AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Jeg har ikke vert singel på 12 år, men etter å ha lest om tinder tenkte jeg å sjekke den ut... Når man har dradd til venstre, kan de dukke opp igjen? Under felles forbindelser står noen med 1 tall og noen med 2 tall... Er alle jeg ser der medlem på tinder? Ser de at jeg er på tinder?Anonymous poster hash: 9bd0a...1ff
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Og er det normalt å like folk man kjenner?Anonymous poster hash: 9bd0a...1ff
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Hvis andre av vennene dine er på tinder kan de se profilen din også OM de sveiper gjennom "hele tinder". Ingen kan se at du er på tinder om de ikke finner profilen din. Der hvor det står felles forbindelser er bare en liten info-tab hentet fra facebook men ingen på facebook kan se at du er registrert på tinder. Det er vanlig å like de man liker, uavhengig om man kjenner de eller ikke. Og ingen kan se at du har likt de, før de liker deg slik at det ikke blir kleint om du f eks liker en gammel klassekamerat du finner der og han får vite dette ut fra det blå, han må like deg også for at han skal se at du har likt han Anonymous poster hash: 52d40...8d3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Og det hender med et fåtall, av og til at de som man har dratt til venstre (unlike) dukker opp igjen men det er veldig veldig sjeldent. Anonymous poster hash: 52d40...8d3
Dolly82 Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 (endret) Nyttig info Endret 20. mai 2015 av Dolly82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå