AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Er litt småforelska i en kompis. Vi har aldri vært kjempe gode venner og aldri hatt en "nærkontakt" hvor vi egentlig snakker og er med hverandre, med andre ord var han kun en bekjent. For halvannen måned siden møttes vi tilfeldigvis, og vi har siden snakket veldig mye! Han virker veldig interessert, da han fortsetter samtalene på facebook og har valgt å henge med meg istedenfor kompisene sine (på byen vell og merke). Når vi snakker, er jeg egentlig sikker på at det er noe mellom oss, men føler at det ofte er jeg som må starte en samtale. Han kan starte samtalen dersom han lurer på noe, men egentlig ikke så mye ellers. Kan han være interessert når vi ikke har snakket på ett par dager, fordi han ikke har begynt samtalen? Og hvordan kan jeg egentlig generelt vite om han er interessert?Anonymous poster hash: 6d4d0...952 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #2 Skrevet 20. mai 2015 Har du tatt initiativ da? Det spørs jo litt på personligheten hans, er han en sjenert type som liker å gå sakte frem, er han veldig opptatt og jobber mye, liker han deg så mye at han nesten er litt redd deg, kanskje han spiller laidback for ikke å virke desperat.. Kan være mye, og kan hende han ikke er så interessert. Men det er jo vanskelig for oss å svare på, utfra hva du beskriver vil jeg tro han er interessert. Anonymous poster hash: 5c3bc...764
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 personlig ville jeg ha trodd at gutten ikke er interessert når han ikke tar seg tid til å sende ett lite "hei" til deg, i vert fall hvis dere ikke har snakket på ett par dager. Er han virkelig interessert hadde han nok spørt om dere hadde hatt lyst å finne på noe, at least sendt ett lite "hei". Hvis du lurer veldig på om han vil finne på noe, kan du spørre han om dere skal finne på noe. Det virker nok litt desperat, men hvis han begynner å snakke seg bort eller noe sånt er han nok ikke interessert.Anonymous poster hash: 6d4d0...952 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Regler for bruk av et og ett kan dere lese her, folkens;http://riksmalsforbundet.no/qa_faqs/regler-bruk-av-ett-og-et/ Anonymous poster hash: d3b35...716
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Regler for bruk av et og ett kan dere lese her, folkens;http://riksmalsforbundet.no/qa_faqs/regler-bruk-av-ett-og-et/ Anonymous poster hash: d3b35...716 språkforumet er ut døren til venstreAnonymous poster hash: 5c3bc...764
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Herregud, et par dager? Og du lager krise? Det er sykt mye å snakke sammen hele tiden og hver dag, ta nå en pause og nyt den pausen. Du sier jo at han heller henger med deg enn kompisene sine og at dere snakker mye sammen. En bekjent som velger å heller henge med deg en kompisene sine og som prater mye med deg - er interessert. At du må ta inititativ til å prate når dere møtes kan være fordi han ikke vil være innpåsliten på deg, for å snakke sammen hver dag ellers er ganske innpåslitent. Du får bare fortsette å henge med han og rote med han en gang stemninga er der, så har dere brutt barrieren og du kan begynne å spørre om han vil komme å henge hos deg, eller bli med å vorse hos deg eller lignende. Anonymous poster hash: e5ca1...875
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå