AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Det er en fyr som jeg har holdt på fram og tilbake med i flere år nå. Det gikk rette veien stund, men det siste året har det vært veldig i bølger og daler. Aldri blitt noe mer, han har vært usikkert lenge, holdt meg på gress får en si. Har vært stillle den siste mnd så jeg tok motet til meg og spurte hva som skjer. Han har da noe på gang med en dame, men sier det er usikkert om de ender opp på samme plass. Hun bor nemlig på andre siden av landet, og det er bare kanskje at hun flytter hit for å studere til høsten, det er to andre studiebyer som er aktuelle. Uansett, han virker veldig fortapt i denne dama og det at han i det hele tatt er på datern med noen som ikke en gang bor her sier sitt.. Det er vanskelig for meg å ta innover seg. Føler meg veldig trist. Det er jo en viss sjanse for at hun ikke ender opp her likevel, men hva hjelper vel det? Nå må jeg bare glemme fyren og se fremover. Orker ikke å bruke mer energi på å føle meg som jeg gjør. Akkurat nå føltes det som verdens undergang. Jeg er stygt redd for at hun ikke flytter hit så kommer han til å ta kontakt med meg om det ikke ble noe likevel for sex.. Jeg kan ikke la meg styre på sånn. Før i høst datet han en annen dame det ikke bli noe med av, han kom krypede tilbake for sex. Jeg må få meg mer selvrespekt. Det verste med det hele er at vi bor i samme nabolag, og tanken på å møtte på dem begge her får meg til å ville spy. Derfor håper jeg at hun ikke flytter hit... samtidig som jeg bare ønsker jeg skal akseptere dette og komme meg videre. Hadde vært best om han hadde flyttet med henne til andre siden av landet, men det tror jeg neppe skjer... Bare måtte få det ut! Anonymous poster hash: b288e...eea
Sjela Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Jeg synes du skal respektere deg selv mer. Si til deg selv at du ikke aksepterer å bli behandlet på denne måten. Å styre med en i flere år uten at det blir noe mer hadde jeg aldri gått med på. Og vil et eventuelt forhold som har startet slik fungere så bra? Virker som han bare bruker deg som en rebound til han finner noe bedre... Jeg skjønner det er vanskelig å "kvitte seg" med han. Men det vil bli lettere når du får det på avstand. Kanskje du får øynene opp for en annen? Da vil du se hvor fort du har glemt denne susemikkelen Og en ting til: Det er ikke deg det er noe galt med. Det er han 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Ja! Du må respektere deg selv MYE MER!!!! Du er ingen dørmatte! Dette klarer du-slett han-ikke noe kontakt/stalking/slutt å tenk på han/finn deg en annen så du blir opptatt følelsesmessig. Anonymous poster hash: 869a4...406
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå