Gjest hæ? Skrevet 29. august 2004 #1 Skrevet 29. august 2004 Jeg fikk mensen i dag, og av skulle gjerne unngått å hatt den denne uken (visste ikke når den skulle komme eksakt pga at jeg sluttet for en stund tilbake på spiral) Men viss jeg skulle begynne å p piller eller p plaster i morgen, blir den vekk for denne gangen? *flau over å lure*
Thomasine Skrevet 29. august 2004 #2 Skrevet 29. august 2004 Er ikke sakkyndig på dette området, men det tror jeg ikke du klarer "for denne gang"... Når du bruker p-piller/p-plaster kan du jo bare hoppe over uka hvor du egentlig ikke skulle ta pillene/plasteret og fortsette som før. Altså sette på et nytt plaster/ta piller - ikke placebo-pillene. Det vil jo ikke funke for deg nå som du - om jeg forstår deg rett - ikke bruker noe?! Tror ikke det iallefall.
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2004 #3 Skrevet 29. august 2004 Nei, ikke når du allerede har fått den. Desverre!
Gjest GreenSky Skrevet 30. august 2004 #4 Skrevet 30. august 2004 Det kan du ikke, nei. Har prøvd, men det gikk ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå