AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Del Skrevet 20. mai 2015 Hei! Jeg har søkt lektor i kultur- og samf.fag til høsten, men er veldig usikker på hvilken retning jeg skal velge. Vil ha engelsk som støttefag uansett. Er veldig interessert i begge fag, men føler at samf.fag kan være bedre å undervise i pga. diskusjon, men føler også at det er altfor mange som har den kombinasjonen. I tillegg så virker historie gøyere da jeg kan følge en klasse over to år. Er også veldig usikker på hva jobbmuligheter jeg har med de forskjellige valgene. Dersom jeg tar lektor i samf.fag, kan jeg da også undervise i sosiologi? Jeg har også lyst til å undervise i biologi, kan jeg dette selv om jeg ikke vil undervise i noen andre realfag? Anonymous poster hash: cad71...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2015 #2 Del Skrevet 22. mai 2015 Ingen? Anonymous poster hash: cad71...dac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Branndame Skrevet 23. mai 2015 #3 Del Skrevet 23. mai 2015 (endret) Historie. Flere ben å stå på rent faglig. Tar du Hsitorie kan du unvervise i samfunnsfag, men tar du samfunnsfag kan du ikke undervise i historie. Jeg tok dette valget for 6 år siden, angrer ikke et sekund. Håper for din del at du har et tyngre fag i tillegg? Er nemlig hardt å få jobb med kun "lette" fag innenfor skolen. Norsken reddet meg. Og ja, du har rett mtp at det er mange som har disse fagene. Ser nå at du også skal ta engelsk, det er ikke så dumt. Endret 23. mai 2015 av Branndame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå