Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til dere som bruker dette og har prøvd sensitive skin:

Har brukt den vanlige før, og da har innholdet vært ganske gjennomsiktig.

Denne gangen bestillte jeg den for sensitiv hud, og det som kom ut av flasken var helt hvitt, mer melke-aktig. Den føltes også annerledes på huden.

Skal den være sånn når det er sensitiv skin versjonen?

Anonymous poster hash: 39900...3da
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg har forstått det så varierer fargen/konsistensen noe fra produkt til produkt, og det har det også gjort med mine (dog brukte jeg ikke sensitive men den vanlige). Hvorfor vet jeg faktisk ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjøper dere dette siden de ikke selges i norge mer?

Anonymous poster hash: c0d3e...b08
Skrevet

blush og coverbrands har md formulations.... fishy, er det gammalt?

Skrevet

Denne gangen bestillte jeg den for sensitiv hud, og det som kom ut av flasken var helt hvitt, mer melke-aktig. Den føltes også annerledes på huden.

Jeg har brukt begge deler selv, men husker dessverre ikke da det er lenge siden. Men jeg søkte og kom over denne omtalen - http://yasi.blogg.no/1332998663_omtale_md_formulation.html, der står det at "sensitiv" har en litt tykkere konsistens enn den "vanlige". Det blir vist til at den "vanlige" har en blank konsistens og minner om vann, mens "sensitiv" minner litt mer om melk, den er bittelitt tykkere, og litt hvit i fargen. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt begge deler selv, men husker dessverre ikke da det er lenge siden. Men jeg søkte og kom over denne omtalen - http://yasi.blogg.no/1332998663_omtale_md_formulation.html, der står det at "sensitiv" har en litt tykkere konsistens enn den "vanlige". Det blir vist til at den "vanlige" har en blank konsistens og minner om vann, mens "sensitiv" minner litt mer om melk, den er bittelitt tykkere, og litt hvit i fargen. :)

Truuusen takk :) var akuratt det jeg lette etter. Da virker det som det er meningen at den er sånn ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjøper dere dette siden de ikke selges i norge mer? Anonymous poster hash: c0d3e...b08

Fordi jeg har brukt md i mange år og det er det eneste som har hjulpet på huden min (prøvd andre merker også) jeg har funnet en annen fuktighetskrem, men continous renewal serum har jeg ikke funnet noe som kan erstatte enda. Men for all del, har du noe som er minst like bra så er jeg åpen for forslag.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg har brukt md i mange år og det er det eneste som har hjulpet på huden min (prøvd andre merker også) jeg har funnet en annen fuktighetskrem, men continous renewal serum har jeg ikke funnet noe som kan erstatte enda. Men for all del, har du noe som er minst like bra så er jeg åpen for forslag.

Ehhh, jeg spurte HVOR dere kjøper det, ikke HVORFOR.

Skrevet

Hei! Jeg har brukt begge, og de var akkurat slik. Fungerer kjempefint begge to, men det er mer av de aktive midlene i den vanlige varianten så det kan være at det er det som gir dem forskjellig konsistens.

Skrevet

Tror mange handler på ebay, men vet ikke fra hvilken selger. blush og coverbrands har, men vet ikke om produktene er gamle osv
AnonymBruker
Skrevet

Truuusen takk :) var akuratt det jeg lette etter. Da virker det som det er meningen at den er sånn ;)

Nei, sensitiv og vanlig har nesten samme konsistens.

Det er nok heller det at du har fått serum i stedet for krem (begge deler kalles serum, men den ene kommer i serumform).

Anonymous poster hash: 6f81e...8af

Skrevet

Har du forsøkt produkter fra Elizabeth Arden PRO?
Jeg tenker sånn når du ikke lenger får tak i MD..

Skrevet

Hvor får du tak i det? På nett altså, har ikke råd til butikkpriser.

AnonymBruker
Skrevet

Åja, sorry da.. gikk litt fort. Jeg kjøpte fra Blush

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke prøvd noe fra E.A. bortsett fra en fuktighetskrem, var veldig fornøyd med denne. Hvilke produkter har de som evt kan erstatte c.r. serumet og facial cleanser til MD?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...