AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Samboeren min lurer på hva jeg ønsker meg til bursdagen min. Og jeg aner rett og slett ikke. Han er villig til å bruke to tre tusen, men jeg er helt blank. Vi pusser opp så eneste til huset jeg kunne tenkt meg er en ny sofa men det er jo i overkant. Jeg bruker lite smykker, har en ring jeg fikk av han som jeg bruker daglig samt et kjede. Litt teit å spørre på forum men han nekter å gi meg gavekort på klær eller noe.. Anonymous poster hash: c3f3a...56b
Gjest Sleeve Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Er det noe du har behov for nå som sommeren nærmer seg da? Frisk parfyme, sommerlig jakke, annen klær, joggesko/gå-sko? Eller kanskje du har noe hobbyer/dill-dall du liker å holde på med? Alt fra strikking til sportslige aktiviteter? Nettbrett, ny mobil? Vanskelig å komme med forslag når en ikke kjenner den som skal ta i bruk gaven, men om samboeren din vil bruke såppas mye penger som det der, så er det jo greit å få noe du faktisk kommer til å bruke/sette pris på Forstår at han synes det er kjedelig med gavekort. Da kan du jo egentlig bare få penger hvis du skjønner. Du kan jo ønske deg noe til huset også da, om du ikke synes det er kjedelig? Kanskje ny sofa er i overkant av prisen han ønsker å bruke, men hva med annen interiør? Puter og pledd til sofaen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå