LarsLarsere Skrevet 29. august 2004 #1 Del Skrevet 29. august 2004 JEg og familien har gått litt lei av det spisebordet vi har og kunne tenkt oss og asfaltere oss et nytt. Noen som har tips om sted/firma eller fremgangsmåter for å gjøre jobben sjæl? andre som har spisebord i asfalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 29. august 2004 #2 Del Skrevet 29. august 2004 :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. august 2004 #3 Del Skrevet 29. august 2004 Hvordan ser slike bort ut..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 29. august 2004 #4 Del Skrevet 29. august 2004 Ta kontakt med Mesta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 29. august 2004 #5 Del Skrevet 29. august 2004 Ta kontakt med Mesta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 29. august 2004 #6 Del Skrevet 29. august 2004 *prøver hardt å se det for seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alterna Skrevet 29. august 2004 #7 Del Skrevet 29. august 2004 Et spisebord av asfalt? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 29. august 2004 #8 Del Skrevet 29. august 2004 :klø: Har jeg aldri hørt om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 29. august 2004 #9 Del Skrevet 29. august 2004 Hva med skifer ....eller belegningsstein - eller min favoritt: singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chihiro Skrevet 29. august 2004 #10 Del Skrevet 29. august 2004 Som bergenser vil jeg gjerne slå et slag for brostein! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #11 Del Skrevet 30. august 2004 Da bør du ærlig talt asfaltere gulvet i samme stilen. Asfaltere bord ja, her i Mesta er det mange som ringer. Veldig praktisk med små barn i huset og uberegnelige tenåringer. Etter en fest er det supert. Lykke til med asfalteringen. Når hadde du tenkt at annleggsfolkene skal komme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. august 2004 #12 Del Skrevet 30. august 2004 Ta kontakt med Mesta. Eller Lemminkäinen - obs lang ventetid, så kanskje du skulel prøve å spikke deg et nytt så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 30. august 2004 #13 Del Skrevet 30. august 2004 Hvis dere er mange som skal bruke dette spisebordet så kan det være lurt å få lagt inn en rundkjøring når du først skal asfaltere. Det kan lett bli litt knuffing og dytting rundt et spisebord, ihvertfall i litt større selskaper med alkohol og kanskje buffet. En rundkjøring vil da gjøre at trafikken rundt bordet går smidigere og dere vil unngå kø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. august 2004 #14 Del Skrevet 30. august 2004 Kanskje et krabbefelt også - når du først er igang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 30. august 2004 #15 Del Skrevet 30. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 30. august 2004 #16 Del Skrevet 30. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2004 #17 Del Skrevet 30. august 2004 Husk hvite og gule striper. Veldig praktisk når en har fest. De fleste har det når de først er igang med opppussingen. legg inn et rødt/grønt lys på enden av bordet. Det viser når neste kan snakke/forsyne seg. fotoboks er greit når en har store selskaper. Da ser man hva hver enkelt gjest har spist. Slik vet man hvem man innviterer neste gang. Noen gjester er dyre vet du..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 30. august 2004 #18 Del Skrevet 30. august 2004 Vet dere, jeg har faktisk sett et sofabord som var lagd av asfalt og betong. Og, tro det eller ei, det var tøft! Det skal sies at det stod plassert i en fabrikkliknende leilighet, ville vel tenkt meg grundig om før jeg hadde satt det i et normalt hus/leilighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 30. august 2004 #19 Del Skrevet 30. august 2004 LarsLarsere(Larsest?), har utvilsom et talent.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Jones Skrevet 30. august 2004 #20 Del Skrevet 30. august 2004 hmmmm går det an :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå