AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Betyr forbindelsene at de også er på tinder? Vil folk se at jeg er der? Legger man til folk man kjenner på like?Anonymous poster hash: 226f4...60e
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Det betyr felles venner dere har på facebook. Du trenger ikke lage to tråder om det samme, du har fått svar i den andre tråden din. De som finner profilen din på tinder vil jo se at du er der, men så lenge de ikke blar seg gjennom og kommer over profilen din så er det ingen som kan se at du er der, heller ikke de som står som "felles forbindelser/venner" , eller andre på facebook. Du legger ikke til noen på tinder, man liker eller ikke liker. Man liker de man liker, uavhengig om man kjenner dem eller ikke, men det skal jo være fordi du kunne tenke deg å date dem, ikke bare for å være snill fordi du kjenner dem. De som du har likt kan ikke se at du har likt de med mindre de liker deg også. Lykke til! Anonymous poster hash: d62d0...4d6 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Off topic, men lurer på om den funksjonen har blitt forbedret? Tidligere fikk jeg nesten ikke opp noen med felles venner, og flere ganger visste jeg at vi hadde en eller flere felles venner og disse vistes ikke. Men nå har jeg plutselig opp til flere felles venner med minst annenhver profil. Det gir litt mer mening Anonymous poster hash: 68603...9b9
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Off topic, men lurer på om den funksjonen har blitt forbedret? Tidligere fikk jeg nesten ikke opp noen med felles venner, og flere ganger visste jeg at vi hadde en eller flere felles venner og disse vistes ikke. Men nå har jeg plutselig opp til flere felles venner med minst annenhver profil. Det gir litt mer mening Anonymous poster hash: 68603...9b9 Jeg tror grunnen er at man nå får opp både felles venner i tillegg til at man får informasjon om at du og den andre kjenner en som kjenner noen dere begge har på vennelista... Derfor 1 og 2 ved siden av vennebildene.Anonymous poster hash: fb399...054
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå