bare. Det kan ende bra, såklart Har spurt han om det. Sagt at jeg er redd for det, fordi jeg er redd for å bli såret. Han lovte meg da på ordentlig at det ikke er slik, at han er helt ferdig med henne og klar for å gå videre. Han føler det er en mening med at vi møttes, og at han er helt sikker på hva han føler for meg. Jeg vil jo gjerne tro på at disse følelsene hans varer, jeg håper virkelig det. TSAnonymous poster hash: 802e9...3fb
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #9 Skrevet 21. mai 2015 Høres ut som at du dater min bror.. Enden på visa ble et brudd fordi han virkelig ikke tenkte på hva han gjorde; hoppe fra ett forhold til det andre. Anonymous poster hash: a7bca...62f
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #10 Skrevet 21. mai 2015 Høres ut som at du dater min bror.. Enden på visa ble et brudd fordi han virkelig ikke tenkte på hva han gjorde; hoppe fra ett forhold til det andre.Anonymous poster hash: a7bca...62f Jaa, nettopp dette jeg er redd for at han plutselig skal innse.. TSAnonymous poster hash: 802e9...3fb
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #11 Skrevet 21. mai 2015 Min eks fant seg en ny rett etter bruddet. Var jeg som ikke ville treffes mer, og dette er snart et år siden. Lurer på hva han sier til henne liksom... jeg mener - han sender meg fremdeles meldinger om at det er meg han elsker og er forelsket i. Han vil stadig treffes, og håper vel at ting i så fall kan utvikle seg mellom oss to igjen. Hun andre? Vel, sikkert en søt jente som gir han mye. Men tydeligvis ikke nok... da hadde han vært over meg. Jeg stusser litt over de som går fra forhold til forhold. Må være bedre å bearbeide følelsene sine skikkelig etter et brudd, fremfor å prøve å overdøve smerten gjennom å få seg ny dame. Jeg ville vært skeptisk basert på min erfaring. Samtidig så hender det jo at folk er mentalt ferdige med et forhold lenge før de faktisk bryter. Men siden han bare har "begynt å miste følelsene" for eksen, så hadde mine varselslamper begynt å lyse. Er det følelser der, så tja... i tillegg pakker han nok inn ting overfor deg, og som nevnt - ikke alle gutter er ærlige med sin nye partner. Anonymous poster hash: ee97c...b47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå