Gå til innhold

Hvordan oppnå tilgang til rumpehullet hennes?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenner veldig mye på analsex, men det gjør ikke kjæresten min. Hun har ihvertfall aldri tatt initiativ til det, og jeg har blitt stoppa de gangene jeg har forsøkt meg på litt forsiktig ass-play. Hadde veldig mye analsex med exen min, som tente hardt på det, og jeg savner det så utrolig mye i sexlivet med min nye, at jeg kjenner det hindrer meg litt fra å gå "all in". Hvordan kan jeg oppnå tilgang til rumpehullet hennes uten å presse henne og gi henne avsmak for hele opplegget? Er det i det hele tatt mulig å få henne til å grenuint tenne på det, når hun i utgangspunktet ikke er der?

Anonymous poster hash: 93e78...a37
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøvd å stikke en dildo oppi din egen anal, og utvide ditt eget rumpe hull siden du sier du tenner på analsex? Eller bare liker du å gjøre det på andre. Kanskje du skulle prøvd det på deg selv før du prøver å overbevise hun om at det er så veldig deilig.

Anonymous poster hash: ae8f4...2d4

• Liker 38
AnonymBruker
Skrevet

Prøvd å stikke en dildo oppi din egen anal, og utvide ditt eget rumpe hull siden du sier du tenner på analsex? Eller bare liker du å gjøre det på andre. Kanskje du skulle prøvd det på deg selv før du prøver å overbevise hun om at det er så veldig deilig.

Anonymous poster hash: ae8f4...2d4

Eh...ok?

Noen andre?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Enig med den som svarte deg før meg.

Anonymous poster hash: fc9c0...829
  • Liker 19
Skrevet

Eh...ok?

Noen andre?

Tenk på det da. Sier hun nei kan du lære deg selv hvordan det blir godt, DA kan det hende hun vil, siden du viser hvor viktig det er for deg.

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Enig med den som svarte deg før meg.

Enig i hva da? Jeg forstod ikke helt hva det hun sa hadde med spørsmålet mitt å gjøre.

• Liker 1
Skrevet

Prøvd å stikke en dildo oppi din egen anal, og utvide ditt eget rumpe hull siden du sier du tenner på analsex? Eller bare liker du å gjøre det på andre. Kanskje du skulle prøvd det på deg selv før du prøver å overbevise hun om at det er så veldig deilig.Anonymous poster hash: ae8f4...2d4

Hee hee.. Har hatt en fyr som ville ha analsex, gav han samme svar som dette og da ble han stille da, først da skjønte fyren at det å bli anal knullet er noe annet enn å være den som utfører det.. Var vist ikke så innbydende da nei.

Ts, noen jenter liker det, andre ikke. Ønsker hun det ikke er det ikke mye å få gjort med det. Ut av svaret du gir synes det ikke som at du mener det er så gøy å mota analsex du heller og da bør du nesten godta uten masing at dette er noe hun ikke vil.

Du kan selvsagt lufte ideen for hun, være ærlig på at dette er noe du tenner på, men jeg ville respektert et avslag uten noe mer masing og tyting hadde jeg vært deg.

La det være opp til hun, kanskje modnes ideen hos hun etterhvert, men det er ikke uten grunn at mange kvinner ikke vil ha analsex.

• Liker 16
Skrevet

Det var vel noe hardt tilsnakk i den posten som skrev at du burde prøve selv, men jeg synes det er et greit poeng at dersom man ikke liker det eller ønsker det eller på noen måte tenner på det - så skal man få slippe å bli presset eller mast på (ikke at jeg beskylder deg for å presse henne per i dag). Om hun går med på å prøve så er det vel greit, men hvis ikke, og du ikke kan leve uten analsex - så er det et valg du må ta uten at det er hennes "feil". Hun velger ikke å ikke like det og du velger ikke å like det - preferanser har vi alle mann.

Et velfungerende sexliv er 10% av forholdet, og et dysfunksjonelt sexliv er 90% av forholdet. Så må du vurdere selv :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For det første, hva er det som får dere til å anta at jeg aldri har hatt en dildo opp i rumpa? Og for det andre, hva har det med saken å gjøre?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig i hva da? Jeg forstod ikke helt hva det hun sa hadde med spørsmålet mitt å gjøre.

Burde ikke være vanskelig å forstå. Stikk noe oppi der selv og kjenn hvordan det er så fatter du kanskje hvorfor hun ikke tenner på det.

• Liker 9
Skrevet

For det første, hva er det som får dere til å anta at jeg aldri har hatt en dildo opp i rumpa? Og for det andre, hva har det med saken å gjøre?

Du har ikke det, innrøm det :fnise:

Saken er vel at du skal kjenne hvor jævlig det er, sånn at du ikke spør kjæresten din om å gjøre det. Tror det er det de mener.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke det, innrøm det :fnise:

Saken er vel at du skal kjenne hvor jævlig det er, sånn at du ikke spør kjæresten din om å gjøre det. Tror det er det de mener.

Tror du virkelig at prostatastimulering er så uvanlig? Jeg har hatt dildo i rumpa mange ganger, uten at det er noe jeg går rundt til daglig og tenker på for min egen del. Som sagt var exen min glad i analsex, og hun likte også å stimulere prostataen min med både fingre og dildo mens hun saug meg. Det var både litt godt, og litt vondt på en og samme gang. Ingenting i nærheten av den lidelsen dere prøver å få det til å fremstå som.

Uansett er det ikke relevant for det jeg spør om. Jeg er ikke ute etter å presse kjæresten min til noe som helst. Jeg er ute etter erfaringer for hva jeg kan gjøre for å få henne til å like det selv, og ville ha det selv, i og med at jeg vet av egen erfaring at det er jenter som faktisk gjør det.

Det var vel noe hardt tilsnakk i den posten som skrev at du burde prøve selv, men jeg synes det er et greit poeng at dersom man ikke liker det eller ønsker det eller på noen måte tenner på det - så skal man få slippe å bli presset eller mast på (ikke at jeg beskylder deg for å presse henne per i dag). Om hun går med på å prøve så er det vel greit, men hvis ikke, og du ikke kan leve uten analsex - så er det et valg du må ta uten at det er hennes "feil". Hun velger ikke å ikke like det og du velger ikke å like det - preferanser har vi alle mann.

Et velfungerende sexliv er 10% av forholdet, og et dysfunksjonelt sexliv er 90% av forholdet. Så må du vurdere selv :)

Jeg er 100% inneforstått med at mine seksuelle preferanser ikke er noen fasit for alle andre å strekke seg etter, og at jeg ikke kan forvente det av henne dersom hun ikke har lyst. Det er derfor jeg lurer på hvordan jeg kan få henne til å ha lyst selv. Og dersom det ikke er mulig, får jeg heller vurdere om jeg skal avslutte det før det blir enda mer seriøst. Alle helst skulle jeg sett at den jenta her blir den siste jenta jeg har sex med, for hun er super for meg på alle andre måter, men samtidig vet jeg at jeg alltid kommer til å savne et "no holes barred" sexliv. Og i så fall er ikke det noens "feil", hverken hennes eller min.

Hee hee.. Har hatt en fyr som ville ha analsex, gav han samme svar som dette og da ble han stille da, først da skjønte fyren at det å bli anal knullet er noe annet enn å være den som utfører det.. Var vist ikke så innbydende da nei.

Ts, noen jenter liker det, andre ikke. Ønsker hun det ikke er det ikke mye å få gjort med det. Ut av svaret du gir synes det ikke som at du mener det er så gøy å mota analsex du heller og da bør du nesten godta uten masing at dette er noe hun ikke vil.

Du kan selvsagt lufte ideen for hun, være ærlig på at dette er noe du tenner på, men jeg ville respektert et avslag uten noe mer masing og tyting hadde jeg vært deg.

La det være opp til hun, kanskje modnes ideen hos hun etterhvert, men det er ikke uten grunn at mange kvinner ikke vil ha analsex.

Jeg har ikke noe problem med at noen kvinner ikke liker analsex, da det er i deres fulle rett ikke å like det. Jeg har bare hatt sex med en jente før, og det er exen min, som likte det, og som foreslo det selv. Så jeg har vært heldig sånn sett. Men i og med at jeg per dags dato er sammen med den jenta her, vil jeg gjerne vite om det i det hele tatt er mulig å forandre noens syn på det, om de ikke tenner på det i utgangspunktet.

Ellers har jeg vært veldig forsiktig i å ta det opp med henne, og har vel egentlig aldri luftet det for henne verbalt. Det er fordi jeg ikke vil hun skal bli drittlei analsex-mas før vi i det hele tatt har hatt det. Det jeg har prøvd, er å massere rumpehullet hennes forsiktig mens vi har hatt sex. Men da har hun alltid stoppet meg ved å føre hånden min bort igjen, untatt en gang i fylla. Ellers har jeg pekt på en butt-plug i en sex-butikk en gang, og sagt "hva med en sånn en?" Det var hun heller ikke interessert i.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Så du vurderer å gjøre det slutt med en jente som er super på alle måter - og som du kunne tenke deg et fast og varig forhold med - bare fordi du ikke får stikke tissen din opp i rumpa hennes?

• Liker 16
Skrevet

Tror du virkelig at prostatastimulering er så uvanlig? Jeg har hatt dildo i rumpa mange ganger, uten at det er noe jeg går rundt til daglig og tenker på for min egen del. Som sagt var exen min glad i analsex, og hun likte også å stimulere prostataen min med både fingre og dildo mens hun saug meg. Det var både litt godt, og litt vondt på en og samme gang. Ingenting i nærheten av den lidelsen dere prøver å få det til å fremstå som.

Nei, ok så var det ikke vondt for deg.

Du får ta opp analsex med henne, du oppnår ikke tilgang uten å gjøre det. For noen føles for forjævlig vondt, så om hun først har sagt nei, anbefaler jeg å respektere det.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Så du vurderer å gjøre det slutt med en jente som er super på alle måter - og som du kunne tenke deg et fast og varig forhold med - bare fordi du ikke får stikke tissen din opp i rumpa hennes?

Ja, hvis jeg skal gå rundt og være seksuelt frustrert, og småirritert fordi jeg er frustrert, så vurderer jeg å gjøre det slutt. Det blir i så fall ikke med et lett hjerte, men det å ikke kunne nyte vill og hemningsløs sex med den jeg forhåpentligvis skal dele resten av livet med, vil bli et alt for stort savn for min del. Kan ikke se for meg at et forhold kan overleve det i lengden. Men enn så enge er jeg tålmodig og løsningsorientert.

• Liker 3
Skrevet

Ja, hvis jeg skal gå rundt og være seksuelt frustrert, og småirritert fordi jeg er frustrert, så vurderer jeg å gjøre det slutt. Det blir i så fall ikke med et lett hjerte, men det å ikke kunne nyte vill og hemningsløs sex med den jeg forhåpentligvis skal dele resten av livet med, vil bli et alt for stort savn for min del. Kan ikke se for meg at et forhold kan overleve det i lengden. Men enn så enge er jeg tålmodig og løsningsorientert.

Det er ikke bra i denne sammenhengen, til lenger tid det går, til mer knyttet blir hun til deg. Det beste er å få det avklart så fort som mulig.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Da sier du bare; "Du kjære, hvis jeg ikke får tilgang til to'ern din så er det slutt mellom oss for det kan jeg ikke leve med".

Da ordner det seg helt av seg selv. Hun gjør det slutt og du slipper å tenke på hjertet ditt.

• Liker 23
Skrevet

Tror du virkelig at prostatastimulering er så uvanlig? Jeg har hatt dildo i rumpa mange ganger, uten at det er noe jeg går rundt til daglig og tenker på for min egen del. Som sagt var exen min glad i analsex, og hun likte også å stimulere prostataen min med både fingre og dildo mens hun saug meg. Det var både litt godt, og litt vondt på en og samme gang. Ingenting i nærheten av den lidelsen dere prøver å få det til å fremstå som. Uansett er det ikke relevant for det jeg spør om. Jeg er ikke ute etter å presse kjæresten min til noe som helst. Jeg er ute etter erfaringer for hva jeg kan gjøre for å få henne til å like det selv, og ville ha det selv, i og med at jeg vet av egen erfaring at det er jenter som faktisk gjør det. Jeg er 100% inneforstått med at mine seksuelle preferanser ikke er noen fasit for alle andre å strekke seg etter, og at jeg ikke kan forvente det av henne dersom hun ikke har lyst. Det er derfor jeg lurer på hvordan jeg kan få henne til å ha lyst selv. Og dersom det ikke er mulig, får jeg heller vurdere om jeg skal avslutte det før det blir enda mer seriøst. Alle helst skulle jeg sett at den jenta her blir den siste jenta jeg har sex med, for hun er super for meg på alle andre måter, men samtidig vet jeg at jeg alltid kommer til å savne et "no holes barred" sexliv. Og i så fall er ikke det noens "feil", hverken hennes eller min. Jeg har ikke noe problem med at noen kvinner ikke liker analsex, da det er i deres fulle rett ikke å like det. Jeg har bare hatt sex med en jente før, og det er exen min, som likte det, og som foreslo det selv. Så jeg har vært heldig sånn sett. Men i og med at jeg per dags dato er sammen med den jenta her, vil jeg gjerne vite om det i det hele tatt er mulig å forandre noens syn på det, om de ikke tenner på det i utgangspunktet. Ellers har jeg vært veldig forsiktig i å ta det opp med henne, og har vel egentlig aldri luftet det for henne verbalt. Det er fordi jeg ikke vil hun skal bli drittlei analsex-mas før vi i det hele tatt har hatt det. Det jeg har prøvd, er å massere rumpehullet hennes forsiktig mens vi har hatt sex. Men da har hun alltid stoppet meg ved å føre hånden min bort igjen, untatt en gang i fylla. Ellers har jeg pekt på en butt-plug i en sex-butikk en gang, og sagt "hva med en sånn en?" Det var hun heller ikke interessert i. Anonymous poster hash: 93e78...a37

For noen føles det ikke så vondt å ta tatovering heller, for noen er det et smerte helvete uten like. Det jeg mener er at ditt ræv hull er ikke nødvendigvis likt hennes..

Hun viser klare tegn til at hun ikke liker det, men uten kommunikasjon i sex livet som i forholdet ellers kommer du neppe særlig langt med begge deler. Kommunikasjon betyr mer enn å vifte en butplug i ansiktet hennes i en butikk og si "se her, se her, se her, hva med denne?"

Kommunikasjon betyr å snakke med henne om seksuelle fantasier, om tenning og hva du mener og la hun få si hva hun mener, og når hun sier hva hun mener så betyr også kommunikasjon å faktisk lytte til det hun har å si. Vil hun ikke ha analsex så får du gjøre det slutt da.

Jeg har alltid og kommer alltid til å mene at analsex er fullstendig uaktuelt i sengen. Det er så turn off som overhode mulig, og for min del finnes det absolutt ingenting en mann kunne sagt eller gjort for at jeg skulle revurdert det, på samme måte som jeg ikke tenner på fisting, eller gå med bleie..

Men det er meg, andre kvinner har kanskje andre erfaringer. Derfor er det også hun du må ta dette opp med ikke alle andre på kg.

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

For noen føles det ikke så vondt å ta tatovering heller, for noen er det et smerte helvete uten like. Det jeg mener er at ditt ræv hull er ikke nødvendigvis likt hennes..

Hun viser klare tegn til at hun ikke liker det, men uten kommunikasjon i sex livet som i forholdet ellers kommer du neppe særlig langt med begge deler. Kommunikasjon betyr mer enn å vifte en butplug i ansiktet hennes i en butikk og si "se her, se her, se her, hva med denne?"

Kommunikasjon betyr å snakke med henne om seksuelle fantasier, om tenning og hva du mener og la hun få si hva hun mener, og når hun sier hva hun mener så betyr også kommunikasjon å faktisk lytte til det hun har å si. Vil hun ikke ha analsex så får du gjøre det slutt da.

Jeg har alltid og kommer alltid til å mene at analsex er fullstendig uaktuelt i sengen. Det er så turn off som overhode mulig, og for min del finnes det absolutt ingenting en mann kunne sagt eller gjort for at jeg skulle revurdert det, på samme måte som jeg ikke tenner på fisting, eller gå med bleie..

Men det er meg, andre kvinner har kanskje andre erfaringer. Derfor er det også hun du må ta dette opp med ikke alle andre på kg.

Takk. Endelig noen som i det minste har en mening om det jeg faktisk spør om. Skal tenke over det du skrev, og ta det til etteretning.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke bra i denne sammenhengen, til lenger tid det går, til mer knyttet blir hun til deg. Det beste er å få det avklart så fort som mulig.

Ja, jeg vet. Det er så catch 22. På en side har jeg ikke lyst til å stresse sex-livet vårt, og har det ikke travelt med det heller. Men samtidig står hun uten leilighet fra høsten av, og det er liksom skrevet i korta at hun skal flytte inn til meg da. Og ikke kan jeg ta det opp med henne direkte heller, for det er jo ihvertfall sex-press hvis jeg sier det sånn som jeg faktisk føler det, sånn som jeg har skrevet det her.

Jeg vil bare ikke ende opp med å stå bom fast i et forhold hvor sexlivet mitt styres av masse hemninger, aldri ditt og aldri datt. Det trenger ikke skje noe drastisk i morgen, eller det neste året. Jeg vil bare vite at det kommer til å skje en eller annen gang. Samtidig er det en del av meg som sier at jeg bare bør gjøre det slutt og finne på en unnskyldning. Men det vil jeg jo ikke heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...