Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2004 #1 Del Skrevet 29. august 2004 ol er over og jeg får kansje gubben tilbake. Har ikke sett han siden det begynte. Godt det er over for denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anja2 Skrevet 29. august 2004 #2 Del Skrevet 29. august 2004 Synes OL er litt morro jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. august 2004 #3 Del Skrevet 29. august 2004 Er jo ikke så ofte det er så mye sport på tv da. Og det er jo veldig mye forskjellig type sport, så det burde jo være noe for en hver interesse. Men om man absolutt ikke VIL se, så er det lite man kan gjøre. Jeg synes i alle fall at "virkelighets-tv" er mer kjedlig enn OL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. august 2004 #4 Del Skrevet 29. august 2004 Synes OL er litt morro jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 30. august 2004 #5 Del Skrevet 30. august 2004 Synes OL er litt morro jeg da Hehe ja! Og plutselig kan jeg tilføye sandvolleyball på liste over spennende sporter...... Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tilli Skrevet 30. august 2004 #6 Del Skrevet 30. august 2004 Synes OL er litt morro jeg da Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 30. august 2004 #7 Del Skrevet 30. august 2004 Her hjemme er det nok jeg som har vært mest ivrig, kan man si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #8 Del Skrevet 30. august 2004 Jeg synes i alle fall at "virkelighets-tv" er mer kjedlig enn OL! Så definitivt. Men det er greit at det er over, jeg får litt fnatt når TVen står på kontinuerlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå