AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Har kun klart 1 km eller 1,6 med konstant jogging. I dag prøve jeg intervaller etter forslag fra noen inne her jogget 5 min - gikk 5 min -jogget 5 min - gikk 5 min. Det tilsvarte 2,0 km og en tid på 20 min stolt over meg selv, dette kan jev trives med. Skal fortsette med intervaller fremover, og målet er å øke km fremover Anonymous poster hash: 373b8...ec0
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Ts her. Er jente 20 år, 156 høy og veier mellom 63 og 62 (varierer litt)Anonymous poster hash: 373b8...ec0
Cec- Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Hei TS! Intervaller er helt super trening og det er mange forskjellige intervalltyper. Stort sett så anbefales det at "pause-tiden" er på halvparten av "jobbe-tiden". Altså, at om du løper/jogger 5min så bør du prøve å holde deg til ca 2,5 min pause (gange/evt roligere jobb). :-) 1
Puny Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 støtter det over her. Det mest effektive er å ha pause halvparten av jogge tiden, og husk å øke farten etterhvert som du blir i bedre form, jeg pleier å øke med ca. 10 % i uken...
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 støtter det over her. Det mest effektive er å ha pause halvparten av jogge tiden, og husk å øke farten etterhvert som du blir i bedre form, jeg pleier å øke med ca. 10 % i uken... Ja skjønner det, men det er bare så vrient og tungvint å måtte trykke på skjermen på mølla hele tiden... Først opp, så ned så opp så ned i lang tid, er redd jeg blir umotivert av det. Og ute jogger jeg iallefall ikke, takler det ikke...Anonymous poster hash: 373b8...ec0
Puny Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Ja skjønner det, men det er bare så vrient og tungvint å måtte trykke på skjermen på mølla hele tiden... Først opp, så ned så opp så ned i lang tid, er redd jeg blir umotivert av det. Og ute jogger jeg iallefall ikke, takler det ikke...Anonymous poster hash: 373b8...ec0 ja litt enig i det, men det er jo et veldig lite inder man fort blir vandt til da? Man kan jo ikke la så små ting stoppe seg? Der jeg trener har de 3 knapper med fast fart (4,6 og 9 kilometer i timen tror jeg) det hjelper litt å kikstarte farten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå