AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Skal lage denne i morgen og mandelmel er bare vel bare malte mandler? http://diethood.com/pear-almond-cheesecake-torte/ Anonymous poster hash: e56cb...e6c
Rumle Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 (endret) Nam! Den så god ut! Ja, mandelmel er bare malte mandler - på bildet ser det ut som de har brukt finmalte mandler mandler uten skall Nå kom jeg til å tene på at det finnes vel noen fettreduserte mandelmel på markedet også - om de er tilsatt noe annet vet jeg ikke. Ellers regner jeg med at det er malte mandler det er snakk om, men gjerne mer finmalt enn det man vanligvis får til i en typisk mandelkvern. Endret 19. mai 2015 av Rumle
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Nam! Den så god ut! Ja, mandelmel er bare malte mandler - på bildet ser det ut som de har brukt finmalte mandler mandler uten skall Nå kom jeg til å tene på at det finnes vel noen fettreduserte mandelmel på markedet også - om de er tilsatt noe annet vet jeg ikke. Ellers regner jeg med at det er malte mandler det er snakk om, men gjerne mer finmalt enn det man vanligvis får til i en typisk mandelkvern. Takk skal du ha, jeg har tid i morgen til å kikke etter fettredusert mandelmel. Fikk tips om kaka, tenkte en god is vil være godt til Anonymous poster hash: e56cb...e6c
Rumle Skrevet 19. mai 2015 #4 Skrevet 19. mai 2015 Takk skal du ha, jeg har tid i morgen til å kikke etter fettredusert mandelmel. Fikk tips om kaka, tenkte en god is vil være godt til Anonymous poster hash: e56cb...e6c Høres veldig godt ut!
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Det fungerer helt sikkert fint med malte mandler også. Fordelene er at man da beholder det sunne fettet, som av en eller annen grunn reduseres i det fettreduserte melet, samt at kiloprisen blir mye lavere! Anonymous poster hash: bc577...2a7
Rumle Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Det fungerer helt sikkert fint med malte mandler også. Fordelene er at man da beholder det sunne fettet, som av en eller annen grunn reduseres i det fettreduserte melet, samt at kiloprisen blir mye lavere! Anonymous poster hash: bc577...2a7 Ja, jeg er i grunnen enig i det - bare informerte om at det finnes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå