Gå til innhold

Eurovision Song Contest 2015 Semifinale 1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, er utrolig mye ballader, så jeg tror ikke Norge kommer så godt ut slikt sett. Tror derimot Sverige kommer til å vinne på at de har valgt en bra uptemoplåt bland alle balladene.

Det samme tenkte jeg..

AnonymBruker
Skrevet

Elsker Russland i år <3

Anonymous poster hash: 6e870...f56

Skrevet

Danmark var et lettbeint friskt pust gitt.

• Liker 1
Gjest Spook
Skrevet (endret)

Det må ha vært sterkt lys på scenen når danmark sang :fnise: Jeg likte de, friskt etter alle balladene :)

Endret av Spook
Skrevet

Synes i grunn ikke noen av sangene er noe særlig jeg...

Tror jeg liker Serbia best foreløpig.

Skrevet

Forstår ikke at hun har vunnet The Voice, hun har ikke god stemme

Skrevet (endret)

Ingen ville sceneeffekter a la mann i hamsterhjul, glasskasse eller på trampoline så langt

Endret av Perelandra
  • Liker 2
Skrevet

Ingen ville sceneeffekter a la mann i hamsterhjul, kasse eller trampoline så langt

Det var en tryllekunst i begynnelsen på det første nummeret, det med politiet.

Skrevet

Hei folkens! :)

Jeg må si at låten fra Estland var litt fin, og Russland var ganske bra. Men mest av alt er jeg imponert over den fantastiske scenen, dette må være den beste noensinne! Helt utrolige effekter :)

• Liker 1
Skrevet

Det var en tryllekunst i begynnelsen på det første nummeret, det med politiet.

Ja, det er sant, fikk ikke med meg alt i starten

Skrevet (endret)

Magica von Tryll!

(hun fra Georgia)

Endret av Perelandra
  • Liker 2
Skrevet

Rise like a..... vulture?

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å bedømme en låt utfra kun å ha hørt den èn gang jeg. Dessuten blir det litt intetsigende når de synger på et språk jeg ikke forstår.

Ikke alltid engelsken er så forståelig heller. :sukk:

Skrevet

Bare meg som ikke skjønner hva hun fra Georgia synger, annet enn Warrior og et eller annet "danger for too long"? Dårlig engelsk og vokalen er totalt druknet i musikken

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har hørt de fleste sangene minst to ganger før. Men det er litt annerledes å se sangene live i motsetning til videoene som blir vist i forprogrammene.

Endret av sofie777
  • Liker 2
Annonse
Skrevet

Bare meg som ikke skjønner hva hun fra Georgia synger, annet enn Warrior og et eller annet "danger for too long"? Dårlig engelsk og vokalen er totalt druknet i musikken

Jeg trodde hun sang "I've been the danger for too long", men teksten er vistnok "I've been in dager for too long". Pluss for kult kostyme da :P

• Liker 1
Skrevet

Belgia, Nederland, Hellas, Estland, Serbia, Ungarn, Russland og Danmark håper jeg går videre. Hvor mange er det som går til finalen igjen?

Skrevet

Jeg trodde hun sang "I've been the danger for too long", men teksten er vistnok "I've been in dager for too long". Pluss for kult kostyme da :P

Ha ha, jepp:p Skulle ønske de bare kunne synge på morsmålet fremfor å skrive og synge så dårlig engelsk.

Skrevet

Jeg tror disse går videre i kveld. Armenia, Belgia, Hellas,Estland, Serbia,Hvite Russland, Russland, Danmark,Romania og Georgia.

Håper disse.. Moldova, Armenia,Belgia, Nederland,Hellas, Estland,Russland, Danmark,Romania, Georgia

Skrevet

Ti går videre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...