Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å kjøpe enten Cliniderm Sun Face Cream spf15 eller Sun Face Gel Cream spf15 (light and matifying). Noen som har prøvd noen av disse? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest minge
Skrevet

Jeg tenkte å kjøpe enten Cliniderm Sun Face Cream spf15 eller Sun Face Gel Cream spf15 (light and matifying). Noen som har prøvd noen av disse? :)

Jeg bruker Cliniderm sin light & matifying sun face gel cream SPF 25 og har brukt den i flere år, kan absolutt anbefales :jepp:

Skrevet

Jeg bruker Cliniderm sin light & matifying sun face gel cream SPF 25 og har brukt den i flere år, kan absolutt anbefales :jepp:

Jeg og! Kjempefornøyd!

Gjest minge
Skrevet

Jeg og! Kjempefornøyd!

:5:

Det er ikke så lett å finne solkremer som er uten både parfyme, alkohol og parabener men som inneholder antioksidanter, i tillegg til at den kjøpes på apotek og ikke koster skjorta :tommelsmil:

• Liker 1
Skrevet

Jeg og! Kjempefornøyd!

Så bra! :) Hva slags hudtype har dere?

Gjest minge
Skrevet

Har sensitiv blandingshud.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med cliniderm sin solkrem for ansikt, jeg har nuppete hud/småkviser til vanlig. Har ikke opplevd at denne kremen gjør det verre + at den funker greit som makeup grunnlag også

Anonymous poster hash: c5c4b...a6d

• Liker 1
Skrevet

Litt fet hud i T-sonen men sjelden kviser. Litt sensitiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...