AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 ... Funker de? Jeg føler at alle bloggere om dagen reklamerer for dette superproduktet som du kan rulle over arr, strekkmerker, porer osv for å få fin hud. Er det bare et eneste stort markedsføringstriks, eller har det effekt? Noen som har prøvd?Anonymous poster hash: 709a9...4a9
Gjest Sleeve Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Jeg bruker dermaroller og er veldig fornøyd. Har en på 0,5 mm til ansikt, og en på 1,0 mm til kropp. I ansiktet merker jeg ikke så alt for mye (har lite linjer/ujevnheter), men huden føles noe strammere. På kroppen derimot, der er det stor forskjell! Har noen arr, blant annet et på leggen som omtrent er blitt usynlig etter noen mnd med behandling ca 1 gang pr uke. Arret var stivt og lilla/rødt, men er nå hudfarget og mykt Har også noen strekkmerker på rumpa og lårene som er sporløst forsvunnet Kroppen føles i alle fall strammere, da spesielt rundt lårene, så jeg er superfornøyd! Bare vær flink med sterilisering av dermarollerne før og etter hver behandling.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #3 Skrevet 20. mai 2015 Jeg bruker dermaroller og er veldig fornøyd. Har en på 0,5 mm til ansikt, og en på 1,0 mm til kropp. I ansiktet merker jeg ikke så alt for mye (har lite linjer/ujevnheter), men huden føles noe strammere. På kroppen derimot, der er det stor forskjell! Har noen arr, blant annet et på leggen som omtrent er blitt usynlig etter noen mnd med behandling ca 1 gang pr uke. Arret var stivt og lilla/rødt, men er nå hudfarget og mykt Har også noen strekkmerker på rumpa og lårene som er sporløst forsvunnet Kroppen føles i alle fall strammere, da spesielt rundt lårene, så jeg er superfornøyd! Bare vær flink med sterilisering av dermarollerne før og etter hver behandling. Hvordan syns du det er å bruke denne? Gjør det vondt? Tenker på å kjøpe meg en til ansiktet da jeg er plaget med uren hud, aknearr og begynner å få litt rynker. Har veldig sensitiv hud, så er redd for å ødelegge mer enn jeg jeg fikser... Hvordan ser man ut etter å ha brukt den i ansiktet? Kan man bruke den på kvelden og sminke seg som normalt morgenen etter for ekspempel? Må man passe ekstra på i solen etter å ha brukt denne? Anonymous poster hash: 7a2e3...251
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #4 Skrevet 20. mai 2015 Nei... Bortkasta penger. De har satset HARDT på reklame og betalte bloggreviews for å skape et pangprodukt med et fiktivt godt rykte for å selge mer bare... Anonymous poster hash: ecab2...47e 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #5 Skrevet 20. mai 2015 Nei... Bortkasta penger. De har satset HARDT på reklame og betalte bloggreviews for å skape et pangprodukt med et fiktivt godt rykte for å selge mer bare... Anonymous poster hash: ecab2...47e Har du prøvd og har negativ erfaring? Anonymous poster hash: 7a2e3...251 1
Gjest Sleeve Skrevet 20. mai 2015 #6 Skrevet 20. mai 2015 Hvordan syns du det er å bruke denne? Gjør det vondt? Tenker på å kjøpe meg en til ansiktet da jeg er plaget med uren hud, aknearr og begynner å få litt rynker. Har veldig sensitiv hud, så er redd for å ødelegge mer enn jeg jeg fikser... Hvordan ser man ut etter å ha brukt den i ansiktet? Kan man bruke den på kvelden og sminke seg som normalt morgenen etter for ekspempel? Må man passe ekstra på i solen etter å ha brukt denne?Anonymous poster hash: 7a2e3...251 I begynnelsen var jeg veldig forsiktig, nå bruker jeg den til ansiktet ganske hardt også. Bruker aldri 1,0 mm i ansikt. Kun 0,5. Synes ikke det gjør noe vondt, bare litt rart i de første rullene. Føles litt som om man er litt solbrent i starten, men det går raskt over. Jeg bruker den ca 3 ganger i uka, på kvelder hvor jeg er hjemme. Er rød i en timestid, men er helt fint på morgenen. Bruker å gjøre det i 7-8 tiden på kvelden, og så sminker jeg meg vanlig på morgenen etter Smører inn med krem etter hver bruk, og har på fårhånd desinfisert rolleren og huden i ansiktet med litt bomull og sprit. Har en venninne med mye acnearr, og hun ser man stor forskjell på etter. Huden min og har blitt mye strammere, særlig rundt munn og i pannen, selv om jeg ikke hadde så mye linjer og ujevnheter fra før av. Jeg syntes de så skumle ut før jeg prøvde de, men det gjør ikke vondt
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #7 Skrevet 20. mai 2015 I begynnelsen var jeg veldig forsiktig, nå bruker jeg den til ansiktet ganske hardt også. Bruker aldri 1,0 mm i ansikt. Kun 0,5. Synes ikke det gjør noe vondt, bare litt rart i de første rullene. Føles litt som om man er litt solbrent i starten, men det går raskt over. Jeg bruker den ca 3 ganger i uka, på kvelder hvor jeg er hjemme. Er rød i en timestid, men er helt fint på morgenen. Bruker å gjøre det i 7-8 tiden på kvelden, og så sminker jeg meg vanlig på morgenen etter Smører inn med krem etter hver bruk, og har på fårhånd desinfisert rolleren og huden i ansiktet med litt bomull og sprit. Har en venninne med mye acnearr, og hun ser man stor forskjell på etter. Huden min og har blitt mye strammere, særlig rundt munn og i pannen, selv om jeg ikke hadde så mye linjer og ujevnheter fra før av. Jeg syntes de så skumle ut før jeg prøvde de, men det gjør ikke vondt Takk for svar :-) Anonymous poster hash: 7a2e3...251
Savannah87 Skrevet 20. mai 2015 #8 Skrevet 20. mai 2015 Nei... Bortkasta penger. De har satset HARDT på reklame og betalte bloggreviews for å skape et pangprodukt med et fiktivt godt rykte for å selge mer bare...Anonymous poster hash: ecab2...47e Hvorfor sier du det når det tydeligvis er flere som er fornøyde og ser forskjell?
Gjest Sleeve Skrevet 20. mai 2015 #9 Skrevet 20. mai 2015 Nei... Bortkasta penger. De har satset HARDT på reklame og betalte bloggreviews for å skape et pangprodukt med et fiktivt godt rykte for å selge mer bare...Anonymous poster hash: ecab2...47e Veldig fornøyd jeg i alle fall, så ikke bortkastet penger for min del. Har arr som er 'usynlig' nå, og strekkmerker som er borte. Jeg kjenner bare ei som også bruker rollerne, og hun har også sett stor forskjell, særlig på acnearr i ansiktet Sikkert ikke alle som er fornøyde, men tror mange trekker negative konklusjoner uten å selv ha prøvd.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #10 Skrevet 20. mai 2015 Hvordan skal disse desinfiseres?Anonymous poster hash: 709a9...4a9
Gjest Sleeve Skrevet 20. mai 2015 #11 Skrevet 20. mai 2015 (endret) Hvordan skal disse desinfiseres?Anonymous poster hash: 709a9...4a9 Jeg bruker en spray som jeg bestilte fra nettet da jeg kjøpte sist dermaroller, men i all hovedsak er det sprit. Jeg sprayer først litt på en bomull som jeg bruker på huden der hvor jeg skal rolle, og deretter sprayer jeg selve dermarolleren og lufttørker før jeg bruker den. Skyller også i varmt vann en runde først Sprayer rollen hver gang etter jeg har brukt den. Edit: swiss sanitizing spray heter den jeg kjøper Endret 20. mai 2015 av Sleeve 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #12 Skrevet 21. mai 2015 Høres jo ut som om det er verdt et forsøk ja, denne skal jeg bestille Anonymous poster hash: 7a2e3...251
♥Missy♥ Skrevet 25. august 2015 #13 Skrevet 25. august 2015 Er det noen er som har før/etter bilder? Jeg har kjøpt en og den kom i posten i dag. Kjøpte også BIO-oil jeg smører inn med etterpå. Synes deg stakk, men hvor hardt skal man presse mot huden? Jeg kjøpte en på 2.0 mm til bena:)
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #14 Skrevet 26. august 2015 Det tar jo lang tid å bli kvitt arr, så tror det er få folk som har giddet å bruke rollerne så lenge at de ser noen forskjell. Folk blir jo lei etter to måneder. Ved dype aknearr må nok en ha ganske lange nåler, og det gjør vondere. Samtidig er det ikke behov for å rulle så ofte om det er så lange nåler som brukes, maks en gang hver 3 - 4 uke. Om en kun bruker kortere nåler kan en rolle oftere, slik jeg ser noen her gjør, men da vil en ikke se noen forskjell på dypere aknearr. Anonymous poster hash: 2700d...2c8
bushina Skrevet 21. januar 2018 #15 Skrevet 21. januar 2018 (endret) Derma roller - https;//shytobuy.no Veldig bra produkt! Endret 14. februar 2019 av bushina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå