Nerdemamma Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Mannen og en kompis skal ut med jobben i kveld, og skal sove her hjemme etterpå. Siden jeg er sånn en fabelaktig og snill kone har jeg tenkt å se om jeg kan lage klart noe nattmat til de for når de kommer hjem. For jeg vil helst slippe at de to skal stå og kokkelere og finne opp nye fantastiske måltider på kjøkkenet mitt midt på natta, med litt i promille. Så helst noe som de enten kan bare varme i mikroen, eller putte i ovnen og sette en alarm for når det er ferdig (ovnen min slår seg av selv etter at alarmen har gått, så ikke noe fare for svidd hus der) Vil gjerne kunne servere de noe litt ordentlig, ikke bare en grandiosa liksom.
Gjest Sleeve Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Gryteretter av alle former er jo enkle å varme opp da Noe med litt kjøtt og krydder om de liker det? Godt å kjøpe inn litt ferdigoppskjærte loffskiver for å ha ved siden av. Spørs jo litt hva mannen din liker av mat. Jeg foretrekker litt spicy og 'fet' mat etter en kveld med litt alkohol hvertfall Frisk salat frister litt lite for meg akkurat da, men smak og behag. Snill er du nå uansett hvilken mat du ordner
Florence Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 (endret) Pizza! Edit: Altså ikke Grandiosa (blæh), men ordentlig hjemmelaget, god pizza! Endret 20. mai 2015 av lizzie_
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Nachos. Bare lag alt klart i en form med revet ost over, så kan de bare sette den i ovnen og gratinere. Anonymous poster hash: 8ef9d...526 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Babb fra Winnies babb. Anonymous poster hash: 658b9...752 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Anonymous poster hash: bb2e8...72b Anonymous poster hash: bb2e8...72b 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #7 Skrevet 20. mai 2015 Pizasnurrer Anonymous poster hash: 00c64...5a8
Gjest Ennasus Skrevet 20. mai 2015 #9 Skrevet 20. mai 2015 Hvis de liker fet mat etter fylla: Lasagne, mac and cheese, hjemmelaget pizza, hamburger, ferdig fylte tacolefser/pitabrød, pommes frites og pølsebiter, kyllingvinger :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå