AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Har datet en fyr fra tinder siden begynnelsen av mars. Kontakten har vært litt opp og ned, men det har aldri gått mer enn to dager uten en meldig. Synes han virker interessert, men han har ikke tatt initiativ til noe samtale om "oss" ennå. Jeg ser også at han er relativt aktiv på tinder. Føler meg litt "ekkel" når jeg føler jeg deler mye med han hvis han heller vil finne seg noen andre. Blir det da teit av meg å spørre om han kan se for seg noe med oss? Eller burde jeg bare vente å finne ut selv at han vil være med meg (isåfall...)? Anonymous poster hash: 389fd...3e1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Vi har hengt sammen rundt 7 ganger og overnatta 4... Uten sex forøvrig, men det er det en grunn til og det har vi snakka om... TSAnonymous poster hash: 389fd...3e1
Idha Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Da synes jeg dere burde snakke om hva som foregår mellom dere, og eventuelt hva som kan skje. Blir ikke teit om du spør, nei. Eneste måten du kan få vite hva han tenker om dette er å spørre! 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 TS Skriver jo at de har datet, men ble kjent på tinder. Er det på tinder du får meldinger fra han nå, eller på sms? Mange bruker tinder som tidsfordriv, og dater litt i hytt og pine for å få seg litt sex. Jeg syns at hvis han fortsatt er aktiv der at du skal spørre han om han holder muligheten åpen for noen andre eller om han kunne tenke seg å satse sammen med deg. Helt legit spørsmål det Og jeg skjønner godt at du ikke vil dele masse av deg og dine tanker og sånt når du ikke vet om han vil være med deg, det får du nesten vurdere selv hvor mye du skal si av personlige ting til han, og også legge merke til hva av personlige ting han åpner seg opp å sier til deg. Anonymous poster hash: 58cff...16a 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 TS Skriver jo at de har datet, men ble kjent på tinder. Er det på tinder du får meldinger fra han nå, eller på sms? Mange bruker tinder som tidsfordriv, og dater litt i hytt og pine for å få seg litt sex. Jeg syns at hvis han fortsatt er aktiv der at du skal spørre han om han holder muligheten åpen for noen andre eller om han kunne tenke seg å satse sammen med deg. Helt legit spørsmål det Og jeg skjønner godt at du ikke vil dele masse av deg og dine tanker og sånt når du ikke vet om han vil være med deg, det får du nesten vurdere selv hvor mye du skal si av personlige ting til han, og også legge merke til hva av personlige ting han åpner seg opp å sier til deg.Anonymous poster hash: 58cff...16a Tusen takk for svar! Vi snakker ikke på tinder, kun på melding, face eller snapchat. Der er det som er vanskelig å forstå, for han deler ganske personlige ting om seg selv, selv om han ikke deler så mye om følelser. Han har også sagt at jeg skjønner han på en måte ingen andre gjør. Får uansett ta en prat med han og spørre hvor landet ligger. Selv om det ikke frister, jeg blir så klein og så er jeg redd for svaret. Men er vel bedre å få ting avklart! Anonymous poster hash: 389fd...3e1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #7 Skrevet 20. mai 2015 Tusen takk for svar! Vi snakker ikke på tinder, kun på melding, face eller snapchat. Der er det som er vanskelig å forstå, for han deler ganske personlige ting om seg selv, selv om han ikke deler så mye om følelser. Han har også sagt at jeg skjønner han på en måte ingen andre gjør. Får uansett ta en prat med han og spørre hvor landet ligger. Selv om det ikke frister, jeg blir så klein og så er jeg redd for svaret. Men er vel bedre å få ting avklart!Anonymous poster hash: 389fd...3e1 Er han med utelandsopprinnelse? Og 31? Akershus? Anonymous poster hash: cdda7...f60
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #8 Skrevet 21. mai 2015 Er han med utelandsopprinnelse? Og 31? Akershus? Anonymous poster hash: cdda7...f60 Er nok ikke det... Høres ut som om jeg ikke er alene da, haha!Anonymous poster hash: 389fd...3e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå