Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2004 #1 Del Skrevet 29. august 2004 Når er barn istan til å ringe å takke for gaver? lærer ikke foreldrene barna slikt lengre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 29. august 2004 #2 Del Skrevet 29. august 2004 Tja, hvem vet hva "foreldre" lærer barna. Noen lærer nok barna å ringe og takke, andre tar det ikke så høytidelig. Jeg har lært min 14 åring å takke, enten når gaven blir overlevert, pr telefon eller pr sms. Så, nå har jeg svart for meg, hva andre mener er opp til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 29. august 2004 #3 Del Skrevet 29. august 2004 Min på snart 4 snakker ikke i teleonen med mindre han selv vil. Helt håpløst å skulle be ham om å ringe og takke dersom han ikke har lyst til å snakke i telefonen i utgangspunktet. Men dersom han er i gang, så kan han nok takke i samme slengen. Da prater han som en foss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 29. august 2004 #4 Del Skrevet 29. august 2004 Så sant de kan snakke noen ord.. og foreldrene kan bistå med nummer etc. behøver ikke barna være særlig store. .. og jo mange foreldre lærer barna det... selv om det sikkert syndes mot dette også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naima Skrevet 29. august 2004 #5 Del Skrevet 29. august 2004 Jenten min på snart 4 takker for allt til og med at jeg tørker henne etter full ført oppgave på toalette. Men å ringe å takke for gaver er ikke det enkleste å få til ,det får vi ta nå til jul når jeg ringer og takker så ser hun at jeg gjør det også.... Hun takker alltid når personene er til stede og overleverer noe men, også i etter tid når hun treffer dem dager etter mot tatt gave ol. Hun neier til og med om hun er ekstra fornøyd..... (er så stolt av janto mi) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #6 Del Skrevet 30. august 2004 Barn skal takke for det dem får. Jeg har også lært min det.... MEN nå må jeg jo også si at det har ikke alltid vært så lett å få han til å gjøre det. Grunnen: jo han er vanvittig tilbake holden og sjenert. Og da synes jeg ikke det er riktig å tvinge han... Jeg ser jo at han har lyst til at jorden skal åpne seg under han og la han forsvinne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #7 Del Skrevet 30. august 2004 Her er det snakk om en jente på 7 år. Man vet ikke om hun likte det hun får, kommet frem, om det passer, str ok osv..... Når man kan treffe(borlangt unna) så hender vi spør om det ikke er lenge siden om hun likte gaven: Husker ike er svaret. Husker ikke hva hun får. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå