Gå til innhold

Asfaltere et spisebord


LarsLarsere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler:

Men seriøst, i den rette settingen tror jeg det kunne blitt svært så stilig!

Hvorfor ikke ta seg en tur ut da..du finner sikkert en veistrekning som har gjort sitt..da gjør det sikkert ingenting om du tar en kvadratmeter eller fire.... :ler: Billigere enn å leie inn Mesta liksom!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør du ærlig talt asfaltere gulvet i samme stilen.

Asfaltere bord ja, her i Mesta er det mange som ringer.

Veldig praktisk med små barn i huset og uberegnelige tenåringer.

Etter en fest er det supert.

Lykke til med asfalteringen.

Når hadde du tenkt at annleggsfolkene skal komme?

Her er det flere gode forslag. Tenk å bare kunne spyle hele rommet etter en fest....sparer masse arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Men seriøst, i den rette settingen tror jeg det kunne blitt svært så stilig!

Hvorfor ikke ta seg en tur ut da..du finner sikkert en veistrekning som har gjort sitt..da gjør det sikkert ingenting om du tar en kvadratmeter eller fire.... :ler: Billigere enn å leie inn Mesta liksom!! :sjarmor:

Det skal jeg definitivt gjøre. asfalt er dyrt vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere' date=' jeg har faktisk sett et sofabord som var lagd av asfalt og betong. Og, tro det eller ei, det var tøft! Det skal sies at det stod plassert i en fabrikkliknende leilighet, ville vel tenkt meg grundig om før jeg hadde satt det i et normalt hus/leilighet..[/quote']

Bilder? at det faktisk finnes er jo kongelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LarsLarsere(Larsest?), har utvilsom et talent....

:hoho::hoho:

Er alltid noen som har tatt Lars når jeg registrerer meg på forskjellige steder så jeg bruker den der og slipper mas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk hvite og gule striper. Veldig praktisk når en har fest. De fleste har det når de først er igang med opppussingen.

legg inn et rødt/grønt lys på enden av bordet. Det viser når neste kan snakke/forsyne seg.

fotoboks er greit når en har store selskaper. Da ser man hva hver enkelt gjest har spist. Slik vet man hvem man innviterer neste gang. Noen gjester er dyre vet du.....

Kan sikkert bli artig,men jeg tror ikke modern er serlig for så mye stæsj, hun liker innredninga litt enklere.

og gjestene er bare goe venner så vi vil ikke utelukke noen av dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med skifer ....eller belegningsstein - eller min favoritt: singel :sjarmor:

problemet med singel blir at det havner mye dritt og rester innimellom og talerkenen blir kanskje stående skeivt. men det hadde sett kult ut,helt klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som bergenser vil jeg gjerne slå et slag for brostein! :hoho:

Blir også litt kantette, men igjen: hadde sett fett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ta veggene samtidig. Så maler du etterpå. Får jo flott struktur. Så kan du spyle istedenfor å vaske. Såfremt at du tok imot rådet mitt med å ta gulvet i samme slengen.

Kantsten i taket blir stilig til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta veggene samtidig. Så maler du etterpå. Får jo flott struktur. Så kan du spyle istedenfor å vaske. Såfremt at du tok imot rådet mitt med å ta gulvet i samme slengen.

Kantsten i taket blir stilig til.

hmmm,rett og slett en spisestue i asfalt.

kanskje ikke så dumt det. etter fylleslagene er det bare å finne frem brannslangen og åpne døra.

Tror kanskje vi bør kjøpe ny veranda dør da,står ikke helt til asfalt den vi har.

Et problem som dukker opp nå er at jeg må ha ganske mye veistrekning men pappa har stor fin chevy så det skulle vel ordne seg.

Takk for alle tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Jeg ler så jeg faktisk griner. Dere er kongemorsomme.

Om jeg kan få lov til å komme med en digresjon så kjenner jeg en som mente at grapefrukt var undervurdert som byningsmateriale.

Merkelig nok ble forslaget hans forkastet da han søkte arkitekthøyskolen... men de lurte VELDIG på om han kunne komme og hente det innsendte forslaget sitt fort som fy... for det var blitt så mye insekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dere tror dette er god asfalt-humor så har dere ikke hørt asfalt-sangen yil Bare Egil Band! Den kan høres her :http://www.tylden.no/gta8052.htm

hahaha! den sangen er opphavet til hele denne tråden! den er genial! hadde den i hodet da jeg fikk ideen, men helt useriøs er jeg ikke: jeg vil gjerne se et asfalt spisebord i en "vanlig" spisestue.

VIdere har jeg avtalt med kompisen at vi skal pynte kjellerstua mi til påske med asfalt og bruke asfalt som hatt. uansett: laste ned sangen allesammen!

:-) anna: du kan låne tørkepapir av meg! grapefrukt er sikkert fint å bygge med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm. Hvis du virkelig vil asfaltere spisebordet, kan du gå på Bygger'n og kjøpe en rull med selvklebende asfalt takbelegg fra Icopal. :wink: Sikkert mye enklere enn å rappe gamle veistrekninger. De kan jo være hullete og ujevne også. Nytt er nå nytt, mener jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ehm. Hvis du virkelig vil asfaltere spisebordet' date=' kan du gå på Bygger'n og kjøpe en rull med selvklebende asfalt takbelegg fra Icopal. :wink: Sikkert mye enklere enn å rappe gamle veistrekninger. De kan jo være hullete og ujevne også. Nytt er nå nytt, mener jeg![/quote']

:ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...