Gå til innhold

Når kan man la kattungen være alene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Hvor gammel må katten være før man kan la den være alene inne, si et par timer? Hvor stor er sansynligheten for at den herper alt mens man går ut en halvtime - time? :P

Anonymous poster hash: 2a9d4...627
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Går ut fra du har en kattesikker leilighet/hus? Da skal det fint gå an å la pus være aleine noen timer fra den er 4-5 mnd

Anonymous poster hash: 6067c...f9a
AnonymBruker
Skrevet

Går ut fra du har en kattesikker leilighet/hus? Da skal det fint gå an å la pus være aleine noen timer fra den er 4-5 mnd

Anonymous poster hash: 6067c...f9a

Jeg har ikke katt enda, men vurderer å skaffe meg det :) Vil bare tenke gjennom alt først! Hva er viktig å tenke på når det gjelder å kattesikre et hus?

Skrevet (endret)

Ville hentet katten en fredag, så har dere helgen til å være sammen med den. Katten er glad i å være med mennesker, men klarer fint en arbeidsdag hjemme (så lenge den er minst 12 uker selvsagt). Viktig å rydde bort knuselige ting som står på steder kattn kan komme til. Min ødela 2 suvernirer + en gulvlampe første natten. Elelrs er det viktig med klorestativ, så du kan lære katten å ikke gå løs på sofaen.

Eventuelt kan du jo vurdere å gå for en voksen kosen katt som trenger et godt hjem og er over herjefasen, f. eks fra Dyrebeskyttelsen.

Endret av Tvist
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville hentet katten en fredag, så har dere helgen til å være sammen med den. Katten er glad i å være med mennesker, men klarer fint en arbeidsdag hjemme (så lenge den er minst 12 uker selvsagt). Viktig å rydde bort knuselige ting som står på steder kattn kan komme til. Min ødela 2 suvernirer + en gulvlampe første natten. Elelrs er det viktig med klorestativ, så du kan lære katten å ikke gå løs på sofaen.

Eventuelt kan du jo vurdere å gå for en voksen kosen katt som trenger et godt hjem og er over herjefasen, f. eks fra Dyrebeskyttelsen.

Tusen takk for tips :)

AnonymBruker
Skrevet

Husk på ledninger!!
Det kan fort bli skummelt for en nysgjerrig kattunge.

Anonymous poster hash: 499d6...1bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...