AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #1 Skrevet 20. mai 2015 Nesten hver gang jeg er på fest hos noen venner så får jeg enormt med oppmerksomhet fra mine venners venninner samtidig som mange av dem ikke ønsker å få oppmerksomhet fra ukjente menn. Jeg tror en del jenter burde gi flere menn en sjans og ikke bare hilse, men være like imøtekommende mot fremmede som venners venner. Og med fremmede menn så teller jeg ikke med de fremmede mennene dere ser er med andre jenter. Anonymous poster hash: 158eb...4cb
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Jeg skjønner visst heller ikke helt hva du mener, ts. Anonymous poster hash: 55479...d5f
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Man er snillere og mer imøtekommende med venners venner fordi da har man en venn man selv er trygg på, som "går god" for den andre personen ved å være dens venn. Da regner man automatisk med at man ikke snakker med en creep , siden vennen sin er venn med dem/han/hun og man som regel anser sin(e) venn(er) for å være tilregnelige og dermed ha ok venner. Også er det jo også sånn at man automatisk viser venners venner mere respekt, man tar de inn i varmen fortere nettopp fordi de er vennen sin venn og man vil være hyggelig mot vennen sin ved å være hyggelig mot dens venn, noe annet ville vært respektløst ovenfor den felles vennen , ihvertfall om man var på samme sted/fest/i samme rom. Anonymous poster hash: 19f23...9c4 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Man er snillere og mer imøtekommende med venners venner fordi da har man en venn man selv er trygg på, som "går god" for den andre personen ved å være dens venn. Da regner man automatisk med at man ikke snakker med en creep , siden vennen sin er venn med dem/han/hun og man som regel anser sin(e) venn(er) for å være tilregnelige og dermed ha ok venner. Også er det jo også sånn at man automatisk viser venners venner mere respekt, man tar de inn i varmen fortere nettopp fordi de er vennen sin venn og man vil være hyggelig mot vennen sin ved å være hyggelig mot dens venn, noe annet ville vært respektløst ovenfor den felles vennen , ihvertfall om man var på samme sted/fest/i samme rom. Anonymous poster hash: 19f23...9c4 Forstår jo litt hvorfor man gjør det, men jeg synes i hvert fall at flere jenter burde gi også andre den samme sjansen. Om jentene får nok oppmerksomhet fra venners venner, så er det jo greit, men ganske mange jenter i min omgangskrets får ikke det. Er fyren creepy eller er bare ikke jentas type så bare kutt han ut, jeg sier ikke at man skal gifte seg med dem. TS Anonymous poster hash: 158eb...4cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå