AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Her er greia: Studerer to program parallelt, og vil ikke få studielån til høsten. Har noe penger nå, men har regnet ut at jeg må tjene inn fra 20000 kr (minimum) til 50000 kr (veldig behagelig) denne sommeren + høsten for å få alt til å gå rundt. Problemet er at markedet ser ut til å være helt blottet for sommerjobber/internships/osv. for tiden. Sender ut søknader, oppsøker arbeidsplasser, osv. men blir som oftest bare henvist til nettsidene deres, og liknende. Har fra tidligere en Bachelor i Ingeniørfag, og litt strøjobber her og der (både akademisk og andre ting). Noen som har kreative forslag til jobber som gir ut ca. 150 kr timen? Det optimale hadde vært 7.5 timer, en gang i uker, eller noe liknende. Men er selvfølgelig åpen for alt Det aller beste hadde vært sommerjobb, da jeg har all verdens tid til ledighet fra og med mid Juni...men som sagt, både på NAV, Finn.no, og liknende er det heller dårlig med sommerjobber, og det som er, har allerede oppstart nå (og er på andre siden av landet). Anonymous poster hash: 222f5...f5b
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Her er greia: Studerer to program parallelt, og vil ikke få studielån til høsten. Har noe penger nå, men har regnet ut at jeg må tjene inn fra 20000 kr (minimum) til 50000 kr (veldig behagelig) denne sommeren + høsten for å få alt til å gå rundt. Problemet er at markedet ser ut til å være helt blottet for sommerjobber/internships/osv. for tiden. Sender ut søknader, oppsøker arbeidsplasser, osv. men blir som oftest bare henvist til nettsidene deres, og liknende. Har fra tidligere en Bachelor i Ingeniørfag, og litt strøjobber her og der (både akademisk og andre ting). Noen som har kreative forslag til jobber som gir ut ca. 150 kr timen? Det optimale hadde vært 7.5 timer, en gang i uker, eller noe liknende. Men er selvfølgelig åpen for alt Det aller beste hadde vært sommerjobb, da jeg har all verdens tid til ledighet fra og med mid Juni...men som sagt, både på NAV, Finn.no, og liknende er det heller dårlig med sommerjobber, og det som er, har allerede oppstart nå (og er på andre siden av landet). Anonymous poster hash: 222f5...f5b Ekstravakter i helsevesenet(sykehjem, bolig for psykisk utviklingshemmede osv). Kan være at de har fått inn folk for sommeren de fleste steder, men jeg fikk selv jobb på dagen i slutten av juni for 3 år siden og fikk masse vakter.Anonymous poster hash: cbc28...603 1
Bondenisse Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Helsevesenet eller servitør. Skrikendes behov mange steder nå. Da får du gjerne jobbe mye i sommer og litt ved siden av til høsten
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Assistent på sykehjem og aldershjem. Da kan du lett tjene 50.000 kr i løpet av en sommer. Forhør deg med alle i nærheten om muligheter for sommerjobb/vikariat/ekstrahjelp.Anonymous poster hash: e5252...192
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #7 Skrevet 20. mai 2015 Tupperware konsulentAnonymous poster hash: 10188...59d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå