AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Snakket med en fyr på tinder i en god måned før vi møttes første gang. Siden da har vi vært sammen rundt 10 ganger både edru og på fest. Han har selv sagt han sliter med å snakke om følelser. Når jeg sov over hos han sist hørte jeg den grusomme tinderlyden jeg kjenner så alt for godt igjen. Når jeg reiste hjem så jeg han hadde vært aktiv når jeg hadde gått... Selv om vi ikke har snakket om å være eksklusive, så stakk det litt. Vet ikke om dette er et dårlig tegn? Jeg har brukt det mye som tidsfordriv selv, men når jeg er med han så føler jeg ikke for å lete etter andre... Synes det er litt rart for han viser ganske mye interesse ellers, og jeg får komplimenter av han jeg aldri har hørt før. Jeg har allerede sagt til han jeg er jomfru, og han tok det veldig fint. Jeg føler meg veldig trygg med han når jeg er med han, derfor hadde jeg lyst å "miste jomfrudommen", men det frister jo ikke om han leter aktivt etter andre. Har aldri tenkt jeg eller motparten må være stormende forelsket for at jeg skal ville ha sex, men... Han kom nylig ut fra et forhold for 3-4 måneder siden, så jeg skjønner dersom han vil "være litt på markedet", men samtidig har han sagt han ikke er typen til å ha ONS osv. Er det for tidlig å spørre hva han tenker? Jeg liker han veldig godt, men har ikke lyst å bruke tid på en/få følelser for en som synes jeg er noe midlertidig. Vil han bli skremt? Anonymous poster hash: b6b2c...9f8
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Nei, det er ikke for tidlig å spørre om hva han tenker. Enten så er han interessert, eller så er han det ikke. Jeg synes det er veldig dårlig gjort å fremdeles være på datingsider når man har truffet en man har vært så mye sammen med, og til og med hatt på overnatting. Det at han var i et forhold for noen måneder siden spiller overhodet ingen rolle dersom han er interessert. Det beste er vel for deg å få klarhet i hvordan tingene ligger an.. Anonymous poster hash: 5d9a0...bc5 5
Summers Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 samtidig har han sagt han ikke er typen til å ha ONS osv. Anonymous poster hash: b6b2c...9f8 Det betyr ingenting, han kan jo ikke si noe annet til deg. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #4 Skrevet 19. mai 2015 Nei, det er ikke for tidlig å spørre om hva han tenker. Enten så er han interessert, eller så er han det ikke. Jeg synes det er veldig dårlig gjort å fremdeles være på datingsider når man har truffet en man har vært så mye sammen med, og til og med hatt på overnatting. Det at han var i et forhold for noen måneder siden spiller overhodet ingen rolle dersom han er interessert. Det beste er vel for deg å få klarhet i hvordan tingene ligger an.. Anonymous poster hash: 5d9a0...bc5 Takk for svar, da gjør jeg det! Er det noe jeg burde ta opp sammen med han eller prøve å spørre litt casually på melding? Er helt grønn på dette... Anonymous poster hash: b6b2c...9f8
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #5 Skrevet 19. mai 2015 Takk for svar, da gjør jeg det! Er det noe jeg burde ta opp sammen med han eller prøve å spørre litt casually på melding? Er helt grønn på dette... Anonymous poster hash: b6b2c...9f8 Jeg ville nok ha snakket med han personlig, og gjerne en dag dere har vært sammen og hatt det hyggelig. Prøv å gjøre det på en litt humoristisk måte da, og ikke sånn "vi må snakke sammen" måte... Lykke til! Anonymous poster hash: 5d9a0...bc5 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #6 Skrevet 19. mai 2015 Jeg ville snakket med han ansikt til ansikt, da slipper man dumme misforståelser som lett kan oppstå på sms. Forøvrig ikke for tidlig syns jeg, 10 treff burde være nok til at man vet om man vil satse videre på personen eller date andre. Stå på krava! Anonymous poster hash: 4b22a...7ed 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #7 Skrevet 19. mai 2015 Hvordan bør jeg si det da? Kan jeg lure på hva han tenker videre, om han ser på oss mer som venner og vil date andre? Føler alt blir teit og kleint når jeg prøver meg foran speilet haha. TS Anonymous poster hash: b6b2c...9f8
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #8 Skrevet 19. mai 2015 Si når dere er sammen og det passer seg, hey jeg syns vi har det ganske kult sammen og jeg tror jeg kan like deg etterhvert, vil gjerne høre tankene fra ditt ståsted Så sier han sikkert noe som at joda du er også fin osv, og prøver å snu seg litt unna å svare konkret, og da spør du "dater du flere eller er det bare meg? og hvordan ser du for deg å gå i forhold i nær fremtid?" i værstefall sier han at han ikke vil låse seg og ikke er klar for forhold, og da vet du jo det istedet for å bli lurt og gi bort jomfrudommen din på en som ikke vil være med deg lenge Anonymous poster hash: c6bcb...0af 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #9 Skrevet 20. mai 2015 Jeg bare sa at jeg liker mannen godt og kunne tenke meg å slette min brukerprofil på Tinder. Da svarte han at han skal gjøre det samme fordi han ikke trengte å lete etter noen andre. Anonymous poster hash: 5ff70...99c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå