AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Kan man spise de grove tortilla lumpene fra Old el paso rå? Altså må man ta de i ovnen eller er det bare for varmen sin del? Jeg skal servere på lunsj i morgen med røkelaks og smøreost.Anonymous poster hash: 19c4e...df5
Gjest Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Kjedelig at tortillaene er lumpene da, men ja, det går fint å spise de uten å måtte varme dem først 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Kjedelig at tortillaene er lumpene da, men ja, det går fint å spise de uten å måtte varme dem først Haha ja, du sier noe der Lov å skylde på lang dag?Anonymous poster hash: 19c4e...df5
Gjest Skrevet 19. mai 2015 #4 Skrevet 19. mai 2015 Haha ja, du sier noe der Lov å skylde på lang dag?Anonymous poster hash: 19c4e...df5 Lov å skylde på hva enn som passer. Det gjør iallefall jeg 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Varmingen er med på å gjøre dem mykere, så de kan rulles/brettes uten å sprekke opp å brettekantene så lett. Om du bare skal rulle spiller det ltien rolle, men om du skal brette dem synes jeg det altlid sprekker i kantene uten oppvarming. Anonymous poster hash: ccc98...6e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå