AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #1 Skrevet 19. mai 2015 Har fått meg tinder og fått noen matcher så jeg begynte å skrive til en dame jeg hadde matchet med for noen uker siden. Skrev en melding å lå igjen telefon hjemme og gikk til butikken og ventet spent på å sjekke svaret da jeg kom hjem. Det var bare en melding om en hobby vi hadde til felles med et spørsmål og ikke noe creepy.Så da jeg kom hjem for å sjekke tinder så hadde jenta sletta meg? Selv svarer jeg de som sender meg melding, men samtalen dør noen ganger ut. Men jeg har aldri slettet noen på bakgrunn av at de har sendt meg en vanlig melding, de eneste gangene jeg sletter er når jeg har fått spam-bots som sender meg linker til sex-sider. Er det vanlig å bli sletta pga dette eller kanskje hun bare ikke likte meg etter å ha sett nærmere på bildene mine, tror dere det kan være det? Anonymous poster hash: f4841...ec4
rockejenta Skrevet 19. mai 2015 #2 Skrevet 19. mai 2015 Jeg har opplevd å bli sletta rett etter match også, jeg. Da har jeg ikke rukket å skrive noen ting en gang. Sånn er det bare av og til. Drit i dem. 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #3 Skrevet 19. mai 2015 Damer forventer at mannen ser ut som en adonis. Er han ikke supermuskuløs så er hun ikke intressert. Utseende er 80-90% for damer. Har du ikke utseendet med deg har du ikke en sjanse. Sorry, men sånn er det i dag. Anonymous poster hash: 675cd...e92 10
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #4 Skrevet 19. mai 2015 Jeg opplevde å bli sletta men at matchen kom opp igjen etter et par uker. Jeg tror han sletta appen, men la den til igjen etter kort tid. Anonymous poster hash: b39f3...032
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #5 Skrevet 19. mai 2015 Damer forventer at mannen ser ut som en adonis. Er han ikke supermuskuløs så er hun ikke intressert. Utseende er 80-90% for damer. Har du ikke utseendet med deg har du ikke en sjanse. Sorry, men sånn er det i dag. Anonymous poster hash: 675cd...e92 Her har du svaret TS. Anonymous poster hash: 1378f...ccc 7
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #6 Skrevet 19. mai 2015 Jeg har opplevd å bli sletta rett etter match også, jeg. Da har jeg ikke rukket å skrive noen ting en gang. Sånn er det bare av og til. Drit i dem. Det har jeg også, men det er ikke så ille. Her hadde jeg ventet litt noen dager og tenkt på denne jenta og lagd en melding også kommer jeg hjem og hun er borte. Hun kikka nok på bildene mine en gang og likte meg ikke så godt tror jeg for melding var helt ok. "spurte bare om hun likte å surfe og gode steder da han hun hadde bilder med det" Anonymous poster hash: f4841...ec4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #7 Skrevet 19. mai 2015 Damer forventer at mannen ser ut som en adonis. Er han ikke supermuskuløs så er hun ikke intressert. Utseende er 80-90% for damer. Har du ikke utseendet med deg har du ikke en sjanse. Sorry, men sånn er det i dag. Anonymous poster hash: 675cd...e92 Han der er ikke noe jeg hadde sveipa til høyre. Han er garantert alt for full av seg selv, og han trener alt for mye. Jeg liker normale menn jeg. De som like gjerne bruker tid på sofa og pub som i friluft og på trening. Anonymous poster hash: b39f3...032 28
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #8 Skrevet 19. mai 2015 Damer forventer at mannen ser ut som en adonis. Er han ikke supermuskuløs så er hun ikke intressert. Utseende er 80-90% for damer. Har du ikke utseendet med deg har du ikke en sjanse. Sorry, men sånn er det i dag. Anonymous poster hash: 675cd...e92 Tull. Anonymous poster hash: b70e2...e67 11
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #9 Skrevet 19. mai 2015 Jeg har noen ganger klart å sveipe til høyre på noen jeg egentlig ikke mente å gjøre det med. Så det kan være det som skjedde? Uansett, ikke ta det så tungt. Tinder er ikke akkurat det perfekte stedet å møte noen på. Anonymous poster hash: e4207...c6c
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #10 Skrevet 19. mai 2015 Han der er ikke noe jeg hadde sveipa til høyre. Han er garantert alt for full av seg selv, og han trener alt for mye. Jeg liker normale menn jeg. De som like gjerne bruker tid på sofa og pub som i friluft og på trening. Anonymous poster hash: b39f3...032 Selvfølgelig er det noen som kommer og påstår at "jeg er ikke sånn". Fakta er at de drømmer om en sånn fyr, men de vet at han sikkert har valg, og derfor vil de ha "normale" menn som ikke forlater de for en bedre og penere dame. Dette er menn de gjerne vil knulle og vise frem som kjæreste. Problemet er at de ikke holder mål selv. Det er en grunn til at slike menn får flere match enn vanlige menn. Dere kan godt si en ting, men handlingene deres sier noe annet. Anonymous poster hash: 1378f...ccc 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #11 Skrevet 19. mai 2015 Selvfølgelig er det noen som kommer og påstår at "jeg er ikke sånn". Fakta er at de drømmer om en sånn fyr, men de vet at han sikkert har valg, og derfor vil de ha "normale" menn som ikke forlater de for en bedre og penere dame. Dette er menn de gjerne vil knulle og vise frem som kjæreste. Problemet er at de ikke holder mål selv. Det er en grunn til at slike menn får flere match enn vanlige menn. Dere kan godt si en ting, men handlingene deres sier noe annet. Anonymous poster hash: 1378f...ccc Pissprat. Jeg hadde heller ALDRI sveipa høyre på en sånn mann. Driter i om jeg ikke hadde hatt sjangs uansett - jeg er fortsatt ikke interessert! Og jeg syntes det er rimelig tåpelig at denne bitre kommentaren kommer fra en MANN. Hva er det menn vil ha da tror du? En hyggelig, søt jente med grei kropp, eller en jente med langt, fyldig hår (gjerne blondt), store, fyldige lepper, store faste pupper og sprettrumpe?? Please! Anonymous poster hash: a7eb4...6f7 7
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #12 Skrevet 19. mai 2015 Hun angra vel da. Hender jeg også har sveipet like på noen, også snakker vi ikke sammen så jeg glemmer vedkommende, men når han skriver til meg ser jeg profilen igjen å tenker "jøss jeg må ha vært fyllesyk / svak når jeg likea han" og sletter matchen, eller "næh en fyr som tar flere uker før tar initativ vil ikke hardt nok" eller rett og slett at jeg for tiden prater med noen andre og ikke syns det er moralsk riktig å gi en annen fyr forhåpninger da ved å svare han. Anonymous poster hash: 4376c...ce4 4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #13 Skrevet 19. mai 2015 Selvfølgelig er det noen som kommer og påstår at "jeg er ikke sånn". Fakta er at de drømmer om en sånn fyr, men de vet at han sikkert har valg, og derfor vil de ha "normale" menn som ikke forlater de for en bedre og penere dame. Dette er menn de gjerne vil knulle og vise frem som kjæreste. Problemet er at de ikke holder mål selv. Det er en grunn til at slike menn får flere match enn vanlige menn. Dere kan godt si en ting, men handlingene deres sier noe annet. Anonymous poster hash: 1378f...ccc Ehhh nei. Jeg ville vært flau over å vist frem han her. En selvopptatt fyr. Hva skal jeg med det? Jeg liker vanlige menn jeg. Ja de må være trent, men de med digre muskler synes jeg rett og slett er frastøtende og usexy. De fleste venninnene mine er jaggu enige gitt. Vi ofrer de ikke så mye som et lite blikk engang. Anonymous poster hash: b39f3...032
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #14 Skrevet 19. mai 2015 Men noe slikt hadde jeg glatt sveipa til høyre Han her er kjekk. Sånn litt for kjekk og lumbersexual, men en fin trofemann Anonymous poster hash: b39f3...032 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #15 Skrevet 19. mai 2015 Damer forventer at mannen ser ut som en adonis. Er han ikke supermuskuløs så er hun ikke intressert. Utseende er 80-90% for damer. Har du ikke utseendet med deg har du ikke en sjanse. Sorry, men sånn er det i dag. Anonymous poster hash: 675cd...e92 Rart. Jeg foretrekker ikke veludg muskuløse menn. Han her var ikke fin i det hele tatt spør du meg. Den vanlige mannen i gata ser ikke slik ut men de har nå fått seg både kone og barn de også Du er nok bare en av de bitre guttevalpene som ikke får deg noe. Det handler ikke nødvendigvis om utseende ditt for å si det sånn. Bitre snørrvalper er turn off.Anonymous poster hash: 798fc...1ef 6
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #16 Skrevet 19. mai 2015 Men noe slikt hadde jeg glatt sveipa til høyre Han her er kjekk. Sånn litt for kjekk og lumbersexual, men en fin trofemann Anonymous poster hash: b39f3...032 Det er mulig å være pen på utsiden og ha en fin personlighetAnonymous poster hash: 798fc...1ef
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #17 Skrevet 19. mai 2015 Jeg er mann, jeg liker alle på tinder også siler jeg først ut dem som sender meg melding. Synes det er den mest effektive måten å gjøre det på. Anonymous poster hash: 9af75...a42 1
Gjest krokodillen Skrevet 19. mai 2015 #18 Skrevet 19. mai 2015 Damer forventer at mannen ser ut som en adonis. Er han ikke supermuskuløs så er hun ikke intressert. Utseende er 80-90% for damer. Har du ikke utseendet med deg har du ikke en sjanse. Sorry, men sånn er det i dag. Anonymous poster hash: 675cd...e92 Æsj.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #19 Skrevet 19. mai 2015 Damer forventer at mannen ser ut som en adonis. Er han ikke supermuskuløs så er hun ikke intressert. Utseende er 80-90% for damer. Har du ikke utseendet med deg har du ikke en sjanse. Sorry, men sånn er det i dag. Anonymous poster hash: 675cd...e92 Samboeren min er ikke supermuskuløs. Sorry, men det er nok heller personligheten din det skorter påAnonymous poster hash: 15fae...397 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #20 Skrevet 19. mai 2015 Du kan ikke henge deg opp i dette hvis du skal bruke Tinder. Jeg har selv slettet noen matchet, og blitt slettet selv. Jeg glemmer det og går videre. Du må huske på at man ikke "ser" personen som et reelt menneske over den appen. Anonymous poster hash: 9e82c...369 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå