AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Vet ikke om jeg poster dette på riktig sted Har et budsjett på 3-400-, og prøver å finne en bursdagsgave til mamma som er litt mer enn "fin lysestake fra Nille". Hun har hjulpet meg en del i det siste Anonymous poster hash: 3f3f5...08a
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Vet ikke om jeg poster dette på riktig sted Har et budsjett på 3-400-, og prøver å finne en bursdagsgave til mamma som er litt mer enn "fin lysestake fra Nille". Hun har hjulpet meg en del i det siste Anonymous poster hash: 3f3f5...08a Gavekort på selvpleie, et fint armbånd? En vase?Anonymous poster hash: 2c971...34e
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Ta henne med ut på lunsj, eventuelt pakk en kurv ned god mat og spis i parken/hagen. Bak en fin kake og lag et kort. Ellers er armbånd, hudkrem, fotbehandling flotte gaver. Anonymous poster hash: bae85...46a
chi Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Gavekort på frisør eller fotpleie? Et gavekort på 400 kroner er iallefall et lite stykke på veien Et abonnement på et ukeblad hun liker? Det følger jo ofte med en fin velkomstgave også. Flaske vin og god konfekt, en god håndkrem? Så snill du er som vil gjøre krus på mammaen din. Der skal jeg også gjøre ☺
Gjesten Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Jeg er enig at du bør ta henne med ut på en godt måltid, enten på restaurant eller piknik. Hvis det er fint vær, er det en kjempeidé å pakke en kurv og dra til et vakkert sted og spise og kose seg.
Eneri Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Syns ideen med piknik var fin. Dersom det vanskelig lar seg gjøre, så inviter henne hjem til deg på en god middag og vart henne skikkelig opp. Det trenger ikke bli så dyrt. Bor du hjemme kan du likevel gjøre det; dekk fint bord, lag god mat og sett på musikk du vet hun liker. Gi henne et fint kort med gratulasjon og fine ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå