Gå til innhold

Mandel mel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nam! Den så god ut! :spise:

Ja, mandelmel er bare malte mandler - på bildet ser det ut som de har brukt finmalte mandler mandler uten skall :)

Nå kom jeg til å tene på at det finnes vel noen fettreduserte mandelmel på markedet også - om de er tilsatt noe annet vet jeg ikke. Ellers regner jeg med at det er malte mandler det er snakk om, men gjerne mer finmalt enn det man vanligvis får til i en typisk mandelkvern.

Endret av Rumle
AnonymBruker
Skrevet

Nam! Den så god ut! :spise:

Ja, mandelmel er bare malte mandler - på bildet ser det ut som de har brukt finmalte mandler mandler uten skall :)

Nå kom jeg til å tene på at det finnes vel noen fettreduserte mandelmel på markedet også - om de er tilsatt noe annet vet jeg ikke. Ellers regner jeg med at det er malte mandler det er snakk om, men gjerne mer finmalt enn det man vanligvis får til i en typisk mandelkvern.

Takk skal du ha, jeg har tid i morgen til å kikke etter fettredusert mandelmel.

Fikk tips om kaka, tenkte en god is vil være godt til :)

Anonymous poster hash: e56cb...e6c

Skrevet

Takk skal du ha, jeg har tid i morgen til å kikke etter fettredusert mandelmel.

Fikk tips om kaka, tenkte en god is vil være godt til :)

Anonymous poster hash: e56cb...e6c

Høres veldig godt ut! :)

AnonymBruker
Skrevet

Det fungerer helt sikkert fint med malte mandler også. Fordelene er at man da beholder det sunne fettet, som av en eller annen grunn reduseres i det fettreduserte melet, samt at kiloprisen blir mye lavere!

Anonymous poster hash: bc577...2a7
Skrevet

Det fungerer helt sikkert fint med malte mandler også. Fordelene er at man da beholder det sunne fettet, som av en eller annen grunn reduseres i det fettreduserte melet, samt at kiloprisen blir mye lavere!

Anonymous poster hash: bc577...2a7

Ja, jeg er i grunnen enig i det - bare informerte om at det finnes :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...